Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Semifinala „Vedeta populară”, de la TVR 1, în top 3 programe din Ajun de Crăciun

Published

on

 

Cel mai mare concurs de talente din folclorul românesc, prezentat de Iuliana Tudor, a poziţionat TVR 1 pe locul 3 în topul celor mai urmărite programe ale serii de 24 decembrie. Au fost aleşi cei 6 concurenţi care vor lupta pentru titlul de „Vedeta populară” şi marele premiu de 100.000 de lei în FINALA de pe 31 decembrie.

 

Semifinala Vedeta populară, la finalul căreia au fost desemnaţi cei şase finalişti ai concursului de talente din folclorul românesc, a pus postul TVR 1 în topul celor mai urmărite programe ale serii de Ajun. Difuzată pe 24 decembre, între 21.00 şi 23.50, semifinala a fost al treilea cel mai urmărit program la nivel naţional, fiind vizionată în fiecare minut de 752.000 de telespectatori (4,2% rating mediu şi cotă de piaţă medie – 9,5%). La nivel urban, semifinala Vedeta populară s-a situat tot pe locul 3, cu un rating mediu de 3,4% şi 8,1% cotă de piaţă medie*.

 

La nivelul întregii ţări, vârful de audienţă al show-ului s-a înregistrat în partea a treia, la 23.11, când, la TVR 1, 1.005.000 de telespectatori (5,6% rating mediu şi 14,5% cotă de piaţă medie) vizionau competiţia talentelor din folclorul românesc.

 

Partea a doua a concursului Vedeta populară, în care semifinaliştii au prezentat publicului şi juriului câte un colind din zona pe care o reprezintă, de acasă de la ei, a ocupat poziţia a doua pe intervalul ei de difuzare (22.00-22.50). Colindelele româneşti, interpretate cu suflet de concurenţii din semifinală, au adunat în faţa micilor ecrane, la TVR 1, în medie 817.000 de telespectatori la nivel naţional (rating mediu – 4,6%; share mediu – 10,1%).

 

Cea mai tensionată parte a concursului, cea de-a treia, a fost şi cea mai vizionată: 875.000 de telespectatori au urmărit evoluţia celor 9 semifinalişti, care au avut de interpretat câte o melodie din folclorul minorităţilor din România (rating mediu 4,9% şi 13,5% cotă de piaţă medie, la nivel naţional). Partea a treia a concursului, transmisă de TVR 1 între orele 23.00 şi 23.49 a ocupat poziţia a treia în topul audienţelor, pe intervalul său de difuzare, atât la nivelul publicului naţional, cât şi pe target urban şi comercial. De altfel, cel mai urmărit minut al show-ului Vedeta populară s-a înregistrat în partea a treia, la 23.11, când peste un milion de telespectatori vizionau la TVR 1 cel mai mare concurs dedicat talentelor din folclorul românesc.

 

Ambiţie, perseverenţă, talent au dovedit cei 9 pe concurenţi din semifinala Vedeta populară, dar numai 6 dintre ei merg mai departe, în finala din ultima zi a anului: Andrada Iordache, Bezdead, Dâmboviţa; Alexandra Chira, Plopiş, Sălaj; Ana Anuţoiu, Deva, Hunedoara, Marian Buzilă din Valea Vinului, Bistriţa Năsăud; Mihai Moldovan, din Idicel Pădure, judeţul Mureş şi Constantin Gaciu, din Olt sunt finaliştii care vor concura pentru titlul de Vedeta populară şi marele premiu de 100.000 de lei. Iuliana Tudor îi aşteaptă pe telespectatori la finala Vedeta populară de la TVR 1, duminică, 31 decembrie, începând cu ora 20.00.

 

*Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA, prelucrare SRTv

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta cu show-ul „Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Sambata, 8 iunie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, cu editia de Gala a show-ului “Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, in randul telespectatorilor din Romania.

Emisiunea de sambata a fost prima optiune a telespectatorilor romani, pozitionand Kanal D pe locul I, in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a inregistrat, pe intreaga durata a show-ului, 3,0% puncte de rating si 18,1% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,0% puncte de rating si 13,1% cota de piata, pe targetul All Urban, iar pe targetul National, statia TV a adunat 4,5% puncte de rating si 20,1% cota de piata.

802.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit “Puterea dragostei”, minutul de aur fiind inregistrat la ora 18:54, cand peste 1 milion de privitori (1.016.000) urmareau show-ul matrimonial.

 

Audiente „Puterea dragostei”

 

Target 18-49 Urban

 18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D3.018.1127
 15:30-19:00Pro TV1.59.365
  Antena 11.59.265
  
  

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D3.013.1289
15:30-19:00Romania TV2.812.2270
 Pro TV1.46.2137

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D4.520.1802
15:30-19:00Romania TV2.210.0400
 Antena 11.35.8231

 

 

Sursa: Kantar Media Romania
Data: 08.06.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Peste 2.3 milioane de români au urmărit la PRO TV meciul dintre Norvegia și România!

Published

on

Foto Credit: sport.ro
 

Vineri seara, echipa națională a României a întâlnit echipa Norvegiei în drumul către UEFA EURO 2020, iar românii le-au făcut galerie la PRO TV jucătorilor lui Cosmin Contra. După ce în prima repriză nicio echipă nu a marcat la poartă, repriza secundă a adus patru goluri și o mulțime de faze importante la poartă. La finalul meciului, România a reușit să încheie la egalitate la Oslo, după ce a fost condusă cu 2-0 și, astfel, a ajuns pe locul trei în clasamentul grupei, cu 4 puncte, imediat după Spania și Suedia.

 

PRO TV a condus detașat topul audiențelor vineri seara, cu meciul dintre Norvegia și România, cu cifre de aproximativ trei ori mai mari decât locul secund pe toate segmentele de public: comercial, urban și național! La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 13.2 puncte de rating și 40.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 4.7 puncte de rating și 14.1% share. La nivel național, peste 2.3 români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale din fața televizoarelor, iar în minutul de aur de la 21:55, aproximativ 2.7 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

Romania continuă să spere la calificarea la UEFA EURO 2020. Următorul pas este cu Malta, luni seara în direct la PRO TV, de la 21.45. „Mai sunt 2 zile, mă gândesc cum să mă refac pentru meciul următor. Fizic, mental, încerc să mă refac. Dacă s-a apelat la mine, am încercat să-mi fac datoria, așa cum fac meci de meci.“, a spus Ianis Hagi despre întâlnirea cu echipa Maltei.

Toată România vede România, în direct la PRO TV luni, 10 iunie, de la 21:45, în meciul Malta – România!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Fructul oprit”, lider de audiență pe urban și național

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Episodul cu numărul 38 din sezonul 2 Fructul oprit, difuzat aseară la Antena 1 a adus în fața telespectatorilor două cereri în căsătorie, ipostaze memorabile din viața protagoniștilor și numeroase momente emoționante. Fructul oprit a fost lider de audiență la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

În intervalul 20.00-23.03, la nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe durata difuzării producției Fructul oprit, obținând o cotă de piață de 17.6 % și un rating mediu de 7.4 procente, iar locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de 16.5 % și un rating mediu de 6.9 procente.

În minutul de aur (21:48), peste 1.7 milioane de telespectatori, la nivel național, au ales să urmărească serialul de la Antena 1.

„Ana, tu și cu mine, aici pe ponton, o nuntă ca-n povești așa cum ți-am promis!”, a fost propunerea lui Ioan(interpretat de Vlad Gherman) pentru Ana. “Da, sunt de acord! Normal că vreau să facem o nuntă cu familia și putem să facem aici pe pajiște, chiar nu mai contează! Atâta timp cât sunt lângă tine, chiar nu mai contează! Pot face orice, pot să merg până la capătul lumii!”, îi răspunde Ana (Cristina Ciobănașu).

Momente importante și în cuplul Alex-Sonia! După tot felul de piedici și încercări, a venit timpul ca relația lor să aibă în sfârșit liniștea mult dorită.  În cadrul unei secvențe emoționante, Alex(Petru Păun) și Sonia (Michaela Prosan) decid să se căsătorească. În genunchi, acesta îi oferă inelul. „L-am cumpărat când ne-am întors de la Pietroșița, am vrut să fie un simbol al unui nou început între noi doi”, îi mărturisește el. “Te iubesc enorm și pot să înțeleg dacă nu vrei să te căsătorești cu mine”, îi spune ea. Dar Alex nu renunță. “Doamne, Sonia, tu glumești?! Aș fi cel mai fericit bărbat să fii soția mea!”.

“Avem motiv dublu să ne bucurăm! Două nunți!”, spune Magda, iar Marius Cristescu le propune tinerilor îndrăgostiți să-și organizeze evenimentul în aceeași zi și în același loc. “De ce nu ați face voi nunțile împreună? Ce ar putea fi mai frumos decât sora și fratele care își fac nunțile împreună?”. După ce discută între ele, Ana și Sonia decid să accepte propunerea lui. Vestea nu este însă pe placul Linei (Adriana Trandafir), care se împotrivește total. “Nu se poate așa ceva! Nu este bine ca două mirese să se vadă la nuntă, aduce ghinion!”.

După ce le asigură pe Silvia (Alina Pușcaș) și Iza (Ioana Blaj) că vor avea parte de sprijinul lui financiar în creșterea copiilor lor, Mihai (Conrad Mericoffer) clarifică situația și cu Bihter (Oana Moșneagu). „Te-am consolat și acum mă arunci la gunoi ca pe o cârpă?”, este reacția lui Bihter. “Relația asta a picat într-un moment foarte prost…E o perioadă în care vreau să mă concentrez mai mult pe mine, să-mi îndrept gluma asta de viață”, hotărăște el.

“Cred că știu cine este Bihter”, realizează Magda (Maia Morgenstern). Imediat după ce are această revelație, ea este răpită de o persoană necunoscută. Ce se va întâmpla cu Magda, dar și cum vor decurge planurile de nuntă pentru protagoniștii serialului, publicul va putea afla, săptămâna viitoare, din episodul 39 al sezonului 2.

Au mai rămas două episoade Fructul oprit, care vor fi difuzate, miercurea, de la ora 20.00, la Antena 1. 

 

Sursa: Kantar Media                      

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                           

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National                   

Perioada: 5 iunie 2019                  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending