Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Serialul „Fructul oprit”, lider de audiență la orașe și în țară

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Episodul cu numărul 13 al noului sezon „Fructul oprit” le-a oferit telespectatorilor secvențe emoționante și numeroase răsturnări de situație, iar secrete păstrate ani buni au ieșit în sfârșit la iveală. Serialul a adus în fața publicului, miercuri seara, mărturisiri care vor schimba radical viața protagoniștilor și a apropiaților lor. Episodul a fost lider de audiență, la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

„Fructul oprit” le-a oferit telespectatorilor, miercuri seara, un nou episod încărcat cu numeroase surprize și a clasat Antena 1 pe primul loc în clasamentul televiziunilor, pe nișa all urban și național. În intervalul 19.59 – 23:00, în ceea ce privește publicul de la orașe, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de  16.1% și un rating mediu de 7.4 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, care a obținut o cotă de piață de 14.7% și un rating mediu de 6.7 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, cu o cotă de piață de 8.8% și un rating mediu de 4 procente.

La nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit”, obținând o cotă de piață de 17.8% și un rating mediu de 8.2 procente, iar locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de 15.9% și un rating mediu de 7.3 procente.

În minutul de aur (21:23), aproape 2 milioane de telespectatori, la nivel national, au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion.

Episodul de aseară a adus în fața publicului numeroase dezvăluiri importante și răsturnări de situație care vor schimba radical viața protagoniștilor. Telespectatorii au asistat la o discuție emoționantă mamă-fiu. Magda (Maia Morgenstern) a rupt tăcerea și i-a spus lui Ioan (Vlad Gherman) adevărul, mărturisindu-i acestuia că Marius Cristescu este tatăl lui. “Iartă-mă, mamă, îmi pare așa de rău! Aș fi vrut să-ți dau un tată mai bun. Dar ce să fac? Așa a vrut soarta, viața”, îi spune Magda, cu lacrimi în ochi.

“De ce nu mi-ai spus, mamă?”, încearcă Ioan să afle, profund tulburat de vestea primită. “Ce să-ți spun, mamă? Că bărbatul pe care l-am iubit și pentru care mi-aș fi dat viața, pentru care aș fi mers până la capătul pământului, nu te-a vrut? Că mi-a dat bani să te avortez?”, își deschide ea sufletul. Vestea că Marius Cristescu îi este tată nu este bine primită nici de Sonia (Michaela Prosan). “Marius nu este tatăl meu! Ești o femeie penibilă și disperată! Preferi să-mi distrugi mie viața ca să fii tu fericită? Îți bați joc de memoria tatălui meu ca să ții lângă tine un om care nu te mai iubește!”, o acuză ea pe mama ei – Roxana (Carmen Tănase).  Cum va afecta dezvăluirile făcute viața acestora, cum va reacționa Ana când va afla că tatăl lui Ioan este chiar bărbatul care i-a făcut rău ei și familiei sale, cum va evolua relația Soniei și a lui Alex, ce va face Adrian pentru a o recupera pe Sonia, dar și pe Victor, acestea sunt doar câteva dintre întrebările care își vor putea găsi răspunsul, săptămâna viitoare, într-un nou episod al serialului.

Cel de-al doilea sezon “Fructul oprit” se vede, miercurea, de la ora ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                       

              Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                            

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National                   

              Perioada 21 noiembrie 2018                      

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0