Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Revelionul Starurilor prezentat de Dan Negru a fost lider incontestabil de audienţă. Cine s-a clasat pe locul 2? Cifre detaliate, aici!

Published

on

 

Dan Negru, de 18 ani liderul incontestabil al spectacolelor de Revelion!

 

  • Peste 3.200.000 de români au urmărit Revelionul Starurilor 2018, la Antena 1

 

 

            Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 18-lea an consecutiv, a fost si in acest an lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.

Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2018, de la ora 23.40, a adunat în fața micilor ecrane 3.211.000 de romani din toata țara, Antena 1 înregistrând 18 puncte de rating și 35,8 cota de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 2.352.000  de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

 

Mi-am luat majoratul in revelioane. De 18 ani lider de piata, an de an! De acum incepe viata, de la 18 ani! Multumesc!“, spune Dan Negru.

 

            La nivelul publicului din toata tara, Antena 1 a obținut o audiență de aproape opt ori mai mare față de ProTv!

Cel de-al 18-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, în intervalul orar 22,15 – 02.00, a obținut în acest an o audiență de aproape opt ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga țară!

Astfel, Antena 1 a condus în topul audientelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 12,8 puncte de rating și 27 cotă de piață, urmată de Romania TV, cu 5,8 puncte de rating și 12,2 cota de piata.

La minutul de aur, de la ora 23.40, 3.211.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2018, cifrele înregistrate fiind de 18 puncte de rating si 35,8 cota de piață.

 

            La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de peste sase ori mai mare față de Pro TV
Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 11 puncte de rating și 24,6 cotă de piață, la o distanță apreciabilă de PRO TV, clasat abia pe locul opt, cu doar 1,7 puncte de rating și 3,8 cota de piata, după Romania TV, Kanal D, National TV, TVR1, Etno si Antena 3.
În minutul de aur, de la 23.37, Antena 1 obținea un rating de 16 puncte și o cotă de piață de 33,8 procente.

 

            La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de cinci ori mai mare față de ProTv.
Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, “Revelionul Starurilor – 2018” înregistrând pe acest segment de public 9,1 puncte de rating și 26,1 cotă de piață, cu mai bine de cinci ori mai mult față de ProTv, clasat pe locul al cincilea, cu doar 1,7 puncte de rating și 4,8 procente din cota de piață.

În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 23,41, Antena 1 a obținut un rating de 13,1 puncte și o cotă de piață de 35,6 procente.

 

Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat pentru al 18-lea an consecutiv de Dan Negru, a adus în fața telespectatorilor măști de basm, eroi de cinema și români celebri.

 

Astfel, la Revelionul Starurilor 2017, Florin Piersic a fost Bestia, din “Frumoasa și Bestia”, Alessandra Stoicescu l-a întruchipat pe Regele Nopții din “Game of Thrones”, Helmut Duckadam a fost un Zombi, iar Lidia Buble s-a costumat într-un drăgălaș Troll galben. Cătălin Botezatu a fost o impozantă Maimuță din “Planeta Maimuțelor”, Dinu Iancu Sălăjanu a devenit pentru câteva minute Optimus Prime din “Transformers”, pe când Șerban Copoț s-a transformat în Ariel din “Mica Sirenă”. Viorica din Clejani s-a ascuns într-un Little Pony, Nea Mărin Barbu a devenit pentru o seară președintele Statelor Unite, Donald Trump, în timp ce Adelina Pestrițu a fost Zâna Măseluță.

De asemenea, Mirela Vaida, Pepe, Adriana Trandafir, Rona Hartner, Andreea Bănică, Anda Adam, Anca Țurcașiu, Andrei Duban, Maria Cârneci, Matilda Pascal-Cojocărița, Nicoleta Voica, Amna, Cezar Ouatu, Constantin Enceanu, Dan Helciug, Ionuț Iftimoaie, Răzvan Popescu, Fly Project, Daniela Gyorfi au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor prezentat de Dan Negru.

