Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Serialul „Fructul oprit”, lider de audiență la orașe și în țară

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Episodul cu numărul 13 al noului sezon „Fructul oprit” le-a oferit telespectatorilor secvențe emoționante și numeroase răsturnări de situație, iar secrete păstrate ani buni au ieșit în sfârșit la iveală. Serialul a adus în fața publicului, miercuri seara, mărturisiri care vor schimba radical viața protagoniștilor și a apropiaților lor. Episodul a fost lider de audiență, la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

„Fructul oprit” le-a oferit telespectatorilor, miercuri seara, un nou episod încărcat cu numeroase surprize și a clasat Antena 1 pe primul loc în clasamentul televiziunilor, pe nișa all urban și național. În intervalul 19.59 – 23:00, în ceea ce privește publicul de la orașe, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de  16.1% și un rating mediu de 7.4 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, care a obținut o cotă de piață de 14.7% și un rating mediu de 6.7 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, cu o cotă de piață de 8.8% și un rating mediu de 4 procente.

La nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit”, obținând o cotă de piață de 17.8% și un rating mediu de 8.2 procente, iar locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de 15.9% și un rating mediu de 7.3 procente.

În minutul de aur (21:23), aproape 2 milioane de telespectatori, la nivel national, au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion.

Episodul de aseară a adus în fața publicului numeroase dezvăluiri importante și răsturnări de situație care vor schimba radical viața protagoniștilor. Telespectatorii au asistat la o discuție emoționantă mamă-fiu. Magda (Maia Morgenstern) a rupt tăcerea și i-a spus lui Ioan (Vlad Gherman) adevărul, mărturisindu-i acestuia că Marius Cristescu este tatăl lui. “Iartă-mă, mamă, îmi pare așa de rău! Aș fi vrut să-ți dau un tată mai bun. Dar ce să fac? Așa a vrut soarta, viața”, îi spune Magda, cu lacrimi în ochi.

“De ce nu mi-ai spus, mamă?”, încearcă Ioan să afle, profund tulburat de vestea primită. “Ce să-ți spun, mamă? Că bărbatul pe care l-am iubit și pentru care mi-aș fi dat viața, pentru care aș fi mers până la capătul pământului, nu te-a vrut? Că mi-a dat bani să te avortez?”, își deschide ea sufletul. Vestea că Marius Cristescu îi este tată nu este bine primită nici de Sonia (Michaela Prosan). “Marius nu este tatăl meu! Ești o femeie penibilă și disperată! Preferi să-mi distrugi mie viața ca să fii tu fericită? Îți bați joc de memoria tatălui meu ca să ții lângă tine un om care nu te mai iubește!”, o acuză ea pe mama ei – Roxana (Carmen Tănase).  Cum va afecta dezvăluirile făcute viața acestora, cum va reacționa Ana când va afla că tatăl lui Ioan este chiar bărbatul care i-a făcut rău ei și familiei sale, cum va evolua relația Soniei și a lui Alex, ce va face Adrian pentru a o recupera pe Sonia, dar și pe Victor, acestea sunt doar câteva dintre întrebările care își vor putea găsi răspunsul, săptămâna viitoare, într-un nou episod al serialului.

Cel de-al doilea sezon “Fructul oprit” se vede, miercurea, de la ora ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                       

              Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                            

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National                   

              Perioada 21 noiembrie 2018                      

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Peste 1.6 milioane de români au urmărit aseară Ferma! Carmen Negoiță a pierdut duelul și a părăsit show-ul

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Aseară, duelul fetelor din Ferma a fost trăit la intensitate maximă atât de concurenți, dar în mod special, de cele două dueliste: Ioana Filimon și Carmen Negoiță, care au luptat cu tot ce le-a stat în putință pentru a rămâne în show. Milioane de telespectatori au urmărit cu sufletul la gură ediția de aseară, Ferma plasându-se pe primul loc în topul audiențelor pe toate segmentele de public.

Ediția Ferma de joi seară a fost cea mai urmărită din acest sezon. PRO TV a fost lider detașat pe toate segmentele de public: comercial, urban si național. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18–49 de ani, PRO TV a condus topul cu 10.3 puncte de rating și 29.1% share spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1,  care avea 4.2 puncte de rating și 12.0% share.

Fetele de la cabană, Geanina, Otilia si Otniela au profitat din plin de lipsa concurenților din fermă, aceștia fiind plecați în arena de duel. Cele trei fete au dat atacul în Ferma și au furat tot ce au găsit, inclusiv pe Luna, câinele celor din fermă.

După ce a câștigat duelul, Ioana Filimon le-a oferit un show de zile mari colegilor ei din concurs sărbătorind victoria printr-un dans provocator pe masă.

Săptămâna viitoare, marți, miercuri și joi, de la 21:30 vom afla pe cine a propus Carmen Negoită fermier, ce alte sarcini noi vor mai primi concurenții, care vor fi servitorii și cine va pleca acasă la finalul săptămânii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending