Connect with us

Analize

AUDIENȚE TV: Reality show-ul INSULA IUBIRII, lider de audienţă pe publicul comercial. Diana a fost aspru sancționată de Radu Vâlcan și dată afară de la ceremonia blocării ispitelor!

Al treilea episod al „Temptation Island – Insula iubirii” a fost unul plin de tensiune și de conflicte deschise. Pentru prima dată în emisiune, Radu Vâlcan a sancționat dur comportamentul și limbajul unei concurentei, respectiv al Dianei, pe care a dat-o afară de la ceremonia de blocarea a ispitelor feminine.

Published

on

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Cel de-a treia ediție a emisiunii „Temptation Island – Insula iubirii”,  difuzată ieri seară între orele 20.28 – 23.35, a fost lider de audiență la nivelul publicului din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu 7,8 puncte de rating și 23,1% cotă de piață, în timp ce ProTV s-a clasat pe locul al doilea cu 7,5 puncte de rating și 22,1% cotă de piață.

 

Al treilea episod al „Temptation Island – Insula iubirii” a fost unul plin de tensiune și de conflicte deschise. Pentru prima dată în emisiune, Radu Vâlcan a sancționat dur comportamentul și limbajul unei concurentei, respectiv al Dianei, pe care a dat-o afară de la ceremonia de blocarea a ispitelor feminine. „Te rog frumos ridică-te și pleacă!”, i-a spus Radu. Tot din această cauză, nici ei și nici lui DeeDee, nu li s-a permis să vadă momentul similar de pe insula băieților.

 

Confruntarea Dianei cu ispitele feminine a mers și mai departeși s-a lăsat cu scântei. Diana, caracterul se vede când ești stresat, obosit, nervos, i-a spusispita Nicoleta concurentei, când aceasta își va justifica limbajul și atitudinea spunând că era foarte nervoasă. Discuția între ispita care îl seduce pe Ben, partenerul Dianei și concurentăa continuat cu și mai multă tensiune. Diana i-a spus Nicoletei că poate să îl păstreze ea pe Ben, să îl ia acasă, deranjată de faptul că ispita i-a spus că nu a depus niciun efort în a atrage atenția bărbatului, ci el a invitat-o să-i fie alături, încântat de prezența ei.

O altă concurentă care suferă este Alexandra, deranjată de faptul că Aurel nu a mai numit-o „soția mea” ci „prietena mea”. Această schimbare a făcut-o să fie retrasă toată seara și să caute explicații. Toate presupunerile ei și-au găsit confirmări în imaginile pe care ea le-a văzut la ceremonia focului, unde a stat de vorbă cu Radu și de unde a plecat foarte dezamăgită de comportamentul viitorului ei soț.

 

Și dacă insula fetelor a fost plină de tensiune, în ciuda petrecerii tematice care a avut loc seara, pe insula băieților atmosfera a fost mult mai relaxată. Pentru prima dată în emisiune, băieții însoțiți de ispitele feminine au petrecut în cartierul plăcerilor, Red Light District.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 15 mai 2017

 

Finaliștii Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 vor fi anuțați în cadrul celui mai mare eveniment media al verii RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Bella Santiago câştigă finala celui de-al optulea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

 

Duminică, 23 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena 1 s-a clasat pe locul doi în audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FILM – Albă ca zăpada şi războinicul vânătoriiPro TV19:5722:261685805443
X-FACTOR (VIII)Antena 119:5924:24947598259
FILM – Hoţul de cărţiPro TV22:2625:02844414255
OCHII DIN UMBRA (redifuzare)Kanal D21:5623:5246514662
FILM – Pilot înnăscutKanal D19:5621:5538014066
PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Albă ca zăpada şi războinicul vânătorii” şi „Hoţul de cărţi”. Pe locul trei  în target comercial s-a aflat Kanal D care a difuzat filmul „Pilot înnăscut” şi redifuzarea emisiunii „Ochi din umbră”.
Finala “X Factor” a fost urmărită în medie pe minut de aproape un milion (947.000) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 21:16, a adunat în faţa micilor ecrane 1.299.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.27.61351.0
Antena 112.85.4948.9
Romania TV6.12.6456.1
Antena 35.42.3403.5
Kanal D5.32.2390.7

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.26.8650.7
Antena 115.86.2598.3
Antena 36.82.7258.8
Romania TV6.22.5236.3
TVR 14.81.9183.2

PUBLICUL COMERCIAL 

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV26.78.6369.8
Antena 118.86.0259.7
Kanal D4.31.459.2
Prima TV3.91.354.3
Antena 32.90.940.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending