Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Record de audiență doborât: peste 2 milioane de telespectatori au urmărit finala ,,Asia Express”

Published

on

 

Cel mai dur reality show și-a declarat câștigătorii, iar cursa tensionatã a finalei ,,Asia Express” a ocupat primul loc în preferințele românilor.

Ediția spectaculoasă a ultimei aventuri pe teritoriul asiatic a doborât recordul de audiență înregistrat în acest sezon, de la lansarea acestui format inedit, înregistrând cele mai bune cifre de până acum. “Asia Express” a fost lider de piață pe comercial, dar și pe urban și a strâns în fața micilor ecrane peste două milioane de oameni. În minutul de maximă audiență, 21:37, peste 2.171.000  de telespectatori la nivel national urmăreau cu sufletul la gură ediția decisivă.

 

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.57-23.15), o audiență medie de 11 puncte de rating și o cotă de piață de 27,8%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 8.6 puncte de rating și o cotă de piață de 21.9 %. Kanal D a stat pe locul trei în clasament, cu 7.4 puncte de rating și 18,8 % cotă de piață.

Și în mediul urban ,,Asia Express” a surclasat concurența cu 9,5 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, spre deosebire de următorul clasat, Pro TV, care a înregistrat 8,3 puncte de rating și 17,7 % cotă de piață.

 

Antena 1 a fost lider de piață și la nivelul Prime-Time-ului. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârsta cuprinsã între 18-49 de ani o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 25% cotă de piață, în timp ce Pro TV se situa pe locul al doilea cu 8.3 puncte de rating și 22,7% cotă de piață.

 

După 5000 de kilometri pe teritoriul a patru țări asiatice diferite, după mai bine de 4 săptămâni în care și-au testat limitele, dormind în casele necunoscuților și apelând la bunăvoința lor, după ce au învățat să supraviețuiască cu doar 1 Euro pe zi, vedetele finaliste din ,,Asia Express” au intrat aseară în cea mai dură cursă. A fost o luptă crâncenă, ce a ținut telespectatorii cu sufletul la gură, iar două echipe au pornit pentru ultima dată în misiuni, pe labirintul aglomerat al străzilor din Bangkok. Tensiunea, extenuarea și dorința câștigului au fost prezente în fiecare moment, iar momentele imprevizibile au fost doar o altă barieră către marele premiu. Deși ambele echipe au apăsat pedala accelerației, Ana Baniciu și Raluka au fost primele care au ajuns în fața Ginei Pistol, la ultimul punct de întâlnire al acestui sezon. Așadar, cele două sunt câștigătoarele Amuletei de Aur, în valoare de 30.000 de Euro și a unei experiențe inegalabile:

 

,,A fost cea mai nebună și cea mai frumoasă experiență! Faptul că am câștigat înseamnă foarte mult pentru noi, deoarece ne-am confirmat că am făcut bine ce am făcut. Nu suntem numai noi câștigatoare suntem toți patru. Amândouă echipele care au ajuns în finală sunt câștigatoare și le mulțumim lui Andrei și Liviu că au fost așa cum au fost, s-au comportat ca niște frați mai mari cu noi și asta e foarte frumos!”, a mărturisit Raluka cu lacrimi în ochi.

 

Finala de dublu a dat startul în același timp ambelor echipe, ce aveau să se confrunte cu cele mai complexe probe de până acum. Prima misiune a impus ca echipele să îi trimită Ginei Pistol o serie de filmulețe, în care să respecte indicațiile menționate. Dacă Raluka și Ana Baniciu s-au aventurat să îndeplinească testele cât mai repede, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu păreau că au început cursa cu stângul. Cei doi au pierdut tableta cu care puteau filma momentele, dar în cele din urmă s-au adaptat imprevizibilului și au putut recupera din timpul pierdut. Așadar, vedetele au făcut fish spa cu un localnic și i-au învățat o poezie în limba română, au recreat momentul romantic din Doamna și Vagabondul mâncând noodles cu un străin și au făcut o poză cu un lady boy într-o toaletă publică.

La primul punct de control, Gina Pistol i-a așteptat pe concurenți alături de doi lady boy, în casa cărora vedetele și-au petrecut noaptea. Echipele au fost nevoite și aici să fie extrem de atente la indicii, pentru că masajul thailandez de care s-au bucurat le-a oferit un avantaj în următoarea misiune. Proba a fost una a tehnicii și a stabilit ordinea de plecare în cursă în a doua zi. Concurenții s-au întrecut în thai massage și au încercat să convingă localnicii că au deprins mai bine secretele acestei modalități de relaxare, extrem de populară în Asia. Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au pornit primii, urmați la doar 5 minute de Ana Baniciu și Raluka.

 

Pentru a rezolva ultimul puzzle al competiției, echipele au căutat o serie de steaguri ,,Asia Express” pentru a colecta indiciile și a descoperi care este adresa ultimului punct de întâlnire. Pe acest traseu, concurenții au căutat 4 figurine în forma unui dragon, fără să știe că în interiorul lor se află niște bilete cu indicații. Găsirea primului dragon a fost o mare provocare, pentru că vedetele au căutat acul în carul cu fân: tatuajul emblematic de pe spatele unui sportiv a fost amănuntul vital care le-a oferit figurina. Pentru cel de-al doilea, vedetele s-au confruntat cu Ruleta Deliciilor, ce a dictat ,,meniul” zilei pentru fiecare echipă. Ruleta trebuia învârtită de trei ori, iar șansele ca finaliștii să mănânce ,,delicatese” din bucătăria asiatică erau mult mai mari. Norocul a fost de partea Ralukăi, care a obținut o bucată de tort și un burger, dar restul concurenților s-au confruntat cu scorpioni, gândaci, broaște, sau viermi pentru a obține figurina. Al treilea dragon era ascuns în interiorul unui club de karaoke, iar pentru a-l obține vedetele au fost nevoite să recunoască șlagăre românești cântate de localnicii thailandezi. După ce au dat opt răspunsuri corecte au primit indiciul și au plecat către ultimul punct cheie al acestei misiuni complexe. Coordonarea coechipierilor și abilitatea lor de a comunica a fost vitală pentru a obține ultima figurină dragon, căci proba din piață a impus un joc dificil. Un concurent legat la ochi a condus un coș în care s-a aflat colegul său, ce îi dădea indicații pentru a-l conduce la punctele de unde putea colecta o serie de produse dintr-o listă de cumpărături: ,, A fost o cursă foarte grea, nu mai puteam, a trebuit să facem pauze pentru ca îmi amorțeau efectiv mâinile. Tot marketul era plin de steaguri, nu mai știam pe unde am fost și ce locuri am ratat”, au afirmat aceștia.

 

După aceste patru provocări, concurenții au obținut patru figurine dragon, dar rezolvarea ghicitorii ce ascundea locația punctului de control final a fost o enigma complicată. Pe străzile aglomerate ale Bangkokului vedetele au pornit într-o cursă decisivă, dar au omis de mai multe ori semnul ,,Asia Express” unde era localizată următoarea probă. Ajunși într-un garaj auto, aceștia s-au confruntat cu multe întrebări fără răspuns: deși aveau patru figurine și știau că sunt vitale în cursă, nu știau ce trebuie să facă cu ele și ce trebuie să găsească în acest loc. În cele din urmă, echipa fetelor a intuit că ciocanul inscripționat ar putea fi folosit la spargerea dragonilor, înăuntrul cărora au găsit patru bilețele, ce au recompus o adresă și un număr de telefon. Cei dragi le-au dat indicații pentru ultima provocare a zilei, care a părut imposibilă pentru fiecare echipă. Obosiți și extrem de tensionați, cei patru au căutat cu ajutorul unei tablete un indiciu care era în continuă mișcare, realizând în cele din urmă că este un tuk-tuk destinat să îi ducă spre punctul de control final: ,,Cât n-am alergat noi în utimele zile, am alergat în această ultimă misiune. Am impresia că ce am facut azi dimineața am facut acum două zile. A fost foarte greu.”, mărturisea Andrei.

 

Destinația finală ,,Asia Express”, Bangkokul, a fost cea mai mare provocare pentru finaliști, care și-au întrecut pentru ultima dată limitele într-o cursă nebună pe străzile metropolei asiatice. Orașul, o combinație între stilul asiatic și cel european, le-a oferit o lecție, căci fiecare a înțeles că o luptă este pierdută doar în momentul în care renunți. Cu lacrimi în ochi și cu o dorință incredibilă de a păși cât mai repede pe covor, în fața Ginei Pistol, Ana Baniciu și Raluka au fost prima echipă ajunsă la punctul final al aventurii. Înconjurate de foștii concurenți și de întreaga echipă a show-ului, au aflat că ele sunt câștigătoarele Amuletei de Aur și a marelui premiu: ,,Așa arată 30.000 de Euro și sunt ai voștri! Ați câștigat << Asia Express>>, fetelor!

 

,,Nu mai am cuvinte… v-am mai spus că va mulțumim că ați fost alături de noi, dar parcă nu sunt de ajuns aceste cuvinte! A fost de departe cea mai frumoasă experiență din viața mea! A fost greu, foarte greu, dar a fost frumos și aș repeta totul începând din acest moment. Am îndurat frig, umilință, obosealăîn același timp am văzut locuri superbe, am cunoscut oameni superbi … Sunt foarte emoționată și îmi pare rău că s-a încheiat. Indiferent pe ce loc am fi ajuns, ne-am fi bucurat extrem de tare. Am câștigat alături de băieți, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu. Suntem toți câștigători și vreau să vă mulțumesc, pentru că ați fost niște oameni de nota 100., a mărturisit Raluka.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 3 aprilie 2018

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost din nou lider de audienta in al treilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

La fel ca în fiecare trimestru, cifrele de audiență demonstrează că programele de știri, divertismentul, filmele de top și serialele difuzate de grupul PRO TV sunt preferate de telespectatorii din România. În perioada iulie – septembrie, grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În televiziune avem avantajul de a vedea aproape imediat rezultatul muncii noastre. Cifrele de audiență sunt confirmarea implicării fiecărei persoane care lucrează în PRO TV, indiferent de departamentul în care își desfășoară activitatea. Aș dori să mulțumesc fiecăruia dintre ei pentru că fac acest lucru posibil.”,  a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Canalul PRO TV conduce audiențele la nivelul tuturor categoriilor de public. Pe durata întregii zile, PRO TV a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 1.8 puncte de rating și 12.7% share. În prime time, PRO TV conduce cu 6.6 puncte de rating și 23.6% share, următoarea televiziune, ANTENA 1 având 3.9 puncte de rating și 14.1% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe durata intregii zile, grupul PRO TV a avut o medie de 3.6 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.6 puncte de rating și 18.7% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 7.8 puncte de rating și 27.7% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.5 puncte de rating și 19.6% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Indiferent de categorie, PRO TV și-a menținut poziția de lider atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

Programul de știri de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România, conducând topul cu o medie de 6.1 puncte de rating și 28.7% share.

Ce spun românii a fost lider pe categoria divertisment pe parcursul întregii zile, obținând o medie de 4.6 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce România, te iubesc! a condus categoria emisiunilor de investigație cu o medie de 4.1 puncte de rating și 18.7% share.

Vocea României, Las Fierbinți și meciurile de fotbal din UEFA Nations League au fost lideri de audiență în prime time în al treilea trimestru al anului 2018.

Vocea României a condus topul categoriei de divertisment cu o medie de 9.1 rating și 28.8% share. PRO TV a rămas lider incontestabil în categoria prime time producții locale, cu un nou sezon Las Fierbinți având o media de 9.6 rating și 27.8% share. Nu în ultimul rând, meciurile de fotbal ale UEFA Nations League, difuzate de PRO TV, au condus topul categoriei de sport cu o medie de 12.0 rating si 36.8% share.

Filmul PRO este întotdeauna preferat de publicul român! Primele 30 de locuri din topul cifrelor de audiență din trimestrul 3 au fost ocupate de filmele difuzate de PRO TV. Cea mai urmărită producție a fost Escape Plan: Testul Suprem, care a obținut 9.2 puncte de rating și 27.2% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Prima semifinală Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După cinci săptămâni pline de emoții, efort, reușite, dar și ratări, cei mai mai buni concurenți Ninja Warrior România au dat aseară tot ce au avut în prima semifinală a show-ului.

9 dintre cele mai provocatoare obstacole au stat în calea lor spre Muntele Midoriyama, dar și spre premiul de 100.000 de euro. Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Cel mai puternic show din lume a înregistrat aseară 7.2 puncte de rating și 18.7 % share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.1 % share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit intens emoțiile calificării primilor concurenți în finală. În minutul de aur, de la ora 20.44, peste 1.9 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe prima semifinală Ninja Warrior România.

Săptămâna aceasta, următorii 25 de semifinaliști sunt gata să sfideze limitele în cel mai spectaculos show cu obstacole din lume. Cine vor fi românii care se vor califica în marea finală încercând să pună mâna pe titlul râvnit de milioane de oameni, vedem duminică, de la ora 20:00, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei, locul 1 in audiente

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Concurenții au cântat plini de entuziasm și originalitate, iar antrenorii și-au întors scaunele și au început lupta pentru vocile care le-au dat fiori, în cea de-a șaptea rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României.

Tudor, Irina, Andra și Smiley nu doar că și-au folosit toate atuurile și argumentele pentru a aduce în echipele lor potențialii câștigători din sezonul 8 al show-ului, ci au făcut mult mai mult, le-au atins coarda sensibilă și au apelat la emoție: Tudor i-a lăsat scaunul lui fetiței unei concurente, iar Irina i s-a alăturat pe scenă unei participante și împreună au cântat una dintre piesele antrenoarei. A fost luptă de la început până la final, iar opt voci uriașe au ocupat locuri în cele patru echipe.

Cea de-a șaptea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.6 puncte de rating și 28.7% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating și 12.1 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

 

Luptă, emoție și interpretări memorabile

Vocile au răsunat vineri, însă numai opt dintre ele au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă mai departe în competiție. Pentru a doua ediție consecutiv, Irina a fost blocată, de data aceasta de Tudor. Și, pentru că a folosit butonul de block cu numele ei, antrenorul a lăsat-o să convingă concurenta de pe scenă să meargă în echipa lui, aceasta din urmă având de ales între el și Andra. Și Smiley a intervenit pentru a-l ajuta pe Tudor, însă alegerea concurentei a fost Andra, care a luptat singură pentru vocea ei. Telespectatorii au avut parte vineri de momente pline de suspans, umor și decizii surprinzătoare.

Fiecare echipă a primit aseară câte doi concurenți cu timbre vocale uimitoare și cu foarte multă voință: Luciana Răducanu și Joel Benson – echipa Tudor, Gabriela Munteanu și Ștefania Roman – echipa Irina, Izabela Barbu și Maria Udrea – echipa Andra, Dalina Nemeș și Daria Alexandra Mirea – echipa Smiley.

Au mai rămas doar câteva locuri în echipele antrenorilor, însă acestea vor fi ocupate vinerea viitoare, de la 20:30, în ultima rundă de audiții pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending