Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Asia Express a fost lider de audienta

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Aseară, când Asia Express – Drumul Elefantului a Aseară, Antena 1 a difuzat prima ediție din cea de-a noua etapă a celui mai dur reality show, Asia Express – Drumul Elefantului, ediţie ce s-a impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Antena 1 a condus topul audienţelor atât la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time. Cele patru echipe semifinaliste rămase în competiție au pornit pe un traseu cu multe provocări fizice, iar pe ultima sută de metri, toți au alergat cu sufletul la gură pentru o șansă de a ajunge în Mumbai, locul final al maratonului: “Mumbaiul este la o aruncătură de băț. Ar fi păcat să nu ajungem până în momentul finalei și să gustăm din toată aventura”, a spus Ruby.

 

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 22:12, mult peste triplu faţã de Pro Tv, care era urmãrit atunci de doar 537.000 de telespctatori. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 9.6 puncte de rating și 25.2 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 5.9 puncte de rating și 15.4 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider detaşat cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 17.2 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5.3 puncte de rating și 11.9% cota de piață. Și la nivel național cel mai dur reality-show a fost pe primul loc în clasament, cu o medie de 7.5 puncte de rating și 16.6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 5.6 puncte de rating și 12.5 % cota de piață.

 

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 8.6 puncte de rating și 22.2% cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6.4 puncte de rating și 16.6% cota de piață. Ierarhia se menţine şi la orașe, Antena 1 ocupând prima poziţie cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 15.6% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 6.2 puncte de rating și 13.6% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 7.4 puncte de rating și 15.9 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6.5 puncte de rating și 14.1% cota de piață. Şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban.

 

Ziua a început cu o demonstrație de lupte kushti, din partea localnicilor antrenați special pentru această disciplină, și o provocare dublă pentru vedete. Mai întâi, fiecare concurent a fost nevoit să bea câte o sticlă de thandai, băutură tradițională din lapte de bivoliță folosită ca energizant de către sportivi, ca mai apoi să intre pe terenul de luptă, însă doar pentru a căuta indiciul către următoarea misiune: „Preferam să mă tăvălesc prin pământ, decât să beau cine știe ce dubioșenie, a mărturisit Șerban Copoț. Perechile de băieți s-au descurcat fără probleme, însă Ruby și Robert, alături de Cocuța și Boantă, au decis să accepte penalizarea de 10 minute, pentru că nu au reușit să bea energizantul natural.

 

Traseul serii de luni a continuat spre următorul punct de întâlnire cu Gina Pistol, acolo unde doar primele trei echipe ajunse s-au calificat pentru primul joc de amuletă din semifinală. Șerban și George, Cocuța și Bogdan Boantă, alături de Ruby și Robert au fost cei care s-au luptat într-un joc de viteză și anduranță pentru amuleta de 1000 de Euro. În vreme ce unul dintre concurenți a fost nevoit să își găsească echilibrul pe un stâlp, celălat a pornit un maraton prin templul din apropiere pentru a obține răspunsuri la întrebările Ginei. Proba a testat mentalul și fizicul concurenților, iar finalul ei a adus câștigul în tabăra Cocuța-Bogdan Boantă, cei doi fiind și singurii coechipieri ce au făcut schimb de locuri de-a lungul jocului.

 

În urma amuletei, Bogdan și Cocuța au câștigat 1000 de Euro, dar și avantajul de a nu îndeplini următoarea provocare. Restul echipelor au fost nevoite să binecuvânteze fiecare mașină cu care au călătorit, după ce au învățat un ritual specific: „Se vor adăuga minute bune în plus celor care vor fi nevoiți să facă această misiune”, au spus câștigătorii.

 

Pentru Ruby și Robert traseul nu a fost lipsit de evenimente, iar în urma unor dureri ce păreau să se agraveze, Robert a avut nevoie de intervenția medicilor și transport către spital: „Am mai avut momente când am fost la pământ, dar chiar așa nu am fost niciodată în viață”, a mărturisit acesta. Din cauza deshidratării și a oboselii acumulate, acesta nu a reușit să mai continue cursa și a rămas sub supravegherea medicilor. Tocmai din acest motiv, Ruby și Robert se vor califica automat în cursa pentru ultima șansă din etapa semifinalei, în cazul în care vor fi apți să ducă jocul mai departe.

 

Ultima misiune de duminicã seară le-a provocat pe vedete la un joc tradițional de lagori. După ce au făcut echipă cu câte doi copii localnici, echipele au jucat una împotriva celeilalte pentru a obține victoria, ce le-ar fi permis să plece spre punctul final de control.

 

La finalul zilei, clasamentul a adus și o veste neașteptată pentru echipe. În etapa semifinală imunitatea nu mai este valabilă, motiv pentru care Șerban Copoț și George Vintilă, primii ajunși la Gina Pistol, au primit doar un avantaj- un elefant auriu. Cum poate fi folosit acesta, ce strategie vor avea băieții, dar și care va fi soarta cuplului Ruby – Robert, telespectatorii Antena 1 pot afla diseară, de la 20:00, în cea de-a doua ediție din semifinala Asia Express – Drumul Elefantului.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 7 APRILIE  2019

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Antena 1: Neatza cu Răzvan și Dani, lider de piață de la malul mării

Published

on

 

Cei mai iubiți matinali încheie curând un sezon spectaculos la mare, acolo unde, de mai bine de o săptămână transmit live și reușesc să aducă în casele telespectatorilor o atmosferă continuă de vacanță.

Miercuri, 24 iulie, gașca veselă de la Neatza cu Răzvan și Dani a adunat în faţa micilor ecrane aproape 460.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de aur, de la 09:12. La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, în intervalul 08:00 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 1.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.

De săptămâna viitoare, Antena 1 va difuza momente de ”Best of” ale sezonului 21 Neatza cu Răzvan și Dani. Din 29 iulie, telespectatorii pot urmări show-ul matinal între 8:00-12:00, urmând ca de pe 5 august, până la sfârșitul lunii, cele mai spectaculoase momente din platoul matinalilor să fie difuzate între 9:00-12:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 24 iulie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Incredibil, PRO TV a fost cel mai urmarit post tv! Iata cifrele concrete, aici!

Published

on

 

Grupul PRO TV, lider de audiență în perioada aprilie – iunie 2019

În trimestrul al doilea din 2019, PRO TV a avut record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii șapte ani pe durata întregii zile și în prime time

 

În trimestrul al doilea din 2019 (aprilie – iunie), PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune. Mai mult decât atât, canalul PRO TV a înregistrat un record de audiență: cota de piață din aprilie – iunie 2019 este cea mai bună din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii precedenți, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time.

 

Peisajul începutului de an pentru PRO TV este acum complet: grila de programe pe care am pregătit-o primăvara aceasta a fost complexă, iar românii au preferat din nou programele noastre. A fost un început de an complicat, echipele noastre au lucrat în paralel la multe producții, iar dedicarea lor s-a văzut în fiecare ediție și în rezultatele pe care le anunțăm astăzi. Le mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri de business pentru încrederea și pasiunea din această perioadă! Însă nu ne oprim aici: deși e vară și este perioada concediilor, noi suntem deja cu motoarele turate la maximum pentru toamnă, pe care am început deja să o pregătim și acum filmăm pentru majoritatea producțiilor pe care urmează să le vedeți la PRO TV! O să fie o toamnă cum nu s-a mai văzut, cu producții pe care românii le iubesc deja, cum ar fi Vocea României, VLAD, MasterChef România, Visuri la cheie, dar și cu multe alte surprize pe care o să le anunțăm în curând.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât ziua, cât și în prime time!

În perioada aprilie – iunie 2019, pe durata întregii zile și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.

 

Grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.5% share*, în timp ce grupul media competitor a avut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating și 20.0% share.

 

În trimestrul al doilea din 2019, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România pe toate segmentele de public și a obținut și un record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii anteriori, atât în daytime, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.6% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.1 puncte de rating și 14.2% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 7.8 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada aprilie – iunie 2019?

 

Topul audiențelor este simplu – programele PRO TV din perioada aprilie – iunie 2019 au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din timpul întregii zile: Ce spun românii, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT
  • Cele mai urmărite programe din prime time: meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, Românii au talent și Ferma – Un nou început!
  • Cele mai urmărite seriale: Las Fierbinți și VLAD
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Știrile PRO TV ocupă întreg podiumul pentru programe de știri din România!

  1. Știrile PRO TV de la ora 19:00 ocupă primul loc cu o medie de 6.8 puncte de rating și 27.1& share
  2. Știrile PRO TV de noapte – medie de 5.1 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV de la ora 17:00 – medie de 3.5 puncte de rating și 21.7% share

 

Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc! și emisiunile Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT.

  1. Ce spun românii – medie de 4.4 puncte de rating și 22.4% share
  2. România, te iubesc! – medie de 4.2 puncte de rating și 16.9% share
  3. Ce se întâmplă, doctore? – medie de 3.0 puncte de rating și 20.0% share
  4. iLikeIT – medie de 2.9 puncte de rating și 20.4% share.

 

În prime time, fotbalul, talentul și munca dețin supremația!

  1. Meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 13.2 puncte de rating și 39.5% share
  2. Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 13.0 puncte de rating și 40.6% share
  3. Ferma – Un nou început! a adus o medie de 9.2 puncte de rating și 25.7% share.

 

Serialele PRO TV sunt, ca de obicei, preferate de români! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut cu sezonul 15 o medie de 11.1 puncte de rating și 31.3% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat în această perioadă o medie de 9.5 puncte de rating și 25.1% share.

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada aprilie – iunie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Sărutul dragonului, difuzat pe 5 mai, și a obținut 9.7 puncte de rating și 24.6% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 


*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: