Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENTE TV: Serialul Furtuna pe Bosfor, locul 2 in audiente pentru Kanal D! Clasament, aici!

Published

on

Reclame

Cel de-al doilea sezon al serialului “Furtuna pe Bosfor”, difuzat de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D, a fost surpriza de inceput de an oferita telespectatorilor. Productia a fost asteptata de un numar impresionant de fani, drept dovada audientele inregistrate aseara de serial.

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]“Furtuna pe Bosfor” a clasat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, pe segmentele de public National si All Urban, la mica distanta fata de primul clasat. Peste un milion si jumatate de romani urmareau serialul de la Kanal D, in minutul de maxima audienta, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Miercuri, in intervalul 20:00 – 22:55, Kanal D a inregistrat 7,6% rating si 15,6% cota de piata, pe targetul National, si 7,5% rating si 15,3% cota de piata, pe targetul All Urban. O medie de 1.371.000 de telespectatori urmareau aseara serialul de la Kanal D.

In minutul de maxima audienta, atins la 21:14, in fata micilor ecrane, la Kanal D, se aflau peste un milion si jumatate (1.651.000) de fani ai productiei turcesti.

 

PUBLICUL NATIONAL 

  Channels Rtg% Shr%
20:00-22:55 Pro TV 8,0 16,3
  Kanal D 7,6 15,6
  Antena 1 5,0 10,3
  Antena 3 3,6 7,4
  Romania TV 3,6 7,3

 

PUBLICUL URBAN

Time Bands Channels Rtg% Shr%
20:00-22:55 Pro TV 7,8 15,9
  Kanal D 7,5 15,3
  Antena 3 4,5 9,2
  Romania TV 4,4 9,1
  Antena 1 4,2 8,5

 

Foto Credit: KANAL D

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentaro zi ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show2 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni2 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden2 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar6 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending