Miercuri seară, un nou episod Las Fierbinți a adus aventura, situațiile comice și „combinațiile” specifice personajelor din serial a ținut românii în fața televizoarelor, iar în continuare, fierbințenii au predat ștafeta celor de la AS Monaco și Juventus, care s-au luptat pentru un loc în finala UEFA Champions League.
Miercuri seară, Pro TV a fost prima alegere a românilor!
[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Imediat după Știrile Pro TV de la ora 19:00, românii au ajuns în Fierbinți, unde au avut parte de o nouă doză de comedie autentică, în care cele mai simpatice personaje au încercat să găsească rezolvări pentru tot felul de situații “complicate” prin care trec. Episodul din Las Fierbinți a poziționat Pro TV lider de audiență pe toate categoriile de public, la nivelul targetului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, obținând 10.3 puncte de rating și 30.3% share. Postul de televiziune clasat pe locul al doilea, ANTENA 1 a înregistrat rezultate de aproximativ două ori mai mici decât Pro TV: 5.3 puncte de rating și 15.7% share.
Meciul dintre AS Monaco și Juventus s-a încheiat cu victoria echipei din Torino, Juve trecând de al cincilea meci consecutiv în Ligă în care nu a primit niciun gol! Pe segmentul publicului comercial, Pro TV a fost lider de audiență cu semifinalele UEFA Champions League, înregistrând 8.0 puncte de rating și 22.5% share, spre deosebire de televiziunea clasată pe locul secund, ANTENA 1, care a obținut numai 6.3 puncte de rating și 17.8% share.
Joi seara, comedia și distracția revin la Pro TV
În această seară, comedia revine de la 20:30, cu un episod din Las Fierbinți, iar de la 21:30 Ai noștri se confruntă din nou cu situații în care limita dintre legal și ilegal devine de neobservat!
Sufrageria lui Bobonete va răsuna de voie bună de la 22:30! Octavian Strunilă se va întrece în cele mai amuzante probe alături de Oana Zăvoranu și Cristi Mitrea, iar pe canapeaua lui Ipate vor fi Mircea Solcanu și Cristina Ich pentru a răspunde provocărilor distractive.
Foto Credit: PRO TV
Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial)
Perioada: 3 mai 2017
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).