Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit, lider de audienta!

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Episodul cu numărul 11 al noului sezon „Fructul oprit” le-a oferit telespectatorilor secvențe emoționante, răsturnări de situație și numeroase surprize.

Serialul a adus în fața publicului, miercuri seara, o decizie mult așteptată de cei care urmăresc povestea Soniei și a lui Alex. Episodul a fost lider de audiență, la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

„Fructul oprit” le-a oferit telespectatorilor, miercuri seara, un nou episod încărcat cu numeroase surprize și a clasat Antena 1 pe primul loc în clasamentul televiziunilor, pe nișa all urban și național. În intervalul 20.00 – 22:56, în ceea ce privește publicul de la orașe, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 16.3 % și un rating mediu de 7.4 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D.

La nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit”, obținând o cotă de piață de 17.5 % și un rating mediu de 8.1 procente, iar locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de 16.8 % și un rating mediu de 7.8 procente.

În minutul de aur (21:25), peste 1.8 milioane de telespectatori, la nivel national, au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion.

Episodul de aseară a adus în fața publicului o decizie importantă luată de Sonia (Michaela Prosan) și Alex (Petru Păun). “Oricât aș încerca să fug, oricât aș încerca să ascund ce simt, nu pot să trăiesc altfel! Îl iubesc pe Alex”, mărturisește Sonia. “Trebuie să fugim! Oriunde, Sonia! Cu orice preț, noi doi trebuie să fugim!”, o îndeamnă Alex.  Ei primesc sprijin din partea unor persoane neașteptate, una dintre ele fiind Ana (Cristina Ciobănașu). Alex și Sonia nu pleacă însă fără Victor (Călin Popescu), iar momentul în care ei iau copilul este surprins de Adrian (Bogdan Albulescu), care anunță poliția: “Soția mea l-a răpit pe fiul nostru. Nu aș fi sunat, dar situația poate deveni dramatică. Soția mea este schizofrenică”.

Membrii familiei Caragea trec prin clipe grele, după ce firma lor întâmpină grave probleme, iar Ioan (Vlad Gherman) este nevoit să găsească soluții pentru a salva afacerea. El primește ajutor din partea mamei sale, Magda (Maia Morgenstern). “Ia banii ăștia! Poate vei putea salva firma”, îi spune ea. „Roxana mi-a dat bani, ca să plec”, completează Magda.

În episodul 11, din noul sezon „Fructul oprit”, Iza (Ioana Blaj) a decis să se întoarcă împotriva familiei Caragea și și-a găsit un nou aliat. “Sunt de partea ta. Îți zic tot ce știu, îți dau tot ce am, numai să-i văd terminați!”, este oferta pe care i-o face ea lui Mihai Lăzărescu (Conrad Mericoffer).

Cum va reuși Ioan să rezolve situația, dacă va putea el să salveze afacerea familiei Caragea, cum va evolua relația dintre el și Ana, ce le pregătesc Iza și Mihai Lăzărescu membrilor Caragea, dar și ce se va întâmpla cu planul lui Alex și al Soniei, după ce Adrian a anunțat poliția, toate aceste întrebări își vor găsi răspunsul, miercuri – 14 noiembrie, în episodul 12 al noului sezon.

Cel de-al doilea sezon “Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile  All Urban si National

Perioada 7 noiembrie 2018

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0