Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Show-ul Chefi la Cuţite a fost din nou lider de audienţă!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Seara de marți a adus la „Chefi la cuțite” o nouă confruntare, un nou duel, dar și o dublă eliminare. După ce Cătălin Scărlătescu a câștigat detașat proba pe echipe, bucătarii lui Sorin Bontea și Florin Dumitrescu au fost trimiși la testul individual. Verdictul ediției a fost unul total neașteptat: doi concurenți au părăsit aseară concursul. 

Dacă Ciobi, Robert Hajdu, a obținut cel mai mic punctaj, Fernando Polo nu a respectat cerințele probei, motiv pentru care a fost descalificat: În înțelegerea lor, nu trebuia să plece doar Ciobi acasă? De ce a plecat și Fernando, unde au greșit-o?”, afirma chef Dumitrescu nemulțumit la finalul serii.

Emisiunea de la Antena 1 s-a impus din nou ca lider de audiență pe toate categoriile de public, iar lupta strânsă din arena culinară a fost prima în preferințele românilor. Astfel, “Chefi la cuțite” a înregistrat o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,1 puncte de rating și 23,6 % cota de piață, în vreme ce locul secund a fost ocupat de Pro Tv cu o medie de 6,4 puncte de rating și 21,2 procente din cota de piață. La orașe Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7,2 puncte de rating și 18,4 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5,9 puncte de rating și 15 % cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7,2 puncte de rating și 19,2 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,1 puncte de rating și 16,1 % cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 22.43, Antena 1 a strâns în fața ecranelor peste 1.800.000 de telespectatori, având un vârf de audiență pe publicul naţional de 10,1 puncte de rating și 25,3 % cota piață, dublu față de Pro Tv cu 5 puncte de rating și 12,6 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, Prime Time (19.00-23.00 ), astfel: la nivelul publicului urban din întreaga țară, cât și al publicul național. Intervalul cuprins între 19.00-23.00, a înregistrat la orașe o audiență medie de 6.3 puncte de rating și 17,1% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 6 puncte de rating și 16,2% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6,3 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,9 puncte de rating și 16,8% cota de piață.

A șasea confruntare pe echipe a adus o nouă victorie pentru trupa bucătarilor cu tunici galbene, care s-a luptat să impresioneze modele, invitații speciali de la masa jurizării. După ce și-a coordonat atent echipa rămasă în doar 4 oameni, Cătălin Scărlătescu a reușit să le cucerească papilele gustative ale juratelor cu gusturi rafinate și a câștigat detașat:  „Eu știu cu modelele, am trăit printre ele. Am învățat cum mănâncă și mai ales ce mănâncă.” Și echipa sa a trăit la intensitate maximă reușita, a treia din acest sezon, sărind în sus de fericire când au realizat că sunt salvați de la duel.

Pentru chef Bontea și chef Dumitrescu seara a continuat cu duelul echipelor pe care le conduc: ștrumfii jedi și bucătarii cu tunici verzi s-au întrecut în farfurii, într-o probă complexă. După ce au extras bilețele și și-au ales câte un ingredient de bază și o tehnică de gătit, concurenții au aflat că trebuie să le folosească pentru a pregăti un preparat pe bază de pește. Farfuriile au fost atent jurizate de cei trei chefi, iar verdictul unul total neașteptat: doi concurenți au părăsit competiția, spre surprinderea tuturor. Dacă Ciobi a obținut cel mai mic punctaj, Fernando a fost descalificat pentru că nu a folosit blender-ul, element impus, motiv pentru care a fost nevoit să își ia rămas bun de la echipă și mentorul său. Eliminarea lui Ciobi l-a nemulțumit pe chef Florin Dumitrescu, ce aseară a rămas fără un om de bază din echipa sa: „Ce a câștigat Bontea că a plecat Fernando? În înțelegerea lor, dintre ei doi, nu doar Ciobi trebuia să plece? Unde au greșit-o? Sunt curios cum vor pune capul pe pernă!”.

Lupta culinară continuă săptămâna viitoare, cu ultimele două confruntări pe echipe înaintea semifinalei și finalei. Cine va rămâne în competiție și ce alte probe îi vor provoca pe bucătari la bancurile de lucru, telespectatorii vor vedea luni și marți, de la 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 12 iunie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Finala VOCEA ROMANIEI, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Sezonul 8 Vocea României s-a încheiat vineri seară în aplauzele publicului, care și-a desemnat câștigătorul. Finala celei mai tari competiții a vocilor a reprezentat un adevărat eveniment muzical, în care cei patru finaliști au cântat câte trei piese pline de emoție, energie și forță: una împreună cu antrenorul, una singuri și una împreună cu un invitat special.

După 12 reprezentații impresionante, telespectatorii și-au ales favoritul sezonului 8, Bogdan Ioan, din echipa Smiley, prin intermediul voturile trimise prin sms sau online. Bogdan a câștigat aseară marele trofeu și premiul în valoare de 100.000 de euro. Tot în marea finală, Ana Munteanu, câștigătoarea sezonului 7 Vocea României, a urcat pe scena competiției care i-a schimbat viața și a încântat publicul cu interpretarea de excepție a piesei Unde te duci.

Finala sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.9 puncte de rating și 22.4% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 6.6 puncte de rating și 18.4% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 2 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Sezonul opt Vocea României le-a adus telespectatorilor în fiecare vineri seară un show fabulos, concurenți cu timbre vocale care i-au făcut pe antrenori să aibă reacții surprinzătoare și momente pline de efervescență și emoție.

Toți cei care au calități vocale remarcabile, pentru care muzica reprezintă mai mult decât un stil de viață și care își doresc să fie văzuți și aplaudați de o țară întreagă sunt așteptați să se înscrie pe vocearomaniei.protv.ro și să vină la audițiile pentru sezonul 9 Vocea României.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

CE de handbal: Peste 1 milion de telespectatori au urmărit meciul României cu eterna rivală, Ungaria

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate Europenele de handbal feminin din Franţa

  • Semifinalele sunt programate vineri, 14 decembrie: Rusia –România, de la ora 18.30 şi Olanda – Franţa, ora 22.00, la TVR 1 şi TVR HD

 

Deşi echipa României a pierdut meciul cu Ungaria de la Campionatului European de handbal din Franţa, iar Cristina Neagu a părăsit terenul pe targă, Naţionala s-a calificat în semifinalele competiţiei.

Lupta fetelor noastre cu eternele rivale a fost urmărită aseară, 12 decembrie, la TVR 1 de peste 1 milion de telespectatori, meciul cu Ungaria fiind cel mai vizionat de până acum.

Competiţia transmisă în exclusivitate de TVR este tot mai intensă, emoţiile sunt tot mai mari, românii sunt alături de Naţională şi speră la un loc în primele trei echipe ale Europei.

Partida dintre reprezentativele României şi Ungariei a adus postului TVR 1 locul 3 pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial. Peste 1.500.000 de telespectatori au urmărit finalul partidei, în minutul de aur, la ora 20.19, TVR 1 înregistrând, la nivel naţional, o audienţă medie de 8,8% şi o cotă de piaţă de 16,9%.

1.023.000 de telespectatori au văzut în medie meciul câştigat de Ungaria la Nantes, Franţa (5,7% rating şi 11,5% cotă de piaţă, la nivel naţional), TVR 1 fiind pe poziţia a treia în rândul celor mai urmărite posturi de televiziune pe intervalul desfăşurării partidei – 18.50-20.35.

Aproape 600.000 de telespectatori de la oraşe au urmărit la TVR 1 lupta handbalistelor noastre cu echipa ţării vecine, TVR 1 având pe acest segment de public o audienţă medie de 6,2% şi o cotă de piaţă de 13,3% (596.000 telespectatori).

Şi pe publicul comercial, TVR 1 a avut audienţe bune cu meciul de handbal Ungaria -România: o medie de 5,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,5% (223.000 telespectatori), fiind pe acelaşi loc 3 în topul celor mai urmărite posturi pe intervalul menţionat.

Următoarele partide, semifinalele sunt programate vineri, 14 decembrie. În prima, de la ora 18.30, România întâlneşte puternica echipă a Rusiei, iar de la ora 22.00, în doua semifinală, se vor afla faţă în faţă Olanda şi Franţa. Meciurile vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD.

Televiziunea Română transmite în direct şi în exclusivitate cea de-a XIII-a ediţie a Campionatului European de Handbal feminin. TVR 1 şi TVR HD difuzează 37 de meciuri de la competiţia europeană de handbal, în perioada 29 noiembrie -16 decembrie 2018.

Transmisiunile directe ale partidelor sunt precedate şi urmate de dezbateri în direct, la „Studio CE Handbal feminin”, moderat de Cristian Mîndru.

 

@credit foto: Anze Malovrh / kolektiff

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Fructul oprit”, lider de audiență la nivelul întregii țări

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Penultimul episod al serialului “Fructul oprit” din acest an, difuzat aseară la Antena 1, a adus în fața publicului numeroase momente surprize și răsturnări de situație. Episodul cu numărul 16 din noul sezon al producției a fost pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, pe segmentul național, fiind lider de audiență la nivelul întregii țări.

Hotărâți să lupte pentru povestea lor de iubire, Ana (Cristina Ciobănașu) și Ioan (Vlad Gherman) au făcut încă un pas în relația lor. Cu ajutorul psihologului Mircea (Mihai Călin), Ana i-a spus adevărul fetiței sale, Mara (Maria Nicole). “Mara, știu că e greu de înțeles, dar mami și tati vor divorța”, este vestea pe care o primește micuța.

Magda (Maia Morgenstern) încearcă să-l apropie pe Ioan de tatăl său, Marius Cristescu (Bogdan Stanoevici). “De ce vrei să-l pedepsești pe el pentru ceva ce nici nu a știut?(…)Vrei să dai în cineva? Dă în mine!”, îi spune Magda lui Ioan, iar Cristescu încearcă să-i explice acestuia situația: “Dacă aș fi știut, aș fi rămas lângă voi toată viața!”.

După aproape șase ani de la tragedia care le-a marcat viața, Petru Caragea (Bogdan Iancu) îi face o mărturisire importantă lui Alex (Petru Păun). “Mă gândesc oare cum ar fi decurs lucrurile dacă nu-i spuneam de tine și de Sonia (…) Cumva, și din cauza mea a murit tata”, îi recunoaște el.

De frică să nu-și piardă copilul, Sonia (Michaela Prosan) acceptă propunerea lui Adrian (Bogdan Albulescu) de a se căsători religios. “Mă mărit iar cu tine, dar asta nu înseamnă că te iubesc”, îi spune ea. După aproape șase ani, Sonia îmbracă din nou rochia de mireasă. “Wow! Ești frumoasă ca o prințesă!”, este reacția Marei când o vede îmbrăcată așa.

Dacă Sonia și Adrian vor duce până la capăt pregătirile pentru nuntă și vor ajunge ei împreună în fața altarului, dacă va renunța sau nu Alex la femeia iubită, ce va face Ioan cu privire la tatăl său, Marius Cristescu, cum va evolua povestea lui și a Anei de iubire, toate aceste întrebări își vor găsi răspunsul săptămâna viitoare, miercuri – 19 decembrie, de la ora 20.00, când Antena 1 va difuza ultimul episod al producției “Fructul oprit” din acest an.

Aseară, la nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului (20:00-22:59), obținând o cotă de piață de 18.6% și un rating mediu de 8.7 procente, în vreme ce locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de  16.9% și un rating mediu de 7.9 procente.

În minutul de aur (21:22) aproape douã milioane de telespectatori, la nivel national, au ales să urmărească serialul difuzat la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul National
Perioada 12 decembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending