Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: S-au ales semifinaliștii sezonului 7 Chefi la cuțite. Show-ul de la Antena 1 a fost din nou lider de piata!

Avatar

Published

on

Ultima confruntare pe echipe din sezonul 7, difuzată luni seară pe Antena 1, a clasat cel mai iubit show culinar ca lider detașat de piață pe toate categoriile de public, în intervalul 20.00-23.55 în care a fost difuzat. Cei din fața micilor ecrane au urmărit să vadă ce bucătari talentați se califică în semifinală, iar minutul de maximă audiență de la 21.47 a strâns, la nivel național, peste 2.300.000 de telespectatori.

Lider absolut de audiență, pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul cu o medie de 9.8 puncte de rating și 28,7 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,1 puncte de rating și 17,7 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 9,4 puncte de rating și 22,1 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5,6 puncte de rating și 13,2 % cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 9,4 puncte de rating și 21,4% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,5 puncte de rating și 17% cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 fost lider de piață și a ocupat primul loc în clasament pe toate categoriile de public.

Ultimul battle pe echipe din sezonul 7 Chefi la cuțite a restabilit rândurile la bancurile de lucru și a dezvăluit care sunt bucătarii ce vor lupta în semifinala celui mai iubit show culinar. Ediția de marți seară a început cu o probă în care cele trei echipe au gătit pe o temă impusă, a continuat cu o jurizare în care nicio trupă de bucătari nu a obținut un vot majoritar și s-a încheiat cu o probă individuală în ”trei culori” și un verdict ce a oprit aventura culinară a doi bucătari, Irina Onescu și Daniel Budai.

După o confruntare ce s-a sfârșit la egalitate, chefii Bontea și Dumitrescu și-au trimis la duel doar jumătate din echipă, în vreme ce bucătarii lui chef Scărlătescu au intrat toți la proba individuală. Creativitatea, tehnica, finețea și rapiditatea, acestea au fost coordonatele ce i-au ghidat pe chefi în alegerea semifinaliștilor, iar preparatele dueliștilor au fost analizate cu mult tact. Cu toate acestea, chefii au fost impresionați de dish-urile degustate și majoritatea farfuriilor au primit un punctaj foarte bun.. Doar două dish-uri nu au obținut un punctaj de trecere, motiv pentru care Bobby Săvoiu din echipa verde și Daniel Budai din echipa albastră au fost nominalizați pentru a fi eliminați.

În vreme ce chef Florin Dumitrescu și echipa albastră își luau deja la revedere de la Daniel Budai, chef Bontea a ales să își folosească ultima amuletă din sezonul 7 pentru a-l salva pe Bobby. În schimbul său, Irina Onescu, tot din echipa verde, a părăsit competiția chiar înainte de semifinală: ”Mie nu îmi pare rău absolut deloc, Bobby e șansa ta. E șansa lui pe care trebuie să o joace până la capăt”, a declarat acesta.

Așa se face că în semifinala sezonului 7, chef Scărlătescu va lupta alături de Alexandru Comerzan, cuțitul de aur al echipei mov, Daniel Andrieș și Rahela Pîslaru, în vreme ce chef Dumitrescu îi are în luptă pe Andrei Flueraru și Mino. La bancul de lucru alăturat, chef Bontea se bucură de supremație numerică, cu 4 bucătari în penultima luptă a acestui sezon: Alex Popa, cuțitul de aur al echipei verzi, Bobby Săvoiu, Alexandru Sasu și Răzvan Babană.

Semifinala și finala sezonului 7 Chefi la cuțite vor fi difuzate luni și marți, pe 16 și 17 decembrie, de la 20:00, pe Antena 1.

Citeste si:

ANTENA 1: Horia Tecãu se alătură campaniei Ajut eu!

 Foto Credit: ANTENA 1

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 10 decembrie 2019

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.8526
 Romania TV2.214.1394
 Pro TV1.59.2258
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.49.0253
12:00-13:00Cartoon Network0.74.4123
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.114.1205
 Romania TV1.912.3178
 Antena 11.59.9144
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.7140
12:00-13:00Digi 240.95.884
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1.718.972
 Antena 11.213.150
 Digi 240.910.038
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.99.436
12:00-13:00Romania TV0.77.529
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.028.382
 Antena 10.811.333
 Romania TV0.57.321
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.57.121
12:00-13:00Antena 30.33.811
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
    
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.216.1210
 Romania TV1.611.8154
 Antena 11.39.3122
STIRILE KANAL D 12:00Antena 31.28.7113
12:00-13:00Pro TV1.18.3109
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.0536
 Romania TV2.212.9384
 Antena 12.011.8350
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.1270
12:00-13:00Antena 31.05.6168
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0