 

 

Show-ul „Chef de râs”, cu Vasile Muraru si Valentina Fătu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 20.00 – 22.15, a fost lider de audiență la oraşe şi în toatã ţara. Minutul de maximă audiență, de la ora 22.14, a adunat în fața micilor ecrane 2.415.000  de telespectatori din toată țara.
 

La nivelul publicului din toatã țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, 8,4 puncte de rating și 16,3 cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,7 puncte de rating si 13 cota de piață și de Kanal D, cu 5,9 puncte de rating și 11,3 cota de piata.

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 7,8 puncte de rating și 16,1 de procente din cota de piață, urmată de Pro TV, cu doar 6,9 puncte de rating și 14,3 cota de piata.

 

În noaptea de Revelion, Vasile Muraru și Valentina Fătu au adus în fața telespectatorilor Antenei 1 o nouă ediție a emisiunii “Chef de râs”, cu muzică și voie bună.

Momentele umoristice pe care le-au susținut cei doi îndrăgiți actori ai Teatrului de Revistă “Constantin Tănase” au făcut și în acest an deliciul publicului. Alături de ei s-au aflat, de data aceasta, vedete precum Simona Gherghe, Rică Răducanu, Maria Dragomiroiu și Connect-R care, în cadrul scheciurilor, au interpretat diferite personaje.

Momentele muzicale i-au avut in prim plan pe Viorica și Ioniță din Clejani, Taraful Cleante, Feli, Maria Dragomiroiu și Connect-R, iar Vlad Grigorescu și Comedy Zebra Show au adus pe scena de la “Chef de ris” numere speciale de magie și umor.

 

În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile, atât la nivel urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 4 puncte de rating și 13.5% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 3.8 puncte de rating și 12.7% cotă de piață la nivelulul publicului din mediul urban.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 4.6 puncte de rating și 14.2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu 3.8 puncte de rating și 11.7% cotă de piață.

 

Antena 1 a fost lider de audiență în prime-time, atât la nivel urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 înregistreazã o audiență 7.5 puncte de rating şi 15.7% cotã de piaţã, în timp de ProTv ocupã poziţia secundã cu 6.9 puncte de rating şi 14.4% cotã de piaţã.

Ierarhia se pãstreazã şi pe întregul public din România, când Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 8.3 puncte de rating și 16.3% cotă de piață, fiind urmărită în medie de aproape 1.500.000 de telespectatori, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundã, cu 6.9 puncte de rating și 13.5% cotă de piață.

 

Sursa:Kantar Media    

Copyright:ARMADATA S.R.L.   

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group  

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National          

Perioada 31 decembrie 2017 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Peste 1.6 milioane de români au urmărit aseară Ferma! Carmen Negoiță a pierdut duelul și a părăsit show-ul

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Aseară, duelul fetelor din Ferma a fost trăit la intensitate maximă atât de concurenți, dar în mod special, de cele două dueliste: Ioana Filimon și Carmen Negoiță, care au luptat cu tot ce le-a stat în putință pentru a rămâne în show. Milioane de telespectatori au urmărit cu sufletul la gură ediția de aseară, Ferma plasându-se pe primul loc în topul audiențelor pe toate segmentele de public.

Ediția Ferma de joi seară a fost cea mai urmărită din acest sezon. PRO TV a fost lider detașat pe toate segmentele de public: comercial, urban si național. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18–49 de ani, PRO TV a condus topul cu 10.3 puncte de rating și 29.1% share spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1,  care avea 4.2 puncte de rating și 12.0% share.

Fetele de la cabană, Geanina, Otilia si Otniela au profitat din plin de lipsa concurenților din fermă, aceștia fiind plecați în arena de duel. Cele trei fete au dat atacul în Ferma și au furat tot ce au găsit, inclusiv pe Luna, câinele celor din fermă.

După ce a câștigat duelul, Ioana Filimon le-a oferit un show de zile mari colegilor ei din concurs sărbătorind victoria printr-un dans provocator pe masă.

Săptămâna viitoare, marți, miercuri și joi, de la 21:30 vom afla pe cine a propus Carmen Negoită fermier, ce alte sarcini noi vor mai primi concurenții, care vor fi servitorii și cine va pleca acasă la finalul săptămânii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending