Joi seara, românii au ales să se distreze împreuna cu personajele serialelor Las Fierbinți și Ai noștri. Milioane de telespectatori s-au bucurat de aventurile fierbințenilor, dar și de situațiile conflictuale rezolvate cu mult umor de familiile Ghica și Ciorbă din serialul Ai noștri.
A fost agitație mare în Las Fierbinți și în această săptămână. Firicel a încercat să fugă de acasă, obosit de insistențele soției care-și dorea mai multe momente romantice de la partenerul ei, situație ce i-a făcut pe milioane de români să stea cu ochii pe PRO TV.
Cel mai iubit serial de comedie a fost lider de audiență și a înregistrat 10.3 puncte de rating și 30.5% share, pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea clasată pe locul doi, ANTENA 1, avea 5.5 puncte de rating și 16.3% share.
În minutul de aur de la ora 20.55, peste 2.6 milioane de români urmăreau, la nivel național, deznodământul conflictului din familia lui Firicel.
În serialul Ai noștri, o tânără blonda cu veleități de bucătar chef a încercat să destabilizeze liniștea neamului unit. Strategia ei nu a dat roade pentru că Sandu și-a dat seama repede că altele erau intențiile ei. Joi seara, serialul Ai noștri s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor cu 6.4 puncte de rating și 17.5% share, pe segmentul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea clasată pe a doua poziție, ANTENA 1, avea 5.4% rating și 14.7% share.
Las Fierbinți – Țara o arde pe comedie în fiecare marți și joi de la 20.30. Ai noștri – neam unit în comedie, joi de la 21.30.
Foto Credit: PRO TV
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL