Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Record de audiență doborât: peste 2 milioane de telespectatori au urmărit finala ,,Asia Express”

Published

on

 

Cel mai dur reality show și-a declarat câștigătorii, iar cursa tensionatã a finalei ,,Asia Express” a ocupat primul loc în preferințele românilor.

Ediția spectaculoasă a ultimei aventuri pe teritoriul asiatic a doborât recordul de audiență înregistrat în acest sezon, de la lansarea acestui format inedit, înregistrând cele mai bune cifre de până acum. “Asia Express” a fost lider de piață pe comercial, dar și pe urban și a strâns în fața micilor ecrane peste două milioane de oameni. În minutul de maximă audiență, 21:37, peste 2.171.000  de telespectatori la nivel national urmăreau cu sufletul la gură ediția decisivă.

 

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.57-23.15), o audiență medie de 11 puncte de rating și o cotă de piață de 27,8%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 8.6 puncte de rating și o cotă de piață de 21.9 %. Kanal D a stat pe locul trei în clasament, cu 7.4 puncte de rating și 18,8 % cotă de piață.

Și în mediul urban ,,Asia Express” a surclasat concurența cu 9,5 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, spre deosebire de următorul clasat, Pro TV, care a înregistrat 8,3 puncte de rating și 17,7 % cotă de piață.

 

Antena 1 a fost lider de piață și la nivelul Prime-Time-ului. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârsta cuprinsã între 18-49 de ani o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 25% cotă de piață, în timp ce Pro TV se situa pe locul al doilea cu 8.3 puncte de rating și 22,7% cotă de piață.

 

După 5000 de kilometri pe teritoriul a patru țări asiatice diferite, după mai bine de 4 săptămâni în care și-au testat limitele, dormind în casele necunoscuților și apelând la bunăvoința lor, după ce au învățat să supraviețuiască cu doar 1 Euro pe zi, vedetele finaliste din ,,Asia Express” au intrat aseară în cea mai dură cursă. A fost o luptă crâncenă, ce a ținut telespectatorii cu sufletul la gură, iar două echipe au pornit pentru ultima dată în misiuni, pe labirintul aglomerat al străzilor din Bangkok. Tensiunea, extenuarea și dorința câștigului au fost prezente în fiecare moment, iar momentele imprevizibile au fost doar o altă barieră către marele premiu. Deși ambele echipe au apăsat pedala accelerației, Ana Baniciu și Raluka au fost primele care au ajuns în fața Ginei Pistol, la ultimul punct de întâlnire al acestui sezon. Așadar, cele două sunt câștigătoarele Amuletei de Aur, în valoare de 30.000 de Euro și a unei experiențe inegalabile:

 

,,A fost cea mai nebună și cea mai frumoasă experiență! Faptul că am câștigat înseamnă foarte mult pentru noi, deoarece ne-am confirmat că am făcut bine ce am făcut. Nu suntem numai noi câștigatoare suntem toți patru. Amândouă echipele care au ajuns în finală sunt câștigatoare și le mulțumim lui Andrei și Liviu că au fost așa cum au fost, s-au comportat ca niște frați mai mari cu noi și asta e foarte frumos!”, a mărturisit Raluka cu lacrimi în ochi.

 

Finala de dublu a dat startul în același timp ambelor echipe, ce aveau să se confrunte cu cele mai complexe probe de până acum. Prima misiune a impus ca echipele să îi trimită Ginei Pistol o serie de filmulețe, în care să respecte indicațiile menționate. Dacă Raluka și Ana Baniciu s-au aventurat să îndeplinească testele cât mai repede, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu păreau că au început cursa cu stângul. Cei doi au pierdut tableta cu care puteau filma momentele, dar în cele din urmă s-au adaptat imprevizibilului și au putut recupera din timpul pierdut. Așadar, vedetele au făcut fish spa cu un localnic și i-au învățat o poezie în limba română, au recreat momentul romantic din Doamna și Vagabondul mâncând noodles cu un străin și au făcut o poză cu un lady boy într-o toaletă publică.

La primul punct de control, Gina Pistol i-a așteptat pe concurenți alături de doi lady boy, în casa cărora vedetele și-au petrecut noaptea. Echipele au fost nevoite și aici să fie extrem de atente la indicii, pentru că masajul thailandez de care s-au bucurat le-a oferit un avantaj în următoarea misiune. Proba a fost una a tehnicii și a stabilit ordinea de plecare în cursă în a doua zi. Concurenții s-au întrecut în thai massage și au încercat să convingă localnicii că au deprins mai bine secretele acestei modalități de relaxare, extrem de populară în Asia. Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au pornit primii, urmați la doar 5 minute de Ana Baniciu și Raluka.

 

Pentru a rezolva ultimul puzzle al competiției, echipele au căutat o serie de steaguri ,,Asia Express” pentru a colecta indiciile și a descoperi care este adresa ultimului punct de întâlnire. Pe acest traseu, concurenții au căutat 4 figurine în forma unui dragon, fără să știe că în interiorul lor se află niște bilete cu indicații. Găsirea primului dragon a fost o mare provocare, pentru că vedetele au căutat acul în carul cu fân: tatuajul emblematic de pe spatele unui sportiv a fost amănuntul vital care le-a oferit figurina. Pentru cel de-al doilea, vedetele s-au confruntat cu Ruleta Deliciilor, ce a dictat ,,meniul” zilei pentru fiecare echipă. Ruleta trebuia învârtită de trei ori, iar șansele ca finaliștii să mănânce ,,delicatese” din bucătăria asiatică erau mult mai mari. Norocul a fost de partea Ralukăi, care a obținut o bucată de tort și un burger, dar restul concurenților s-au confruntat cu scorpioni, gândaci, broaște, sau viermi pentru a obține figurina. Al treilea dragon era ascuns în interiorul unui club de karaoke, iar pentru a-l obține vedetele au fost nevoite să recunoască șlagăre românești cântate de localnicii thailandezi. După ce au dat opt răspunsuri corecte au primit indiciul și au plecat către ultimul punct cheie al acestei misiuni complexe. Coordonarea coechipierilor și abilitatea lor de a comunica a fost vitală pentru a obține ultima figurină dragon, căci proba din piață a impus un joc dificil. Un concurent legat la ochi a condus un coș în care s-a aflat colegul său, ce îi dădea indicații pentru a-l conduce la punctele de unde putea colecta o serie de produse dintr-o listă de cumpărături: ,, A fost o cursă foarte grea, nu mai puteam, a trebuit să facem pauze pentru ca îmi amorțeau efectiv mâinile. Tot marketul era plin de steaguri, nu mai știam pe unde am fost și ce locuri am ratat”, au afirmat aceștia.

 

După aceste patru provocări, concurenții au obținut patru figurine dragon, dar rezolvarea ghicitorii ce ascundea locația punctului de control final a fost o enigma complicată. Pe străzile aglomerate ale Bangkokului vedetele au pornit într-o cursă decisivă, dar au omis de mai multe ori semnul ,,Asia Express” unde era localizată următoarea probă. Ajunși într-un garaj auto, aceștia s-au confruntat cu multe întrebări fără răspuns: deși aveau patru figurine și știau că sunt vitale în cursă, nu știau ce trebuie să facă cu ele și ce trebuie să găsească în acest loc. În cele din urmă, echipa fetelor a intuit că ciocanul inscripționat ar putea fi folosit la spargerea dragonilor, înăuntrul cărora au găsit patru bilețele, ce au recompus o adresă și un număr de telefon. Cei dragi le-au dat indicații pentru ultima provocare a zilei, care a părut imposibilă pentru fiecare echipă. Obosiți și extrem de tensionați, cei patru au căutat cu ajutorul unei tablete un indiciu care era în continuă mișcare, realizând în cele din urmă că este un tuk-tuk destinat să îi ducă spre punctul de control final: ,,Cât n-am alergat noi în utimele zile, am alergat în această ultimă misiune. Am impresia că ce am facut azi dimineața am facut acum două zile. A fost foarte greu.”, mărturisea Andrei.

 

Destinația finală ,,Asia Express”, Bangkokul, a fost cea mai mare provocare pentru finaliști, care și-au întrecut pentru ultima dată limitele într-o cursă nebună pe străzile metropolei asiatice. Orașul, o combinație între stilul asiatic și cel european, le-a oferit o lecție, căci fiecare a înțeles că o luptă este pierdută doar în momentul în care renunți. Cu lacrimi în ochi și cu o dorință incredibilă de a păși cât mai repede pe covor, în fața Ginei Pistol, Ana Baniciu și Raluka au fost prima echipă ajunsă la punctul final al aventurii. Înconjurate de foștii concurenți și de întreaga echipă a show-ului, au aflat că ele sunt câștigătoarele Amuletei de Aur și a marelui premiu: ,,Așa arată 30.000 de Euro și sunt ai voștri! Ați câștigat << Asia Express>>, fetelor!

 

,,Nu mai am cuvinte… v-am mai spus că va mulțumim că ați fost alături de noi, dar parcă nu sunt de ajuns aceste cuvinte! A fost de departe cea mai frumoasă experiență din viața mea! A fost greu, foarte greu, dar a fost frumos și aș repeta totul începând din acest moment. Am îndurat frig, umilință, obosealăîn același timp am văzut locuri superbe, am cunoscut oameni superbi … Sunt foarte emoționată și îmi pare rău că s-a încheiat. Indiferent pe ce loc am fi ajuns, ne-am fi bucurat extrem de tare. Am câștigat alături de băieți, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu. Suntem toți câștigători și vreau să vă mulțumesc, pentru că ați fost niște oameni de nota 100., a mărturisit Raluka.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 3 aprilie 2018

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Antena 1: Neatza cu Răzvan și Dani, lider de piață de la malul mării

Published

on

 

Cei mai iubiți matinali încheie curând un sezon spectaculos la mare, acolo unde, de mai bine de o săptămână transmit live și reușesc să aducă în casele telespectatorilor o atmosferă continuă de vacanță.

Miercuri, 24 iulie, gașca veselă de la Neatza cu Răzvan și Dani a adunat în faţa micilor ecrane aproape 460.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de aur, de la 09:12. La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, în intervalul 08:00 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 1.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.

De săptămâna viitoare, Antena 1 va difuza momente de ”Best of” ale sezonului 21 Neatza cu Răzvan și Dani. Din 29 iulie, telespectatorii pot urmări show-ul matinal între 8:00-12:00, urmând ca de pe 5 august, până la sfârșitul lunii, cele mai spectaculoase momente din platoul matinalilor să fie difuzate între 9:00-12:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 24 iulie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Incredibil, PRO TV a fost cel mai urmarit post tv! Iata cifrele concrete, aici!

Published

on

 

Grupul PRO TV, lider de audiență în perioada aprilie – iunie 2019

În trimestrul al doilea din 2019, PRO TV a avut record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii șapte ani pe durata întregii zile și în prime time

 

În trimestrul al doilea din 2019 (aprilie – iunie), PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune. Mai mult decât atât, canalul PRO TV a înregistrat un record de audiență: cota de piață din aprilie – iunie 2019 este cea mai bună din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii precedenți, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time.

 

Peisajul începutului de an pentru PRO TV este acum complet: grila de programe pe care am pregătit-o primăvara aceasta a fost complexă, iar românii au preferat din nou programele noastre. A fost un început de an complicat, echipele noastre au lucrat în paralel la multe producții, iar dedicarea lor s-a văzut în fiecare ediție și în rezultatele pe care le anunțăm astăzi. Le mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri de business pentru încrederea și pasiunea din această perioadă! Însă nu ne oprim aici: deși e vară și este perioada concediilor, noi suntem deja cu motoarele turate la maximum pentru toamnă, pe care am început deja să o pregătim și acum filmăm pentru majoritatea producțiilor pe care urmează să le vedeți la PRO TV! O să fie o toamnă cum nu s-a mai văzut, cu producții pe care românii le iubesc deja, cum ar fi Vocea României, VLAD, MasterChef România, Visuri la cheie, dar și cu multe alte surprize pe care o să le anunțăm în curând.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât ziua, cât și în prime time!

În perioada aprilie – iunie 2019, pe durata întregii zile și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.

 

Grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.5% share*, în timp ce grupul media competitor a avut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating și 20.0% share.

 

În trimestrul al doilea din 2019, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România pe toate segmentele de public și a obținut și un record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii anteriori, atât în daytime, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.6% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.1 puncte de rating și 14.2% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 7.8 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada aprilie – iunie 2019?

 

Topul audiențelor este simplu – programele PRO TV din perioada aprilie – iunie 2019 au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din timpul întregii zile: Ce spun românii, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT
  • Cele mai urmărite programe din prime time: meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, Românii au talent și Ferma – Un nou început!
  • Cele mai urmărite seriale: Las Fierbinți și VLAD
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Știrile PRO TV ocupă întreg podiumul pentru programe de știri din România!

  1. Știrile PRO TV de la ora 19:00 ocupă primul loc cu o medie de 6.8 puncte de rating și 27.1& share
  2. Știrile PRO TV de noapte – medie de 5.1 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV de la ora 17:00 – medie de 3.5 puncte de rating și 21.7% share

 

Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc! și emisiunile Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT.

  1. Ce spun românii – medie de 4.4 puncte de rating și 22.4% share
  2. România, te iubesc! – medie de 4.2 puncte de rating și 16.9% share
  3. Ce se întâmplă, doctore? – medie de 3.0 puncte de rating și 20.0% share
  4. iLikeIT – medie de 2.9 puncte de rating și 20.4% share.

 

În prime time, fotbalul, talentul și munca dețin supremația!

  1. Meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 13.2 puncte de rating și 39.5% share
  2. Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 13.0 puncte de rating și 40.6% share
  3. Ferma – Un nou început! a adus o medie de 9.2 puncte de rating și 25.7% share.

 

Serialele PRO TV sunt, ca de obicei, preferate de români! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut cu sezonul 15 o medie de 11.1 puncte de rating și 31.3% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat în această perioadă o medie de 9.5 puncte de rating și 25.1% share.

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada aprilie – iunie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Sărutul dragonului, difuzat pe 5 mai, și a obținut 9.7 puncte de rating și 24.6% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 


*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: