Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Record de audienţã în semifinala „Chefi la cuțite”: 5 bucătari au rămas în cursa către finală

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Primele două probe din semifinala sezonului 6 ”Chefi la cuțite” au restrâns rândurile la bancul de lucru, după o seară plină de emoție și tensiune. În urma testelor de luni, cinci concurenți au ieșit din competiție, iar pentru prima dată în șase sezoane, chef Florin Dumitrescu a rămas fără nicio șansă la titlu, căci bucătarii săi nu s-au calificat în cea de-a treia probă.

Silviu Nedelea și Munti, din echipa albastră a lui chef Sorin Bontea, alături de Maria Burlacu, Cătălin Bădici și Andrei Balasz, din trupa de bucătari cu tunici galbene, condusă de chef Cătălin Scărlătescu, sunt cei cinci candidați care au intrat cu multe speranțe în cea de-a treia probă a semifinalei, al cărei verdict telespectatorii îl vor afla diseară, de la 20:00, pe Antena 1.

Ediția semifinalei „Chefi la cuțite”,difuzată luni seară, s-a clasat ca lider de piață pe toate categoriile de public și a înregistrat cifre record. Cel mai iubit show culinar a înregistrat un record de audientă la nivelul cotei de piață pe toate target-urile, iar la nivelul întregii populații a țării, dar și la orașe, un record de audiență și la nivelul rating-ului.

În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19.59-23.12, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 11,9 puncte de rating și 30,5 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 8.1 puncte de rating și 20,6 % cota de piață. La orașe, emisiunea a fost lider detașat cu o medie de 11,3 puncte de rating și 23,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 7,5 puncte de rating și 15,6 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 11,3 puncte de rating și 23,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 8,3 puncte de rating și 17 % cota de piață. Peste 2.510.000 de telespectatori la nivel național urmăreau aseară lupta culinară pentru calificarea în etapa finală, în minutul de maximă audiență de la 21:10.

Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 10.8 puncte de rating și 27,9% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 9 puncte de rating și 23,3% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 10.5 puncte de rating și 21,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 8,7 puncte de rating și 18,2 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 11 puncte de rating și 22 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 9,6 puncte de rating și 19,1% cota de piață.

Prima probă a semifinalei, difuzată aseară de Antena 1, a fost una a tehnicii, iar bucătarii au avut de pregătit spume, ce au completat perfect dish-ul fiecăruia. Fie că ales piureuri, pentru main-course, sau mousse-uri și rețete dulci, cei zece concurenți care au ajuns până în penultima ediție a show-ului s-au întrecut pe sine la bancul de lucru. Farfuriile au fost jurizate de cei mai temuți invitați, foști concurenți ai show-ului, iar câștigătorul Bogdan Vandici, alături de colegii săi, au dat verdictul în ceea ce privește prima provocare a semifinalei: ”Sunt puțin nostalgic, dar totodată încerc să îmi stăpânesc emoțiile și să fiu obiectiv.”, a declarat câștigătorul din sezonul cinci. Pentru prima dată în acest concurs, Maria Burlacu, din echipa galbenă, a reușit să obțină punctajul maxim cu preparatul său, un desert votat cu 5 puncte de fiecare jurat, și a marcat astfel o premieră în semifinala sezonului șase. La polul opus, cele mai mici punctaje au fost obținute de Ana Maria Crudu, din echipa lui chef Scărlătescu, alături de Sorin Stan și Valentin Dumitrescu, din echipa condusă de chef Bontea. Cei trei au părăsit competiția cu doar două probe înainte de marea finală: ”Nu am înțeles de ce. Ei au făcut farfurii bune până acum. Am rămas blocat.”, a mărturisit mentorul echipei albastre.

Așadar, cea de-a doua provocare a semifinalei, difuzată aseară de Antena 1, a readus în bucătăria ”Chefi la cuțite” doar șapte bucătari. Chefii Sorin Bontea și Florin Dumitrescu s-au bazat pe talentul concurenților rămași în competiție, Munti și Silviu, respectiv Nela și Smiley, în vreme ce chef Cătălin Scărlătescu s-a bucurat de avantajul numeric, avându-i alături pe Andrei Balasz, Cătălin Bădici și Maria Burlacu. Chiar înainte ca Gina să dea startul celui de-al doilea test al semifinalei, bucătarii au primit mesaje de încurajare de la familii, imbolduri de luptă ce i-au încărcat cu energie, fără să știe că cei dragi aveau să le jurizeze farfuriile. Tema brunch-ului a ridicat multe semne de întrebare la bancul de lucru, însă bucătarii nu s-au lăsat copleșiți de emoții, motiv pentru care preparatele au demonstrat că nivelul competiției este unul foarte ridicat.

Ultimul verdict al serii a adus în platou lacrimi de bucurie, dar și dezamăgire în tabăra echipei roșii, căci cei doi concurenți din echipa lui chef Dumitrescu au fost eliminați. Așadar, pentru prima dată în acest concurs, chef Florin rămâne fără șanse la titlu.: ”Mă simt foarte ciudat. Trec printr-o stare prin care nu am trecut niciodată. Din momentul asta, pentru mine. sezonul șase s-a încheiat. Îmi pot asuma doar un rol de arbitru de acum.”, a mărturisit acesta.

Munti și Silviu Nedelea, din echipa albastră a lui chef Bontea, alături de Maria Burlacu, Cătălin Bădici și Andrei Balasz, din echipa galbenă a lui chef Scărlătescu, sunt cei cinci bucătari care au intrat aseară în ultimul test al semifinalei. Cei cinci bucătari sunt doar la un pas de marea finală, tocmai de aceea sunt gata să demonstreze că au sarea și piperul necesare pentru a face spectacol în farfurie cu un ”signature dish”, un preparat ce îi reprezintă.

Cel de-al șaselea sezon al emisiunii „Chefi la cuţite”, de la Antena 1, a ajuns la actul final, iar marți, 22 ianuarie, de la ora 20:00, telespectatorii Antena 1 vor afla care sunt cei trei bucătari care care se califică în cursa către premiul de 30.000 de euro, cât și numele marelui câștigător al sezonului șase.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 21 ianuarie 2019

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Emisiunea “Asta-i Romania”, lider de audienta absolut, a doua saptamana consecutiv

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D a fost lider absolut de audienta, a doua saptamana consecutiv, cu audientele inregistrate de emisiunea “Asta-i Romania!”. Editia de duminica, 17 februarie, difuzata in intervalul 17:30 – 19:00, statia s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea prezentata de Mihai Ghita, in intervalul orar mai sus mentionat, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste un milion (1.019.000) de telespectatori din intreaga tara. Minutul de maxima audienta, atins la 18:26, a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion si jumatate (1.459.000) de fani ai emisiunii “Asta-i Romania”.

Ieri, in intervalul difuzarii emisiunii “Asta-i Romania”, Kanal D a inregistrat 4,4% rating si 14,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 5,7% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,8% rating si 13,3% cota de piata, pe targetul National.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,414,5188
 Pro TV4,214,0182
 Antena 13,311,1143
ASTA-I ROMANIADigiSport 11,75,572
17:30-19:00Romania TV1,34,456
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,714,0549
 Pro TV3,89,2361
 Antena 13,27,8306
ASTA-I ROMANIARomania TV2,86,8265
17:30-19:00Antena 32,35,6220
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,813,31019
 Pro TV4,29,8751
 Antena 14,09,3711
ASTA-I ROMANIARomania TV2,96,7514
17:30-19:00Prima TV1,84,2322
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending