Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Asia Express a fost lider de audienta

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Aseară, când Asia Express – Drumul Elefantului a Aseară, Antena 1 a difuzat prima ediție din cea de-a noua etapă a celui mai dur reality show, Asia Express – Drumul Elefantului, ediţie ce s-a impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Antena 1 a condus topul audienţelor atât la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time. Cele patru echipe semifinaliste rămase în competiție au pornit pe un traseu cu multe provocări fizice, iar pe ultima sută de metri, toți au alergat cu sufletul la gură pentru o șansă de a ajunge în Mumbai, locul final al maratonului: “Mumbaiul este la o aruncătură de băț. Ar fi păcat să nu ajungem până în momentul finalei și să gustăm din toată aventura”, a spus Ruby.

 

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 22:12, mult peste triplu faţã de Pro Tv, care era urmãrit atunci de doar 537.000 de telespctatori. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 9.6 puncte de rating și 25.2 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 5.9 puncte de rating și 15.4 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider detaşat cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 17.2 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5.3 puncte de rating și 11.9% cota de piață. Și la nivel național cel mai dur reality-show a fost pe primul loc în clasament, cu o medie de 7.5 puncte de rating și 16.6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 5.6 puncte de rating și 12.5 % cota de piață.

 

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 8.6 puncte de rating și 22.2% cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6.4 puncte de rating și 16.6% cota de piață. Ierarhia se menţine şi la orașe, Antena 1 ocupând prima poziţie cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 15.6% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 6.2 puncte de rating și 13.6% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 7.4 puncte de rating și 15.9 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6.5 puncte de rating și 14.1% cota de piață. Şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban.

 

Ziua a început cu o demonstrație de lupte kushti, din partea localnicilor antrenați special pentru această disciplină, și o provocare dublă pentru vedete. Mai întâi, fiecare concurent a fost nevoit să bea câte o sticlă de thandai, băutură tradițională din lapte de bivoliță folosită ca energizant de către sportivi, ca mai apoi să intre pe terenul de luptă, însă doar pentru a căuta indiciul către următoarea misiune: „Preferam să mă tăvălesc prin pământ, decât să beau cine știe ce dubioșenie, a mărturisit Șerban Copoț. Perechile de băieți s-au descurcat fără probleme, însă Ruby și Robert, alături de Cocuța și Boantă, au decis să accepte penalizarea de 10 minute, pentru că nu au reușit să bea energizantul natural.

 

Traseul serii de luni a continuat spre următorul punct de întâlnire cu Gina Pistol, acolo unde doar primele trei echipe ajunse s-au calificat pentru primul joc de amuletă din semifinală. Șerban și George, Cocuța și Bogdan Boantă, alături de Ruby și Robert au fost cei care s-au luptat într-un joc de viteză și anduranță pentru amuleta de 1000 de Euro. În vreme ce unul dintre concurenți a fost nevoit să își găsească echilibrul pe un stâlp, celălat a pornit un maraton prin templul din apropiere pentru a obține răspunsuri la întrebările Ginei. Proba a testat mentalul și fizicul concurenților, iar finalul ei a adus câștigul în tabăra Cocuța-Bogdan Boantă, cei doi fiind și singurii coechipieri ce au făcut schimb de locuri de-a lungul jocului.

 

În urma amuletei, Bogdan și Cocuța au câștigat 1000 de Euro, dar și avantajul de a nu îndeplini următoarea provocare. Restul echipelor au fost nevoite să binecuvânteze fiecare mașină cu care au călătorit, după ce au învățat un ritual specific: „Se vor adăuga minute bune în plus celor care vor fi nevoiți să facă această misiune”, au spus câștigătorii.

 

Pentru Ruby și Robert traseul nu a fost lipsit de evenimente, iar în urma unor dureri ce păreau să se agraveze, Robert a avut nevoie de intervenția medicilor și transport către spital: „Am mai avut momente când am fost la pământ, dar chiar așa nu am fost niciodată în viață”, a mărturisit acesta. Din cauza deshidratării și a oboselii acumulate, acesta nu a reușit să mai continue cursa și a rămas sub supravegherea medicilor. Tocmai din acest motiv, Ruby și Robert se vor califica automat în cursa pentru ultima șansă din etapa semifinalei, în cazul în care vor fi apți să ducă jocul mai departe.

 

Ultima misiune de duminicã seară le-a provocat pe vedete la un joc tradițional de lagori. După ce au făcut echipă cu câte doi copii localnici, echipele au jucat una împotriva celeilalte pentru a obține victoria, ce le-ar fi permis să plece spre punctul final de control.

 

La finalul zilei, clasamentul a adus și o veste neașteptată pentru echipe. În etapa semifinală imunitatea nu mai este valabilă, motiv pentru care Șerban Copoț și George Vintilă, primii ajunși la Gina Pistol, au primit doar un avantaj- un elefant auriu. Cum poate fi folosit acesta, ce strategie vor avea băieții, dar și care va fi soarta cuplului Ruby – Robert, telespectatorii Antena 1 pot afla diseară, de la 20:00, în cea de-a doua ediție din semifinala Asia Express – Drumul Elefantului.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 7 APRILIE  2019

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a cincea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Ada și Cornel Palade, cu o transformare în Patti LaBelle și Celia Cruz a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.5 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:15.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (19:59 -23:13 ) o audiență medie de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3 urmată de DigiSport1, cu 4.9 puncte de rating și 12% cota de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV a ocupat poziţia a treia în clasament  cu 4.2 puncte de rating și 10.4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4.9 puncte de rating și 11.4 % cota de piață. Şi la nivelul acestui target Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 4.3 puncte de rating și 10% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, Bella Santiago a cântat în travesti ca Steven Kapur, cunoscut drept Apache Indian, Sorana Darclee Mohamad a îmbrăcat costumul popular moldovenesc ca să cânte “Așa ca la noi mai rar”, transformată în marea interpretă Sofia Vicoveanca, pe când Cezar Ouatu și Șerban Copoț au cântat și au dansat în rochițe cu franjuri, asemănătoare cu cele ale personajelor lor, celebrele surori Kessler, Alice și Ellen, două nemțoaice talentate și în mare vogă în anii 1950-1960.

Diana Matei a urcat pe scenă în ritmuri latino, transformată în Meghan Trainor, ca să cânte “Hey, DJ”, Grigore Gherman a imitat-o pe spectaculoasa Loredana, cu hit-ul „Lele”, Alex și Monica Anghel au creat un moment foarte emoționant, transformați în Elvis Presley și Celine Dion, iar Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat despre prieteni, ca Anastasia Lazariuc și Fuego.

Cele mai bune transformări ale galei au fost realizate de Ada și Cornel Palade care, pentru o seară au fost legendarele artiste Patti LaBelle și Celia Cruz.

Momentele coregrafice ale show-ului le-au aparținut celor de la Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Show-ul a avut și un invitat special, Pepe, câștigător al sezoanelor trei și patru Te cunosc de undeva!, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale: Joe Cocker.

 

Sursa:Kantar Media  
Copyright:ARMADATA S.R.L.  
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 5 octombrie 2019  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Antrenorii și concurenții au oferit o nouă seară de neuitat la Vocea României!

Published

on

 

Antrenorii au fost impresionați vineri seară de vocile incredibile ale concurenților, de modul în care ei s-au prezentat în competiție și de ambiția de care au dat dovadă.

A fost o ediție în care emoția și energia au pus stăpânire pe public și pe antrenori, care au reacționat de fiecare dată când au simțit potențialul din glasurile celor care au urcat pe scenă în cea de-a cincea rundă de audiții pe nevăzute. Încă nouă concurenți au reușit să întoarcă scaunele și să ocupe un loc într-una dintre cele patru echipe.

Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 27.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 16.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 20:52, aproape 2.5 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Voci puternice și concurenți carismatici

Tudor, Irina, Horia și Smiley au descoperit aseară noi voci care i-au făcut să se ridice în picioare și să înceapă lupta pentru ele. Cei patru au fost impresionați de ambiția concurenților și de bucuria cu care au interpretat melodii extrem de solicitante vocal. Din dorința de a câștiga un concurent în echipa lui, Brenciu a decis să-l blocheze pe Smiley.

Nouă voci au reușit aseară să întoarcă scaunele și au ocupat locurile în echipa antrenorilor, după cum urmează: Cătălina Pop, Natalia Selegean, Carmelina Burdeniuc, George Aghinea – echipa Tudor; Alexandru Ciubotaru, Georgiana Ilie – echipa Smiley; Eugeniu Cotruta, Victoria Gudima – echipa Irina și Claudia Marina Badae – echipa Brenciu.

Noi concurenți sunt pregătiți să urce pe scenă pentru a întoarce scaunele antrenorilor vinerea viitoarea, de la ora 20:30!

Vocea României – Doar vocea contează!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Chefi la cuțite, lider de audiență pe toate categoriile de public! Chef Florin Dumitrescu a oferit cuțitul de aur

Published

on

 

Chefi la cuțite a fost lider detașat de piață pe toate categoriile de public, luni, cu peste 2 milioane de români, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20:52.

În intervalul orar 19.59-23.52, chefii au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,6 puncte de rating și 24,6% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro TV cu 6.6puncte de rating și21,3 % cota de piață.

La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu 6,9 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, fiindurmată de Pro TV cu 5,7 puncte de rating și 14,6 procente din cota de piață. Şi la nivel national, emisiunea de la Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, Chefi la cuţite înregistrând 6,6 puncte de rating şi 16,5 cota de piaţã, fiind urmatã tot de Pro TV cu 5,9 puncte de rating şi 14,6 cota de piaţã.

Ultimul concurent al ediției de luni seară Chefi la cuțite a reușit să ridice standardul competiției la rang de „aur”. Ernesto Dosman, bucătar originar din Panama, cu o experiență de peste 27 de ani în bucătărie, l-a convins pe chef Florin Dumitrescu de faptul că el este pionul principal de care are nevoie în lupta sezonului 7: ”Dacă eu pe Bontea nu pot să îl aleg în echipă, pentru că este colegul meu, în schimb, pot să iau pe cineva care să aibă creierul și capacitatea lui. Mulțumesc și bine ai venit la mine în echipă!”, a spus acesta când i-a oferit cuțitul de aur.

Ernesto are 46 de ani, însă a început să gătească încă din adolescență, iar cei 22 de ani petrecuți pe vas, ca bucătar de croazieră, l-au ajutat să se formeze și să se transforme într-un executive chef fără cusur: ”Sunt foarte obișnuit cu presiunea din bucătărie, cu gătitul contratimp. Am experiență, am gătit și pentru 4000 de persoane pe vas.Știu că în acest domeniu este nevoie de multă răbdare și multă muncă pentru a obține rezultate, a mărturisit acesta.

Cu o experiență ce nu poate fi contestată, Ernesto a simțit nevoia unei noi provocări, motiv pentru care s-a înscris la Chefi la cuțite: ”Vreau să ies din zona de confort, iar pentru mine, experiența acestui show este un alt prag pe care mi-am propus săîl trec. Vreau săîmi testez limitele și, în același timp, să lucrez aproape de cei trei chefi, de la care știu că am foarte multe de învățat.

Așa se face că dish-ul lui Ernesto Dosman, o tocăniță din fructe de mare cu sos de roșii, a fost farfuria pe care chef Florin o aștepta încă din primele zile de preselecții ale sezonului 7. Astrele s-au aliniat, căci și concurentul a mărturisit încă de la început că chef Florin este și juratul alături de care s-ar fi văzut lucrând: ”Asta e combinația câștigătoare! Mi-am dorit de la început să fiu cu el, nu îl voi dezamăgi. Îmi place personalitatea lui și felul în care conduce în bucătărie. Este o mare realizare pentru mine că sunt primul concurent din echipa sa”, a spus Ernesto, cuțitul de aur al celui mai tânăr dintre jurații Chefi la cuțite.

Alexandru Popa, din echipa lui chef Sorin Bontea și Ernesto Dosman, din trupa de bucătari a lui chef Florin Dumitrescu sunt, până în acest moment, cei mai talentați doi concurenți care au trecut pragul preselecțiilor în sezonul 7, asigurându-și deja locul în bucătăria Chefi la cuțite. Cu toate acestea, audițiile pe nevăzute continuă cu alte momente spectaculoase, iar chef Cătălin Scărlătescu, singurul jurat ce nu a oferit nimănui acest avantaj încă așteaptă să-și găsească cel mai puternic aliat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: