Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Revelionul Starurilor prezentat de Dan Negru a fost lider incontestabil de audienţă. Cine s-a clasat pe locul 2? Cifre detaliate, aici!

Published

on

 

Dan Negru, de 18 ani liderul incontestabil al spectacolelor de Revelion!

 

  • Peste 3.200.000 de români au urmărit Revelionul Starurilor 2018, la Antena 1

 

 

            Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 18-lea an consecutiv, a fost si in acest an lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.

Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2018, de la ora 23.40, a adunat în fața micilor ecrane 3.211.000 de romani din toata țara, Antena 1 înregistrând 18 puncte de rating și 35,8 cota de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 2.352.000  de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

 

Mi-am luat majoratul in revelioane. De 18 ani lider de piata, an de an! De acum incepe viata, de la 18 ani! Multumesc!“, spune Dan Negru.

 

            La nivelul publicului din toata tara, Antena 1 a obținut o audiență de aproape opt ori mai mare față de ProTv!

Cel de-al 18-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, în intervalul orar 22,15 – 02.00, a obținut în acest an o audiență de aproape opt ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga țară!

Astfel, Antena 1 a condus în topul audientelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 12,8 puncte de rating și 27 cotă de piață, urmată de Romania TV, cu 5,8 puncte de rating și 12,2 cota de piata.

La minutul de aur, de la ora 23.40, 3.211.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2018, cifrele înregistrate fiind de 18 puncte de rating si 35,8 cota de piață.

 

            La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de peste sase ori mai mare față de Pro TV
Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 11 puncte de rating și 24,6 cotă de piață, la o distanță apreciabilă de PRO TV, clasat abia pe locul opt, cu doar 1,7 puncte de rating și 3,8 cota de piata, după Romania TV, Kanal D, National TV, TVR1, Etno si Antena 3.
În minutul de aur, de la 23.37, Antena 1 obținea un rating de 16 puncte și o cotă de piață de 33,8 procente.

 

            La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de cinci ori mai mare față de ProTv.
Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, “Revelionul Starurilor – 2018” înregistrând pe acest segment de public 9,1 puncte de rating și 26,1 cotă de piață, cu mai bine de cinci ori mai mult față de ProTv, clasat pe locul al cincilea, cu doar 1,7 puncte de rating și 4,8 procente din cota de piață.

În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 23,41, Antena 1 a obținut un rating de 13,1 puncte și o cotă de piață de 35,6 procente.

 

Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat pentru al 18-lea an consecutiv de Dan Negru, a adus în fața telespectatorilor măști de basm, eroi de cinema și români celebri.

 

Astfel, la Revelionul Starurilor 2017, Florin Piersic a fost Bestia, din “Frumoasa și Bestia”, Alessandra Stoicescu l-a întruchipat pe Regele Nopții din “Game of Thrones”, Helmut Duckadam a fost un Zombi, iar Lidia Buble s-a costumat într-un drăgălaș Troll galben. Cătălin Botezatu a fost o impozantă Maimuță din “Planeta Maimuțelor”, Dinu Iancu Sălăjanu a devenit pentru câteva minute Optimus Prime din “Transformers”, pe când Șerban Copoț s-a transformat în Ariel din “Mica Sirenă”. Viorica din Clejani s-a ascuns într-un Little Pony, Nea Mărin Barbu a devenit pentru o seară președintele Statelor Unite, Donald Trump, în timp ce Adelina Pestrițu a fost Zâna Măseluță.

De asemenea, Mirela Vaida, Pepe, Adriana Trandafir, Rona Hartner, Andreea Bănică, Anda Adam, Anca Țurcașiu, Andrei Duban, Maria Cârneci, Matilda Pascal-Cojocărița, Nicoleta Voica, Amna, Cezar Ouatu, Constantin Enceanu, Dan Helciug, Ionuț Iftimoaie, Răzvan Popescu, Fly Project, Daniela Gyorfi au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor prezentat de Dan Negru.

 

 

Show-ul „Chef de râs”, cu Vasile Muraru si Valentina Fătu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 20.00 – 22.15, a fost lider de audiență la oraşe şi în toatã ţara. Minutul de maximă audiență, de la ora 22.14, a adunat în fața micilor ecrane 2.415.000  de telespectatori din toată țara.
 

