Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Serialul de Crăciun Las Fierbinţi a fost urmărit de peste 2 milioane de românia! Cifre, aici!

Avatar

Published

on

Colindele, campania politică, ideile de afaceri, tradițiile inventate peste noapte și spiritul sărbătorilor au fost în centrul atenției în episodul Las Fierbinți special de Crăciun.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Episodul Las Fierbinți a obținut, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 10.2 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1, care difuza editia speciala Next Star, a înregistrat 5.8 puncte de rating și 14.7% share. În minutul de maximă audiență, la nivel național, peste 2 milioane de telespectatori urmăreau aventurile fierbințenilor.

 

Cui nu-i place o urare, în prag de sărbătoare?“, a spus Bobiță după ce l-a primit pe Ardiles la colindat, dorindu-i să aibă succes în afaceri, să își extindă barul și să se însoare cu o topomodelă. Imediat după, Ardiles i-a făcut o propunere de nerefuzat lui Bobiță: o afacere din care vor câștiga zeci de milioane garantat, doar colindând! În același timp, Celentano și Firicel erau în biroul Primarului Vasile, prezentându-i că este de datoria lor de cetățeni să nu “preticlicheze“ viața oamenilor din Fierbinți, cu asasinii din înalt, adică țurțurii de pe case.

 

După ce au pus țara la cale, gașca simpatică din Fierbinți a pornit la colindat de belșug și sănătate, în ciuda pericolului de a lua bătaie de la săteni, de care se temea Giani. Brigada antițurțuri, formată din Celentano și Firicel, a pornit și ea la patrulat, cu super chef de muncă, deși nu prea erau mulțumiți că locul de muncă este în România și au ajuns la concluzia că Africa ar fi trebuit să fie țara în care s-au născut.

Primarul și Dalida au decis că sărbătorile reprezintă perioada perfectă pentu o campanie electorală ca la carte! În căminul cultural, lucrările au fost în toi, pentru a le pregăti sătenilor locul perfect pentru o ședință foto cu tematică de sărbătoare. În stilul specific fierbințean, toate planurile au fost deturnate de o… amenințare cu bomba!

 

Toate aceste întâmplări au fost privite prin ochii nepotului lui Nicu Rață, venit să vadă cum se petrec sărbătorile la țară. Compunerea primită ca temă de vacanță, pe care micuțul a scris-o din propria experiență în Las Fierbinți, concluzionează că oamenii sunt veseli în Fierbinți, iubirea unchiului său este necondiționată și cel mai bun lucru este acela că nimeni nu se supără dacă ceva se murdărește pentru că… totul este deja murdar.

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa cifre: KANTAR MEDIA

Programul de Crăciun de la Antena 1 vine cu premiera Uniplay Show şi finalele X Factor & Te cunosc de Undeva!

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0