Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit, lider de audienta!

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Episodul cu numărul 11 al noului sezon „Fructul oprit” le-a oferit telespectatorilor secvențe emoționante, răsturnări de situație și numeroase surprize.

Serialul a adus în fața publicului, miercuri seara, o decizie mult așteptată de cei care urmăresc povestea Soniei și a lui Alex. Episodul a fost lider de audiență, la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

„Fructul oprit” le-a oferit telespectatorilor, miercuri seara, un nou episod încărcat cu numeroase surprize și a clasat Antena 1 pe primul loc în clasamentul televiziunilor, pe nișa all urban și național. În intervalul 20.00 – 22:56, în ceea ce privește publicul de la orașe, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 16.3 % și un rating mediu de 7.4 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D.

La nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit”, obținând o cotă de piață de 17.5 % și un rating mediu de 8.1 procente, iar locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de 16.8 % și un rating mediu de 7.8 procente.

În minutul de aur (21:25), peste 1.8 milioane de telespectatori, la nivel national, au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion.

Episodul de aseară a adus în fața publicului o decizie importantă luată de Sonia (Michaela Prosan) și Alex (Petru Păun). “Oricât aș încerca să fug, oricât aș încerca să ascund ce simt, nu pot să trăiesc altfel! Îl iubesc pe Alex”, mărturisește Sonia. “Trebuie să fugim! Oriunde, Sonia! Cu orice preț, noi doi trebuie să fugim!”, o îndeamnă Alex.  Ei primesc sprijin din partea unor persoane neașteptate, una dintre ele fiind Ana (Cristina Ciobănașu). Alex și Sonia nu pleacă însă fără Victor (Călin Popescu), iar momentul în care ei iau copilul este surprins de Adrian (Bogdan Albulescu), care anunță poliția: “Soția mea l-a răpit pe fiul nostru. Nu aș fi sunat, dar situația poate deveni dramatică. Soția mea este schizofrenică”.

Membrii familiei Caragea trec prin clipe grele, după ce firma lor întâmpină grave probleme, iar Ioan (Vlad Gherman) este nevoit să găsească soluții pentru a salva afacerea. El primește ajutor din partea mamei sale, Magda (Maia Morgenstern). “Ia banii ăștia! Poate vei putea salva firma”, îi spune ea. „Roxana mi-a dat bani, ca să plec”, completează Magda.

În episodul 11, din noul sezon „Fructul oprit”, Iza (Ioana Blaj) a decis să se întoarcă împotriva familiei Caragea și și-a găsit un nou aliat. “Sunt de partea ta. Îți zic tot ce știu, îți dau tot ce am, numai să-i văd terminați!”, este oferta pe care i-o face ea lui Mihai Lăzărescu (Conrad Mericoffer).

Cum va reuși Ioan să rezolve situația, dacă va putea el să salveze afacerea familiei Caragea, cum va evolua relația dintre el și Ana, ce le pregătesc Iza și Mihai Lăzărescu membrilor Caragea, dar și ce se va întâmpla cu planul lui Alex și al Soniei, după ce Adrian a anunțat poliția, toate aceste întrebări își vor găsi răspunsul, miercuri – 14 noiembrie, în episodul 12 al noului sezon.

Cel de-al doilea sezon “Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile  All Urban si National

Perioada 7 noiembrie 2018

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

ROMÂNII AU TALENT: Un număr de milioane și audiențe de top (video)

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Peste 2.6 milioane de români au urmărit ediția de vineri seara

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 ”Ruslana e un fenomen”, a spus Alexandra Dinu după momentul care i-a lăsat pe toți fără glas și a făcut-o pe noua jurată să nu mai stea pe gânduri și să apese butonul auriu. ”Nu-mi pot imagina cum se poate depăși perfecțiunea”, a completat Alexandra gândindu-se cum o mai poate surprinde Ruslana Krutas în semifinalele competiției.

Tot aseară, pe scena talentului a avut loc reîntoarcerea unui concurent care a scris istorie în urmă cu câțiva ani. Cosmin Adrian, fost finalist Românii au talent, a revenit fără fratele său, dar însoțit de iubită și a oferit un moment de vis. Cei doi tineri au recunoscut că dansul i-a unit deoarece el nu vorbea franceza și nici ea româna. ”Cel mai frumos lucru e combinația dintre iubire și dans”, a concluzionat Andi Moisescu la finalul unei prestații pe care nu o vom uita curând.

 

Vinerile sunt #unusiunu când se încheie cu cu emisiunea Românii au talent, show-ul a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 20:28 – 23:04! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.9 puncte de rating și 31.9% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D a obţinut 7.3 puncte de rating și 21.5% share.