La nivelul publicului din toatã țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, 8,4 puncte de rating și 16,3 cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,7 puncte de rating si 13 cota de piață și de Kanal D, cu 5,9 puncte de rating și 11,3 cota de piata.

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 7,8 puncte de rating și 16,1 de procente din cota de piață, urmată de Pro TV, cu doar 6,9 puncte de rating și 14,3 cota de piata.

 

În noaptea de Revelion, Vasile Muraru și Valentina Fătu au adus în fața telespectatorilor Antenei 1 o nouă ediție a emisiunii “Chef de râs”, cu muzică și voie bună.

Momentele umoristice pe care le-au susținut cei doi îndrăgiți actori ai Teatrului de Revistă “Constantin Tănase” au făcut și în acest an deliciul publicului. Alături de ei s-au aflat, de data aceasta, vedete precum Simona Gherghe, Rică Răducanu, Maria Dragomiroiu și Connect-R care, în cadrul scheciurilor, au interpretat diferite personaje.

Momentele muzicale i-au avut in prim plan pe Viorica și Ioniță din Clejani, Taraful Cleante, Feli, Maria Dragomiroiu și Connect-R, iar Vlad Grigorescu și Comedy Zebra Show au adus pe scena de la “Chef de ris” numere speciale de magie și umor.

 

În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile, atât la nivel urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 4 puncte de rating și 13.5% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 3.8 puncte de rating și 12.7% cotă de piață la nivelulul publicului din mediul urban.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 4.6 puncte de rating și 14.2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu 3.8 puncte de rating și 11.7% cotă de piață.

 

Antena 1 a fost lider de audiență în prime-time, atât la nivel urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 înregistreazã o audiență 7.5 puncte de rating şi 15.7% cotã de piaţã, în timp de ProTv ocupã poziţia secundã cu 6.9 puncte de rating şi 14.4% cotã de piaţã.

Ierarhia se pãstreazã şi pe întregul public din România, când Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 8.3 puncte de rating și 16.3% cotă de piață, fiind urmărită în medie de aproape 1.500.000 de telespectatori, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundã, cu 6.9 puncte de rating și 13.5% cotă de piață.

 

Sursa:Kantar Media    

Copyright:ARMADATA S.R.L.   

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group  

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National          

Perioada 31 decembrie 2017 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Prima semifinală Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După cinci săptămâni pline de emoții, efort, reușite, dar și ratări, cei mai mai buni concurenți Ninja Warrior România au dat aseară tot ce au avut în prima semifinală a show-ului.

9 dintre cele mai provocatoare obstacole au stat în calea lor spre Muntele Midoriyama, dar și spre premiul de 100.000 de euro. Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Cel mai puternic show din lume a înregistrat aseară 7.2 puncte de rating și 18.7 % share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.1 % share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit intens emoțiile calificării primilor concurenți în finală. În minutul de aur, de la ora 20.44, peste 1.9 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe prima semifinală Ninja Warrior România.

Săptămâna aceasta, următorii 25 de semifinaliști sunt gata să sfideze limitele în cel mai spectaculos show cu obstacole din lume. Cine vor fi românii care se vor califica în marea finală încercând să pună mâna pe titlul râvnit de milioane de oameni, vedem duminică, de la ora 20:00, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei, locul 1 in audiente

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Concurenții au cântat plini de entuziasm și originalitate, iar antrenorii și-au întors scaunele și au început lupta pentru vocile care le-au dat fiori, în cea de-a șaptea rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României.

Tudor, Irina, Andra și Smiley nu doar că și-au folosit toate atuurile și argumentele pentru a aduce în echipele lor potențialii câștigători din sezonul 8 al show-ului, ci au făcut mult mai mult, le-au atins coarda sensibilă și au apelat la emoție: Tudor i-a lăsat scaunul lui fetiței unei concurente, iar Irina i s-a alăturat pe scenă unei participante și împreună au cântat una dintre piesele antrenoarei. A fost luptă de la început până la final, iar opt voci uriașe au ocupat locuri în cele patru echipe.

Cea de-a șaptea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.6 puncte de rating și 28.7% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating și 12.1 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

 

Luptă, emoție și interpretări memorabile

Vocile au răsunat vineri, însă numai opt dintre ele au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă mai departe în competiție. Pentru a doua ediție consecutiv, Irina a fost blocată, de data aceasta de Tudor. Și, pentru că a folosit butonul de block cu numele ei, antrenorul a lăsat-o să convingă concurenta de pe scenă să meargă în echipa lui, aceasta din urmă având de ales între el și Andra. Și Smiley a intervenit pentru a-l ajuta pe Tudor, însă alegerea concurentei a fost Andra, care a luptat singură pentru vocea ei. Telespectatorii au avut parte vineri de momente pline de suspans, umor și decizii surprinzătoare.

Fiecare echipă a primit aseară câte doi concurenți cu timbre vocale uimitoare și cu foarte multă voință: Luciana Răducanu și Joel Benson – echipa Tudor, Gabriela Munteanu și Ștefania Roman – echipa Irina, Izabela Barbu și Maria Udrea – echipa Andra, Dalina Nemeș și Daria Alexandra Mirea – echipa Smiley.

Au mai rămas doar câteva locuri în echipele antrenorilor, însă acestea vor fi ocupate vinerea viitoare, de la 20:30, în ultima rundă de audiții pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Te cunosc de undeva!”, lider de audiență la orașe

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Show-ul “Te cunosc de undeva!”, care i-a desemnat știgători pe Alin Gheorghișan, cu o transformare în starul sud-coreean PSY, respectiv duetul Raluka și Ana Baniciu, care i-au imitat pe Bruno Mars și Cardi B, a fost sâmbătă seara lider de audiență în mediul urban.

Cea de-a șasea gală a sezonului a adunat în fața micilor ecrane 1.648.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 20.41.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 s-a situat pe primul loc și a obținut sâmbătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 23.16), o audiență medie de 6,5 puncte de rating și o cotă de piață de 16,9%, urmată de Pro TV, cu 6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,5% și Kanal D, cu 5,5 puncte de rating și o cotă de piață de 14,2%.

Cea de-a șasea ediție a show-ului “Te cunosc de undeva!” a fost deschisă sâmbăta aceasta cu un moment special susținut de Alexandra Velniciuc și Romică Țociu, care i-au readus pe micul ecran pe eroii scenei de altădată, faimoșii Anda Călugăreanu și Toma Caragiu. Insă cei doi concurenți au avut în cadrul show-ului alte două transformări pentru care au fost jurizați.

Așadar, și în această sâmbătă, concurenții de la “Te cunosc de undeva!” s-au întrecut în transformări, una mai spectaculoasă decât alta. În „concurs”, Romică Țociu a fost diva bologneză Raffaella Carra, la fel de celebră în Italia, Spania, Malta, Albania, Grecia, America Latină și Rusia, dar și la “Te cunosc de undeva!”, Carmen Rădulescu a imitat-o pe inconfundabila Bonnie Tyler, în timp ce Barbara Isasi, solista de la Mandinga, a urcat pe scenă în rolul lui Meghan Trainor, o artistă nelipsită din topurile internaționale. Jean de la Craiova s-a transformat într-un personaj legendar, cunoscut în istoria muzicii și ca Mr. Dynamite, anume James Brown, Mihai Trăistariu a devenit pentru o seară muzicianul american Charlie Puth, Alexandra Velniciuc a fost foarte sexy în rolul unei dive adevărate care tronează de zeci de ani în topuri, „regina muzicii pop”, Madonna, pe când Connect-R a cântat muzică lăutărească în travesti, transformat în Cornelia Catanga si acompaniat de taraful Silvian Voicu.

În urma punctelor oferite de jurații Ozana Barabancea (voce), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (show), dar și de concurenții de la canapea, cele mai reușite transformări ale galei au fost desemnate, la egalitate, cea realizată de Alin Gheorghișan, care a fost inepuizabilul star PSY, și cea realizată de duetul Ana Baniciu și Raluka, care au cântat și dansat la nivel de top, precum Cardi B și Bruno Mars. Este prima situație de acest gen în actualul sezon al show-ului transformărilor prezentat de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși, la Antena 1.

Furnix Team, baletul condus de Furnica, a fost și de această dată alături de concurenți cu momente coregrafice spectaculoase, iar Gianina Corondan le-a arătat telespectatorilor ce s-a mai întâmplat în culisele show-ului. Tot ea a ales și cine va fi protagonistul momentului de deschidere al galei următoare: Alin Gheorghișan care, sâmbăta viitoare, va cânta în duet cu un invitat special.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National     

Perioada 13 octombrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending