Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Asia Express a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Aseară, când Asia Express – Drumul Elefantului a Aseară, Antena 1 a difuzat prima ediție din cea de-a noua etapă a celui mai dur reality show, Asia Express – Drumul Elefantului, ediţie ce s-a impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Antena 1 a condus topul audienţelor atât la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time. Cele patru echipe semifinaliste rămase în competiție au pornit pe un traseu cu multe provocări fizice, iar pe ultima sută de metri, toți au alergat cu sufletul la gură pentru o șansă de a ajunge în Mumbai, locul final al maratonului: “Mumbaiul este la o aruncătură de băț. Ar fi păcat să nu ajungem până în momentul finalei și să gustăm din toată aventura”, a spus Ruby.

 

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 22:12, mult peste triplu faţã de Pro Tv, care era urmãrit atunci de doar 537.000 de telespctatori. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 9.6 puncte de rating și 25.2 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 5.9 puncte de rating și 15.4 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider detaşat cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 17.2 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5.3 puncte de rating și 11.9% cota de piață. Și la nivel național cel mai dur reality-show a fost pe primul loc în clasament, cu o medie de 7.5 puncte de rating și 16.6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 5.6 puncte de rating și 12.5 % cota de piață.

 

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 8.6 puncte de rating și 22.2% cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6.4 puncte de rating și 16.6% cota de piață. Ierarhia se menţine şi la orașe, Antena 1 ocupând prima poziţie cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 15.6% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 6.2 puncte de rating și 13.6% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 7.4 puncte de rating și 15.9 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6.5 puncte de rating și 14.1% cota de piață. Şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban.

 

Ziua a început cu o demonstrație de lupte kushti, din partea localnicilor antrenați special pentru această disciplină, și o provocare dublă pentru vedete. Mai întâi, fiecare concurent a fost nevoit să bea câte o sticlă de thandai, băutură tradițională din lapte de bivoliță folosită ca energizant de către sportivi, ca mai apoi să intre pe terenul de luptă, însă doar pentru a căuta indiciul către următoarea misiune: „Preferam să mă tăvălesc prin pământ, decât să beau cine știe ce dubioșenie, a mărturisit Șerban Copoț. Perechile de băieți s-au descurcat fără probleme, însă Ruby și Robert, alături de Cocuța și Boantă, au decis să accepte penalizarea de 10 minute, pentru că nu au reușit să bea energizantul natural.

 

Traseul serii de luni a continuat spre următorul punct de întâlnire cu Gina Pistol, acolo unde doar primele trei echipe ajunse s-au calificat pentru primul joc de amuletă din semifinală. Șerban și George, Cocuța și Bogdan Boantă, alături de Ruby și Robert au fost cei care s-au luptat într-un joc de viteză și anduranță pentru amuleta de 1000 de Euro. În vreme ce unul dintre concurenți a fost nevoit să își găsească echilibrul pe un stâlp, celălat a pornit un maraton prin templul din apropiere pentru a obține răspunsuri la întrebările Ginei. Proba a testat mentalul și fizicul concurenților, iar finalul ei a adus câștigul în tabăra Cocuța-Bogdan Boantă, cei doi fiind și singurii coechipieri ce au făcut schimb de locuri de-a lungul jocului.

 

În urma amuletei, Bogdan și Cocuța au câștigat 1000 de Euro, dar și avantajul de a nu îndeplini următoarea provocare. Restul echipelor au fost nevoite să binecuvânteze fiecare mașină cu care au călătorit, după ce au învățat un ritual specific: „Se vor adăuga minute bune în plus celor care vor fi nevoiți să facă această misiune”, au spus câștigătorii.

 

Pentru Ruby și Robert traseul nu a fost lipsit de evenimente, iar în urma unor dureri ce păreau să se agraveze, Robert a avut nevoie de intervenția medicilor și transport către spital: „Am mai avut momente când am fost la pământ, dar chiar așa nu am fost niciodată în viață”, a mărturisit acesta. Din cauza deshidratării și a oboselii acumulate, acesta nu a reușit să mai continue cursa și a rămas sub supravegherea medicilor. Tocmai din acest motiv, Ruby și Robert se vor califica automat în cursa pentru ultima șansă din etapa semifinalei, în cazul în care vor fi apți să ducă jocul mai departe.

 

Ultima misiune de duminicã seară le-a provocat pe vedete la un joc tradițional de lagori. După ce au făcut echipă cu câte doi copii localnici, echipele au jucat una împotriva celeilalte pentru a obține victoria, ce le-ar fi permis să plece spre punctul final de control.

 

La finalul zilei, clasamentul a adus și o veste neașteptată pentru echipe. În etapa semifinală imunitatea nu mai este valabilă, motiv pentru care Șerban Copoț și George Vintilă, primii ajunși la Gina Pistol, au primit doar un avantaj- un elefant auriu. Cum poate fi folosit acesta, ce strategie vor avea băieții, dar și care va fi soarta cuplului Ruby – Robert, telespectatorii Antena 1 pot afla diseară, de la 20:00, în cea de-a doua ediție din semifinala Asia Express – Drumul Elefantului.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 7 APRILIE  2019

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.8526
 Romania TV2.214.1394
 Pro TV1.59.2258
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.49.0253
12:00-13:00Cartoon Network0.74.4123
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.114.1205
 Romania TV1.912.3178
 Antena 11.59.9144
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.7140
12:00-13:00Digi 240.95.884
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1.718.972
 Antena 11.213.150
 Digi 240.910.038
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.99.436
12:00-13:00Romania TV0.77.529
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.028.382
 Antena 10.811.333
 Romania TV0.57.321
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.57.121
12:00-13:00Antena 30.33.811
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
    
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.216.1210
 Romania TV1.611.8154
 Antena 11.39.3122
STIRILE KANAL D 12:00Antena 31.28.7113
12:00-13:00Pro TV1.18.3109
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.0536
 Romania TV2.212.9384
 Antena 12.011.8350
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.1270
12:00-13:00Antena 31.05.6168
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0