AUDIENTE TV: Românii s-au distrat aseară împreună cu personajele din Las Fierbinți și Ai noștri! Serialele, lider de audienţă! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENTE TV: Românii s-au distrat aseară împreună cu personajele din Las Fierbinți și Ai noștri! Serialele, lider de audienţă!

Published

on

Spread the love

Bobiță nu a reușit nici în această săptămână să cucerească inima Luminiței, asistenta medicală din sat. În schimb, și-a adjudecat, împreună cu toate celelalte personaje din Las Fierbinți, primul loc în inimile românilor.

 

Aseară, serialul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Las fierbinți a înregistrat 13.4 puncte de rating și 35.3% share, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe pozitia secundă, ANTENA 1 care a obținut 5.1 puncte de rating si 13.5% share. În minutul de aur de la ora 21:10, la nivel național, peste 2.6 milioane de români urmăreau cum planul lui Bobiță se dărâmă din cauza unei banale porții de clătite.

 

Distracția a continuat aseară cu un nou episod din serialul Ai noștri. Revenirea tinerei Lola, bucatarul șef care încearcă să destabilizeze familia Ciorbă, i-a ținut pe telespectatori în fața televizoarelor.

 

Serialul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public și a înregistrat 6.9 puncte de rating si 17.7% share pe targetul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea clasată pe locul doi, ANTENA 1 avea 5.4 puncte de rating și 14.0% share.

 

Aventurile fierbințenilor continuă în fiecare marți și joi, de la 20:30, iar Ai noștri vă invită la o porție de umor joia, de la 21:30, la PRO TV.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Foto Credit: PRO TV

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending