Connect with us

Topuri zilnice

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit de la Antena 1, lider detasat de audienta!

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cel de-al patrulea episod din noul sezon al serialului „Fructul oprit” a adus-o în atenția publicului pe marea actriță Maia Morgenstern și a introdus astfel în povestea producției un nou personaj, Magda.

Episodul difuzat aseară de Antena 1, care le-a oferit telespectatorilor momente emoționante şi secvențe pline de suspans, s-a impus ca lider detaşat de piaţã atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

Cei mai mulți dintre români au ales să-și petreacă seara de miercuri urmărind episodul cu numărul patru din noul sezon „Fructul Oprit” (lansat la sfârșitul lunii trecute la Antena 1). Astfel, în intervalul 20.00 – 22:57, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 20 % și un rating mediu de 6.2 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 16.6% și un rating mediu de 5.1 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.1% și un rating mediu de 3.4 procente.

Şi în ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.57, Antena 1 s-a clasat pe prima poziție, înregistrând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 5.9 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 12.3% și un rating mediu de 5 procente.

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit” şi la nivelul întregii ţãri, obținând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 6.1 procente, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã datã de Kanal D, care a avut o cotă medie de piață de 14.1% și un rating mediu de 6 procente.

În minutul de aur (22:14), peste 1.4 milioane de telespectatori au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1.

 

Episodul de aseară al producției „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor numeroase surprize. Secvențe emoționante, momente pline de suspans, și un nou personaj – Magda (interpretat de marea doamnă a cinematografiei românești Maia Morgenstern). Aceasta a ajuns în casa familiei Caragea, cu scopul de a-și cunoaște fiul. Magda și-a deschis sufletul în fața Anei și i-a vorbit despre viața ei. “Am rugat-o pe Mara, am rugat-o pe mama ta să aibă grijă de copilul meu. I-am scris, ea mi-a răspuns. Mi-a trimis o scrisoare și o fotografie a băiatului meu, când avea șapte ani. Astăzi a fost pentru prima oară când mi-a văzut copilul după atâția ani. E un băiat așa frumos!, este confesiunea pe care i-o face Magda Anei.

“Ești mama lui …?”, întreabă Ana (Cristina Ciobănașu), iar răspunsul nu întârzie să apară. “Da, sunt mama lui Ioan.” , îi spune Magda.

“S-a întâmplat ceva?”, vrea Ioan (Vlad Gherman) să știe.  “Magda este mama ta.” , îi mărturisește Ana.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 19 septembrie 2018      

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera Asia Express – Drumul Comorilor, lider detaşat de audienţã  

Avatar

Published

on

Premiera celui mai dur reality-show a debutat în forță aseară, la Antena 1, impunându-se ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Cel de-al treilea sezon Asia Express- Drumul Comorilor a început în Filipine, însă nu înainte de a-i trece pe concurenți printr-o primă provocare.

După ce au fost abandonați într-o piață de pește cu bagajele de acasă, echipele au fost nevoite să caute un prim indiciu pentru a porni în cursă, iar panica generală și haosul au acaparat competiția: ”Ne uitam toți unul la altul! Eram ca oile, am pornit în aceeași direcție”, a spus Sorin Bontea nedumerit.

Aproape 1.8 milioane de telespectatori la nivel national au urmărit premiera celui mai dur reality-show sâmbătă seară, în minutul de maximă audiență de la 20:40.  În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20:00 – 23:55, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tututor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 8.3 puncte de rating și 25.9% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 6.2 puncte de rating și 19.3 procente din cota de piață. Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor, întregistrând un rating mediu de 7.2 puncte şi 17.6% cota de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro TV, înregistra atunci doar 5.2 puncte de rating şi 12.7 procente din cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească primii pași ai vedetelor pe Drumul Comorilor, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7.3 puncte de rating și 17.3 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa din nou pe poziţia secundã cu o medie de 5.6 puncte de rating și 13.4% cota de piață.

După ce au îndeplinit misiunea imposibilă de conduce niște pedicab-uri, un soi de triciclete fără frâne, concurenții au fost nevoiți să pornească spre anumite locații și să îndeplinească fiecare câte o probă diferită pentru a-și obține rucsacurile. Vedetele au continuat spre primul punct de control, știind că primele trei echipe ajunse la Gina Pistol se califică și în jocul de amuletă.

Alex Abagiu și prietenul lui, Radu, Sorin Bontea și Răzvan Fodor, Alina Ceușan și Carmen Grebenișan au fost cele trei perechi care s-au întrecut într-un joc de coordonare, orientare și rezistență fizică. După o luptă strânsă, Alex Abagiu și Radu au fost cei care au câștigat primul lor avantaj în cursă și suma de 1000 Euro: ”Dacă întrebai pe cineva, nimeni n-ar fi pariat pe noi! Nici eu n-aș fi pariat pe noi după ce am văzut proba asta!. În vreme ce echipa câștigătoare a avut posibilitatea de a-și continua drumul fără să îndeplinească următoarea misiune, ceilalți au fost nevoiți să rezolve niște ecuații pentru a merge cu barca. Alex Velea și Mario au fost echipa aleasă de Alex Abagiu și Radu să traverseze cu barca cu vâsle, iar acest lucru i-a adus pe ultimul loc în clasamentul zilei.

Ediția premieră s-a încheiat cu un mesaj de la Gina Pistol, care a oprit cursa și i-a sfătuit pe concurenți să își caute cazare. Premiera celui mai dur reality-show continuă și în această seară, de la 20:00, pe Antena 1. Pentru prima dată în acest sezon, cele nouă echipe care au pornit pe Drumul Comorilor vor fi nevoite să găsească un loc în care să doarmă și o masă caldă, conștienți de faptul că totul în această cursă depinde de abilitatea lor de a se descurca în situații limită. ”Fix oamenii care au cel mai puțin sunt și cei care vor să te ajute cel mai mult”, va fi de părere Florin Ristei. Moralul celor nouă cupluri de vedete va fi pus la grea încercare, iar prima noapte din Filipine va veni și cu multe lecții de viață. Despre ce este vorba, telespectatorii vor vedea diseară.

Tot azi, de la 20:00, cursa continuă într-un ritm amețitor, iar concurenții vor fi acaparați de tot felul de senzații extreme. Fizicul fiecăruia ei va fi pe punctul de a ceda în cursa extremă spre unul dintre punctele de control. Pentru a ajunge la Gina Pistol, însă, vor fi nevoiți să treacă un test de anduranță și să urce sute de trepte, într-o căldură insuportabilă: ”Plec acasă! Eu nu vreau să mor aici”, va spune Nico epuizată. O altă probă din seara aceasta le va face cunoștință concurenților cu cultura filipineză, iar partea lor artistică va fi testată. Echipele se vor întrece într-un concurs de dans tradițional, dar nici această misiune nu va trece fără peripeții, iar nervii vor ceda rând pe rând pe Drumul Comorilor.

Un singur cuplu de vedete se va clasa astăzi pe primul loc și va obține prima imunitate a etapei. Ei vor beneficia de cazare la hotel, transport şi certitudinea de a rămâne în joc și a se relaxa, în vreme ce restul vor continua să îndure probele din competiția celui mai dur reality-show. Care va fi echipa câștigătoare, dar și cum va decurge cea de-a doua ediție premieră Asia Express- Drumul Comorilor, telespectatorii Antena 1 pot vedea diseară, de la 20:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 15 februarie 2020

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D, pe primul loc, cu „Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Duminica, 9 februarie, emisiunea “Asta-i Romania!” a fost prima optiune a telespectatorilor din intreaga tara, pozitionand postul TV Kanal D pe primul loc in preferintele acestora, la nivel National si pe targetul All Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Ieri, in intervalul orar 14:30 – 16:00, emisiunea “Asta-i Romania!” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, acumuland un rating de 3,7%, si o cota de piata de 11,6%, pe targetul National; pe targetul All Urban, statia TV a inregistrat 2,7% puncte de rating si 9,3% cota de piata.

Minutul de aur, inregistrat la 15:32, a adunat in fata micilor ecrane 889.000 de romani.

Unul dintre subiectele ce au fost pe placul telespectatorilor este povestea familiei africane integrata perfect in comunitatea unui sat din Mures.

Nu ratati emisiunea “Asta-i Romania!”, prezentata de Mihai Ghita, in fiecare duminica de la ora 14:30, la Kanal D!

 

Audiente “Asta-i Romania!”

Target National:

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
ASTA-I ROMANIAKanal D3.711.6655
14:30-16:00Romania TV2.47.6427
 Antena 12.37.0396
Sursa: Kantar Media Romania

Data: 09.02.2020

    

 

Target All Urban:

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
ASTA-I ROMANIAKanal D2.79.3261
14:30-16:00Antena 12.48.1227
 Romania TV2.16.9196
Sursa: Kantar Media Romania    
Data: 09.02.2020    

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Acces Direct, lider absolut, pentru a treia săptămână consecutiv

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

În perioada 3–7 februarie, emisiunea Acces Direct a fost pentru a treia săptămână consecutiv prima opțiune în rândul telespectatorilor care s-au aflat în fața micilor ecrane, de luni până vineri, în intervalul orar 17.00 – 19:00. Acces Direct, emisiunea prezentată de Mirela Vaida, a fost lider de audiență pe toate cele trei segmente de public.

Cea mai urmărită a fost ediția de vineri, 7 februarie, care a adunat în fața micilor ecrane 2.240.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara. Minutul de aur a fost înregistrat în aceeași ediție când, la ora 18:50, 3.028.000 de telespectatori din toată țara urmăreau emisiunea prezentată de Mirela Vaida.

Astfel, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în perioada 3-7 februarie, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 17:00 și 19:00, Antena 1, cu emisiunea Acces Direct, s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie de 5,7 puncte de rating și 25,2% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 4,7 puncte de rating și 21% cota de piață și de Kanal D, cu 2,3 puncte de rating și 10,2% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la orașe, Antena 1 situându-se pe primul loc, cu o audiență medie 8,6 puncte de rating și 24,5% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,4 puncte de rating și 18,2% cota de piață și Kanal D, cu 2,8 puncte de rating și 8% cota de piață.

Antena 1 s-a aflat pe locul întâi în clasamentul audiențelor și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 12,1 puncte de rating și 30,6% cota de piață, aproape dublu față de următorul clasat, Pro TV, care a înregistrat 6,5 puncte de rating și 16,4% cota de piață și aproape triplu față de Kanal D, aflat pe locul trei, cu 4,3 puncte de rating și 10,9% cota de piață.

Pentru a treia săptămână consecutiv, lideri de piață! Telespectatorii ne așteaptă cu sufletul la gură, mai ales că de vreo lună, personajele Veronica și Viorel au magnetizat publicul într-un mod cu totul neașteptat. Totul a pornit de la o acuzație falsă de viol și s-a transformat în cea mai siropoasă telenovelă: sută la sută reală, cu personaje autentice, cu povești care există în viața reală, cu viața oamenilor din mediul rural și nevoile ei majore: nevoia de educație, de afecțiune în sânul familiei, nevoia unui loc de muncă. Povestea este tristă, în esență. Și este povestea tristă a foarte multor români. Dar micile picanterii, descoperiri de situație, autenticitatea acestor personaje te lasă fără replică. Vă mulțumim fiecărui telespectator în parte”, spune Mirela Vaida, prezentatoarea emisiunii.

Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale după-amiezii, este difuzat în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 17:00, la Antena 1. Emisiunea care o are drept gazdă pe Mirela Vaida le prezintă telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei, poveşti de viaţã unice, dezvăluiri emoţionante ale invitaţilor, dar şi informaţii în premieră. Toate acestea sunt dezbătute în platoul emisiunii, alături de experţi în domeniu.

 

Sursa: Kantar Media                                    

Copyright: ARMADATA S.R.L.                                     

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group                             

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și National                        

Perioada 3-7 februarie 2020                                     

             

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0