Connect with us
Avatar

Published

on

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audiență înregistrate pe 1 ianuarie 2015, pe intervalul orar 10:41-15:59 pe toate segmentele de public.

Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, Antena 1 a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar locul 2 a fost împărțit între Kanal D (național) și PRO TV (urban – comercial).

PUBLICUL NAȚIONAL

La nivelul publicului național, Antena 1 cu Revelionul prezentat de Dan Negru a fost lider de audiență cu 8,5% rating și 19,2% share, în total 1,583 milioane de telespectatori au urmărit în fiecare minut Antena 1.

Locul 2 revine Kanal D, care a înregistrat 4,4% rating și 9,8 share, în total 806 mii de telespectatori.

Pro TV s-a poziționat pe locul 3, cu 4,3% rating și 9,7% share, în total 800 de mii de telespectatori au urmărit în fiecare minut postul din Pache Protopopescu.

AUDIENTE 1 ian 2015 - Revelion reluare antena 1 (3)

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a condus în topul audiențelor cu 7,5% rating și 17,9% share, în total 753 de telespectatori au urmărit în fiecare minut Antena 1.

Locul doi a fost ocupat de Pro TV cu 4,3% rating și 10,2% share, în total 429 de mii de telespectatori pe minut.

Cu 3% share și 7,1% share, Kanal D a fost pe locul 3 la orașe, cu 299 de mii de telespectatori pe minut.

AUDIENTE 1 ian 2015 - Revelion reluare antena 1 (2)

PUBLICUL COMERCIAL

Pe publicul comercial cu vârsta cuprinsă între 18-49 de ani, revelionul lui Dan Negru a obținut 7,8 rating și 21,3% share, în total 394 de mii de telespectatori pe minut.

Pro TV a ocupat locul 2, cu 5% rating și 13,5% share cu ”Singur acasă 4”, în total 250 de mii de telespectatori pe minut.

Pe locul 3 în topul audiențelor se află Kanal D cu 2,9% rating și 7,9% share, în total 147 de mii de telespectatori pe minut.

AUDIENTE 1 ian 2015 - Revelion reluare antena 1 (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursă cifre: Kantar Media 

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending