Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Semifinala CHEFI LA CUŢITE, lider de audienţa cu peste 2 milioane de telespectatori!

Avatar

Published

on

Emoții mari aseară, atât pentru concurenți, cei trei chefi, cât și pentru telespectatorii care au urmărit cu sufletul la gură probele semifinalei sezonului 4 ,,Chefi la cuțite”.

 

În intervalul orar în care a fost difuzată, 19.59-22.58, cea mai iubită emisiune culinară nu a avut rival. Semifinala de luni seară a condus topul audiențelor cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 11,2 puncte de rating și 26,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu o medie de 9.7 puncte de rating și 23.3 % cota de piață. Și la orașe Antena 1 a fost lider de piață cu o medie de 8.5 puncte de rating și 17,5 % cota de piață. În minutul de aur, de la 22:12, nici mai mult, nici mai puțin de 2.162.000 de români au fost cu ochii pe lupta ,,la cuțite” a celor rămași în cursă către marele titlu.

 

Din sute, au rămas doar zece, iar cele trei probe de foc de aseară au reușit să restabilească clasamentul la bancurile de lucru. Cei rămași în cursă au avut parte de o surpriză emoționantă înainte de a se apuca de gătit, căci cele mai dragi persoane și-au făcut apariția în platoul emisiunii pentru a-i încuraja. Printre lacrimi, dezvăluiri emoționante și un val de energie pozitivă primit de la apropiați, bucătarii au făcut primii pași spre proba numărul 1, fără a cunoaște că invitații surpriză sunt chiar cei care vor sta la masa jurizării. După ce trupele au primit ultimile indicații de la chefi, au avut de pregătit farfurii de fine dining cu carne de porc, ce au fost degustate cu un simț critic extrem de dezvoltat. Apropiații concurenților au fost cei care au votat, iar notele date de aceștia i-au făcut pe Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu să conștientizeze că deși familia le-a dat avânt înainte de a găti, tot ea este cea care le poate decide soarta în concurs. După primul test, Fareș Samir, din echipa verde și Irina Stratulat, din echipa portocalie și-au luat rămas bun de la coechipieri, nu înainte de a le ura succes pentru mai departe.

 

A doua probă a început cu și mai multe emoții, atât pentru concurenți, cât și pentru chefi: ,,Știu și eu că este extrem de greu să treci succesiv de cele trei probe”, afirma chef Cătălin. Bucătarilor li s-a dat mână liberă, iar fără o temă prestabilită, cei opt au pornit de la nivel egal. O altă provocare în drumul lor către marea finală au fost foștii concurenți talentați ai emisiunii ,,Chefi la cuțite”, câștigători și semifinaliști, ce au stat la masa jurizării. Degustarea a fost una dintre cele mai tensionate, mai ales din cauza faptului că cei trei chefi au putut să vadă doar părți din verdictul juraților, care au analizat atent plating-ul, savoarea și creativitatea fiecăruia. Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu au trecut și ei prin emoții fără limite, văzând că oamenii pe care i-au îndrumat în sezoanele anterioare vor da acum un verdict care nu a iertat pe nimeni. Al doilea test a oprit drumul a doi concurenți, Mihai Ionescu din echipa mov și Ionuț Chirițoiu din echipa verde, care au fost la un singur pas de a intra în ultima probă.

 

Cel de-al treilea test a început cu șanse egale pentru fiecare echipă, căci la fiecare banc de lucru se aflau câte două tunici de aceeași culoare. Cei șase concurenți și-au scos așii din mânecă în ultimele momente din competiție și au mers cu gândul spre marele premiu, nu înainte de a realiza farfurii demne de semifinală. Le-au așezat pe banda care le-a măcinat nervii timp de opt confruntări, iar diseară vor afla verdictul celebrului trio de chefi.

 

În seara aceasta, de la ora 20:00, telespectatorii Antenei 1 vor afla care sunt cei trei bucătari care au o șansă la marele premiu, dar și cine va câștiga premiul de 30.000 de euro și titlul de câștigător al sezonului 4 ,,Chefi la cuțite”.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 27 noiembrie 2017

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0