Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Reality Show-ul ASIA EXPRESS, din nou lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Speak și Ștefania au câștigat imunitatea la Asia Express- Drumul Comorilor

 

A treia etapă de pe Drumul Comorilor i-a provocat pe concurenții Asia Express să își depășească limitele, căci, după cum au descoperit până acum, confortul nu este sinonim cu conceptul celui mai dur reality-show. După o cursă fragmentată de multe misiuni, Speak și Ștefania au fost cei care au ajuns la Gina Pistol pe primul loc, motiv pentru care cei doi vor fi turiști pentru restul etapei: ”Eu am crezut prima oară că Gina face mișto de noi! Mintea mea refuza să creadă că suntem pe primul loc. Acesta e cel mai fericit moment de până acum, pentru că este imunitatea mare”, a spus Speak.

Duminică seară, plecarea în cursă a fost stabilită de un concurs de miss extrem de savuros, câștigat de Mario Fresh: ”Era ca un latino lover, a făcut și schema cu apa, iar toate fetele au leșinat! . Așa se face că echipa Alex – Mario a beneficiat de un mic avantaj și a reușit să se și califice în jocul de amuletă, alături de Sorin Bontea, Răzvan Fodor și frații Ristei. După un joc greu de îndemânare și forță fizică, Alex și Mario au fost cei care au îndeplinit toate sarcinile în cel mai scurt timp și au adjudecat prima lor amuletă din acest concurs: ”Am fost mai buni! Noi ne dorim foarte mult să luăm și imunitatea și vom face tot pentru asta”, a spus Alex Velea entuziasmat.

Începutul etapei cu numărul trei a clasat Asia Express – Drumul Comorilor din nou ca lider de piață pe toate categoriile de public. Cel mai dur reality-show a ținut în fața televizoarelor aproape 1.900.000 de telespectatori la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 20:49. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20:00 – 23:54, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tututor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 8,6 puncte de rating și 25.1% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 6,8 puncte de rating și 19,8 procente din cota de piață. Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus topul audienţelor, întregistrând un rating mediu de 7,3 puncte şi 17% cota de piaţã, în vreme Pro TV înregistra atunci doar 5,8 puncte de rating şi 13,4 procente din cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească cel mai dur reality-show, astfel că Asia Express- Drumul Comorilor a fost lider de audiență cu o medie de 7,2 puncte de rating și 16.3 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 6,1 puncte de rating și 13.9% cota de piață. Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, pe publicul comercial și la orașe.

În seara aceasta, de la 20:00, concurenții Asia Express vor continua traseul pe Drumul Comorilor pentru a obține cea de-a doua imunitate a etapei, însă pentru asta vor trece prin multe încercări.

Clasamentul se va schimba non-stop din cauza distanțelor lungi ce trebuie parcurse, iar adrenalina, oboseala și tensiunea îi vor face pe concurenți să cedeze. Cursa va lua o turnură neașteptată în momentul în care patru dintre concurenți vor descoperi că și-au încurcat rucsacurile: ”Când să plec mi-am luat ghiozdanul și Mario m-a strigat: Radulee!””, va povesti amuzat Alex Velea.

Așa se face că Radu și Alex Velea vor face din greșeală schimb de rucsacuri, iar în vria de a termina probele și a pleca spre următorul punct de oprire, Maria Buză și Carmen Grebenișan vor descoperi și ele că trebuie să se descurce cu lucrurile din bagajul adversarului: Parcă nu era de ajuns toată ziua de azi! Asta e cireașa de pe tort!”. Care vor fi reacțiile concurenților în momentul în care vor descoperi că trebuie să continue drumul cu rucsacul altcuiva, telespectatorii vor afla diseară.

Tot azi, de la 20:00, proba de amuletă le va da șansa celor două echipe ce se vor califica să îndeplinească o misiune de suflet pentru localnicii din satele triburilor aflate în munți. O lecție de viață va pune stop preț de câteva momente competiției: ”La cum a ajuns civilizația acum, oamenii din trib trăiesc ca acum sute de ani. Dar sunt bucuroși, cu zâmbetul pe buze, fără nicio supărare. Am revenit puțin cu picioarele pe pământ când am văzut așa ceva”. Jocul de îndemânare și coordonare are un scop important, pe lângă avantaj și suma de 1000 Euro – acela de a aduce zâmbetul de buze oamenilor cărora soarta nu le-a surâs.

Cine va câștiga amuleta, dar și care este echipa care la finalul zilei se va bucura de imunitate, telespectatorii Antena 1 vor afla în această seară, de la 20:00, la Asia Express- Drumul Comorilor.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 1 martie 2020

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0