Analize Audiente TV
AUDIENTE TV: Reality show-ul live, TE VREAU LANGA MINE, din nou, lider de audienta pe toate segmentele de public!

Kanal D isi continua zi de zi ascensiunea in audiente, cu productiile difuzate pe intreaga durata a zilei, acestea fiind urmarite de sute de mii de fani in fiecare minut. Dragostea nu face exceptie, romanii fiind din ce in ce mai dornici de povestile de iubire care se infiripa in show-ul “Te vreau langa mine”.
Astfel, emisiunea prezentata ieri de Bianca Dragusanu a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Joi, 16 noiembrie, pe durata a doua ore, Kanal D a fost lider absolut de audienta, adunand in fata micilor ecrane, in minutul de maxima audienta (13:48), aproape un milion (912.000) de fani ai emisiunii.
Ieri, in intervalul 13:00 – 15:00, Kanal D a inregistrat 4,0% rating si 20,9% cota de piata, pe targetul National, 2,9% rating si 16,3% cota de piata, pe targetul All Urban, si 2,1% rating si 18,4% cota de piata, pe targetul Comercial.
Target National
National | Channels | Rtg% | Shr% |
Kanal D | 4,0 | 20,9 | |
Pro TV | 3,2 | 16,5 | |
Antena 1 | 1,6 | 8,4 | |
TE VREAU LANGA MINE | Antena 3 | 1,2 | 6,1 |
13:00-15:00 | Romania TV | 1,0 | 5,0 |
Source: Kantar Media Romania | |||
Date: 16.11.2017 |
Target Comercial
18-49 Urban | Channels | Rtg% | Shr% |
Kanal D | 2,1 | 18,4 | |
Pro TV | 1,6 | 14,6 | |
Antena 1 | 0,9 | 7,8 | |
TE VREAU LANGA MINE | Romania TV | 0,6 | 5,3 |
13:00-15:00 | Antena 3 | 0,6 | 5,2 |
Source: Kantar Media Romania | |||
Date: 16.11.2017 |
Target All Urban
All Urban | Channels | Rtg% | Shr% |
Kanal D | 2,9 | 16,3 | |
Pro TV | 2,4 | 13,3 | |
Antena 3 | 1,7 | 9,3 | |
TE VREAU LANGA MINE | Romania TV | 1,4 | 7,7 |
13:00-15:00 | Antena 1 | 1,3 | 7,4 |
Source: Kantar Media Romania | |||
Date: 16.11.2017 |
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
Foto Credit: RADAR DE MEDIA
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Antena 1 modifică grila de programe în day time, din cauza emisiuni Bate Palma de la PRO TV
-
AUDIENȚE TV2 zile ago
Andra: ”Butonul auriu poate să aducă atâta bucurie”. Românii au talent a fost lider absolut de audiență!
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 22 ianuarie 2023
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
Cele mai noi episoade Lia – Soţia soţului meu, lider de piaţă la nivelul întregii ţări
-
Seriale5 zile ago
Un personaj misterios vine să tulbure povestea Lia – Soţia soţului meu
-
ADVERTORIALEo săptămână ago
LA MUȚI ANI 2023! De ANUL NOU primești Cadou Advertoriale Seo la dublu!
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 21 ianuarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul TVR 1 pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TVo săptămână ago
Program TV azi 28 ianuarie 2023
-
Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 30 ianuarie – 05 februarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
EVENTS3 săptămâni ago
Antalya Star Awards Gala
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul TVR 2 pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
AUDIENŢE TV: America Express, din nou lider de piață!
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 27-02 ianuarie 2023