În același interval, pe targetul comercial național, PRO TV a înregistrat 15.4 puncte de rating și 36.3% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua KANAL D, înregistra 9.1 puncte de rating și 21.3% share.

 

Peste 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență de la 21:38, peste 3.3 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

4 de DA și calificarea în următoarea etapă au fost obținute de: Brigada Bum, Emanuel Stanca,  Luana Cayres, Valeriu Nechitean, Cosmin Adrian și Louise Chapovaloff, Timea Csaszar, Karina Csaszar, Pro Dance, George Căbăl, Cristina Buciucci și Raisa Gogu.

În doar două zile, un tânăr concurent care va urca pe scenă ne va arăta cum se pot îmbina cuvinte precum ”asfalt, încredere, robinet, pantofi, scaun” într-un freestyle rap care va primi aprecierile juraților.

Dacă spectacolul este la dublu, sfârșitul și începutul săptămânii sunt garantat #unusiunu! Ne revedem luni, de la 20:30, cu cea de-a zecea ediție a sezonului.

 

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Show-ul fenomen “Survivor România”, din nou pe primul loc

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Kanal D a fost lider absolut de audiență aseară cu reality-ul fenomen “Survivor România”. Stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Conform datelor furnizate de Kantar Media, ediția de aseară a emisiunii “Survivor România” a fost urmărită, în medie, în fiecare minut al difuzării, pe parcurusl celor 4 ore, de aproape 2 milioane (1.933.000) de fani. La nivelul întregii țări, Kanal D a acumulat o cotă de piață, în Prime Time, de peste 25%, în rândul publicului comercial aproape 24%, iar în ceea ce privește publicul de la orașe, stația a înregistrat o cotă de piață de 22%. În minutul de maximă audiență, atins la 22:28, peste două milioane și jumătate (2.550.000) de români urmăreau bătălia sportivă între Faimoșii și Războinicii de la “Survivor România”.

 

Joi, 4 martie, în intervalul orar 19:58 – 24:03, Kanal D a fost lider absolut de audiență, înregistrând 10,9% rating și 25,5% cota de piață, pe targetul Național, 8,8% rating și 22,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,5% rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Comercial.

 

În ediția de aseară a reality-ului “Survivor România” s-a desfășurat jocul de recompensă al săptămânii, duelul sportiv între Faimoși și Razboinici a avut loc pe un traseu dificil, iar bătălia sportivă a fost nelipsită de tensiune, adrenalină, dorința de a câștiga și epuizare. Premiul pentru care s-au duelat aseară cele două echipe a constat în rulouri cu carne și legume, fiecare concurent al echipei câștigătoare a primit două dintre acestea.

Punctul decisiv a fost la ștafeta mixtă, Faimoșii și-au învins adversarii cu scorul de 10 la 9. Pe traseu, din partea echipei roșie au intrat Zannidache și Ana Porgras, iar din partea echipei albastre, Marius și Maria. În următorul joc de recompensă de la “Survivor România”, telespectatorii vor alege pentru ce se vor duela Faimoșii și Razboinicii – aceștia pot vota, pe pagina oficială de Instagram a emisiunii – survivorromania.oficial – și au de ales între hot dog sau oglindă.

 

În ediția din această seară, difuzată la ora 20:00, la Kanal D, se va desfășura primul joc de imunitate al săptămânii de la Survivor România. Urmează un traseu dificil, accidentări dureroase și nervi întinși la maximum, într-o ediție cu răsturnări spectaculoase de situație.

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

VEZI CIRELE DE AUDIENTA PE URMATOARE PAGINA!!!

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

PRO TV a spulberat din nou audiența! Vezi ce producții au fost pe primul loc!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară, românii au ales să se informeze de la Știrile PRO TV și să se distreze alături de celebrele personajele din serialul Las Fierbinți. Milioane de telespectatori au stat în fața micilor ecrane, joi seara.

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

În fiecare zi, de peste 25 de ani, PRO TV aduce telespectatorilor cele mai importante știri ale zilei, cele mai documentate și echilibrate reportaje și anchete, dar și informații de ultimă oră din țară și străinătate. Joi seară, Știrile PRO TV de la ora 19:00 au fost lider incontestabil de audiență și au înregistrat 7.4 puncte de rating și 27% cotă de piață, pe segmentul de target comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea ANTENA 1 avea 4.5 puncte de rating și 16.4% share. Pe targetul comercial național, lucrurile au stat la fel. În intervalul orar 19:00 – 20:26, PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de audiență și 28.7% share pe segmentul de public 21-54 național ABCD, în timp ce televiziunea ANTENA 1 a înregistra 6.2 puncte de rating și 17.3% share. La nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit Știrile PRO TV prezentate de Andreea Esca.

 

Românii nu au ratat nici porția săptămânală de comedie din Las Fierbinți, serialul continuă să conducă detașat topul audiențelor. Simpaticii fierbințeni își duc viața în ritmul haios care i-a consacrat și care binedispune milioane de telespectatori, de ani de zile. Săptămâna aceasta am văzut cum Gianina s-a lăsat convinsă de Ardiles să cumpere de la el pastile de întinerire, lucru care a generat un întreg haos în sat.

Aseară, Las Fierbinți a fost din nou lider absolut de audiență. Producția a înregistrat o medie de 8.3 puncte de rating și 24% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban. În ceea ce priveste segmentul de public comercial național, PRO TV a înregistrat 11 puncte de rating și 25.6% share, în rândul publicului cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din întreaga țară, din categoriile ESOMAR ABCD. Aproape 2.1 milioane de telespectatori au urmărit aseară serialul Las Fierbinți, la nivel național.

 

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Cea de-a treia ediție iUmor a fost lider de audiență

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.30 – 22.56, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8.1 puncte de rating și 22.5% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat PRO TV cu o medie de 7.4 puncte de rating şi 20.5% cotă de piaţă. În minutul de aur, 20:54, peste 1.6 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

 

Totodată, serialul ”iMai Mult Umor”, difuzat în intervalul 22.56 – 23.10, a fost în topul preferințelor la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o audiență medie de 5.1 puncte de rating și 19.1% cotă de piață

 

Cel de-al zecelea sezon iUmor, continuă în fiecare miercuri, de la ora 20.30, la Antena 1, și se anunță cu totul neașteptat. De la concurenți, la invitați și momente speciale, jurații, dar și cei de acasă, vor avea de descoperit surprize la tot pasul. Delia, Cheloo și Mihai Bendeac vor juriza momentele pregătite de concurenți din toate colțurile lumii. Fiecare dintre cei trei jurați își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.

 

Mai mult, actorul Vlad Drăgulin va avea grijă să nu rateze niciun moment important din culise. Serialul ”iMai Mult Umor”, al cărui protagonist este, va însoți fiecare ediție de audiții din cel de-al zecelea sezon iUmor și va fi difuzat săptămânal, pe site-ul a1.ro. ”iMai Mult Umor” este povestea nevăzută din spatele produsului finit ”iUmor”, este spectacolul din spatele spectacolului”, a spus Vlad Drăgulin. Actorul va urmări tot ce se întâmplă în culise prin ochii personajului Niros, un producător perfecționist, și nu se va teme să pună toate întrebările incomode, atât persoanelor din echipă, cât și juraților sau concurenților.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L. 

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național

Perioada 3 martie 2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider de audiență. Connect-R a venit în emisiune la rugămintea fiicei sale

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Marți seara Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și o cotă de piață de 28.2%. Locul al doilea a fost ocupat de PRO TV cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 22.1% cotă de piață.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Chefii au fost pe primul loc și în rândul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 21.3% cotă de piață. Pe locul doi s-a situat PRO TV cu o medie de 6.9 puncte de rating și o cotă de piață de 16.2%. Audițiile pe nevăzute ale celui de-al treilea episod au fost urmărite de peste 1.8 milioane de telespectatori în minutul de aur 21.41, la nivelului întregului public.

 

Connect-R a fost surpriza chefilor de marți seara. Artistul le-a povestit acestora că a venit să își încerce norocul pentru că Maya, fiica sa, este cel mai mare fan al emisiunii. “Mi-a spus să îi aduc cuțitul de aur. Dacă se întâmplă asta, m-am scos pe tot anul!”, spunea Connect-R înainte de a se apuca de gătit. Vizita surpriză s-a lăsat cu un cuțit argintiu, cuțit al prieteniei, pe care fiica sa l-a apreciat cu siguranță.

 

Cea de-a treia amuletă pusă în joc marți seara a fost câștigată de saramura imbatabilă a lui chef Sorin Bontea. „Cine să mă bată pe mine la saramură ? Sunt tăticul saramurei! Dacă mă nășteam mai devreme, eu inventam saramura”, a spus acesta extrem de bucuros de bonusul câștigat.

 

Duminică, de la ora 20.00, un nou episod al audițiilor pe nevăzute îi va aduce pe cei trei chefi față în față cu farfurii spectaculoase sau extrem de ciudate și cu concurenți unul și unul!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending