Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul “Next Star”, lider de audientã la orase si in toata tara

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a zecea ediţie a show-ului “Next Star”, care a desemnat-o câştigãtoare pe Andreea Cucu (12 ani), cu un numãr de roast, a fost sâmbãtã seara lider de audienţã la oraşe şi în toatã ţara. 

            Emisiunea prezentatã de Dan Negru a adunat în faţa micilor ecrane 1.288.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toatã ţara, în minutul de maximã audienţã, de la 22:06.

            La nivelul publicului naţional, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audienţelor şi, pe perioada difuzãrii emisiunii (20:00-23:14), a avut o audienţã medie de 4,9 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 14,6%, în timp ce urmãtorul clasat, Pro TV, înregistra 3,7 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 10,9%.

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 rãmâne lider cu o audienţã medie de 4,5 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 14%, urmata de Pro TV, cu  3,3 puncte de rating şi 10,1% cotãde piaţã.

Sâmbãtã seara, Andreea Cucu (12 ani), din localitatea Schitu Duca, județul Iași,  a câștigat cea de-a zecea ediție “Next Star” și s-a calificat în Marea finală a sezonului, programată pe 1 septembrie. Andreea a susținut un număr de roast și a făcut glume pe seama celor trei jurați ai show-ului, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, a prezentatorului Dan Negru, dar și a co-prezentatorului Șerban Copoț.

A câștigat Andreea după ce a râs de toată lumea. Ne-a miștocărit pe toți și, ironia sorții, noi am scos-o câștigătoare! Asta înseamnă că știm de glumă. Bravo, Andreea, ești foarte bună! Felicitări!”, spune Pepe.

La rândul ei, câștigătoarea serii a fost luată prin surprindere de decizia juriului. “Mă simt extrem de bine. Dar nu mă așteptam ca, dintre atâția copii talentați, să fiu chiar eu câștigătoarea. Mă bucur enorm. Nu vă pot descrie cât de mult mă bucur”, spune Andreea.

În ultima ediție “Next Star” dinaintea celor două finale, de popularitate și a Marii Finale, cei mai talentați copii au venit în fața juriului cu momente artistice dintre cele mai diverse: de la dans grecesc, roast și acrodance, la demonstrație de trucuri și un număr cu bețe muzicale.

Gala a avut și o invitată specială, Giorgia Greco (11 ani), din Milano, Italia. Fetița, un exemplu de ambiție, curaj, determinare și perseverență, este campioană națională a Italiei la gimnastică ritmică, în condițiile în care, acum patru ani, și-a pierdut un picior. Giorgia i-a impresionat pe jurați cu momentul ei artistic și cu emoționanta sa poveste de viață. Pentru că visul ei era să urce pe un cal, echipa “Next Star” i-a oferit această posibilitate, chiar în ziua filmării. De asemenea, mica sportiva a primit și un trofeu din partea juriului “Next Star” România.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National

Perioada 18 august 2018

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Ce se întâmplă, doctore? – record de audiență de la lansarea emisiunii

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Duminică, 9 decembrie, ediția Ce se întâmplă, doctore? a obținut cea mai bună cotă de piață de la lansarea emisiunii (6 octombrie 2007): 29.4%.

Emisiunea prezentată de Oana Cuzino a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban, național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a condus cu 5.6 puncte de rating și 29.4% share, de peste patru ori mai mult față de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, care a obținut numai 1.2 puncte de rating și 6.5% share. La nivel național, aproximativ 1 milion de români au urmărit sfaturile și recomandările specialiștilor de la Ce se întâmplă, doctore?.

„Suntem constienți că în era internetului lumea se poate informa și din alte surse, mai la îndemână, dar faptul că audiența emisiunii a fost foarte bună nu doar duminică, ci pe tot parcursul acestui sezon ne dă încredere că suntem pe drumul cel bun. Și, totodată, ne pune în poziția actuală de a căuta și mai multe teme de discutie. Le mulțumim românilor de pretutindeni pentru încrederea pe care ne-o acordă de peste 11 ani”, a declarat Oana Cuzino.

Duminica aceasta de la ora 10:00, Oana Cuzino va vorbi la Ce se întamplă, doctore? cu Nadia Comăneci, cea mai bună gimnastă din toate timpurile, despre cum a reușit să ducă tradițiile culinare românești peste ocean. Nadia va sărbători Crăciunul cu familia ei la Oklahoma, cu sarmale și cozonaci, pregătite de cea care în urmă cu 42 de ani lua primul 10 din istoria gimnasticii mondiale.

În fiecare duminică de la ora 10:00, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? le aduce tuturor românilor cele mai proaspete și relevante informații despre sănătate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Audienţe de top pentru TVR 1, cu partida Olanda-România

Published

on

 
  • Peste 1.200.000 de telespectatori, în minutul de aur (20.24)

  • TVR transmite în direct şi în exclusivitate Europenele de handbal feminin din Franţa

  • Următoarele meciuri ale reprezentativei României, cu Spania – marţi, 11 decembrie, de la 19.00, şi cu Ungaria – miercuri, 12 decembrie, de la 19.00, ambele la TVR 1 şi TVR HD

 

Deşi nu au finalizat cu o victorie meciul cu Olanda de la Campionatul European din Franţa, handbalistele din Naţionala României au reuşit să adune românii împreună, la TVR, pentru a le susţine. Competiţia transmisă în exclusivitate de Televiziunea Română este de interes pentru tot mai mulţi telespectatori, partida de aseară (9 decembrie), cu Olanda, fiind cea mai vizionată de până acum.

Naţionala de handbal feminin a României a fost învinsă, ieri, în grupele principale de la Europeanul de handbal feminin 2018, de echipa Olandei, scor 29-24 (11-10), înfrângere în premieră la Campionatul European din acest an pentru fetele noastre. O victorie cu Olanda ne-ar fi asigurat calificarea automat în fazele superioare, acum însă tricolorele trebuie să câştige următoarele două meciuri, cu Spania şi Ungaria, pentru a accede în semifinale.

Partida dintre reprezentativele Olandei şi României a adus postului TVR 1 locul 3 pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial, finalul partidei înregistrând, la nivel naţional, peste 1.200.000 de telespectatori pentru TVR 1 (6,7% rating şi 12,2% cotă de piaţă, la ora 20.24).

Aproape 1 milion de telespectatori au văzut în medie meciul câştigat aseară de Olanda la Europeanul din Franţa (5,1% rating şi 9,6% cotă de piaţă, la nivel naţional), TVR 1 fiind pe poziţia a treia în rândul celor mai urmărite posturi de televiziune pe intervalul desfăşurării partidei – 18.51-20.30.

Peste jumătate de milion de telespectatori de la oraşe au urmărit la TVR 1 lupta fetelor noastre cu puternica echipă a Olandei, TVR 1 având pe acest segment de public o audienţă medie de 5.3% şi o cotă de piaţă de 10,9% (512.000 telespectatori).

Şi pe publicul comercial, TVR 1 a înregistrat audienţe bune cu meciul de handbal Olanda-România: o medie de 4.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.8% (195.000 telespectatori), fiind pe acelaşi loc 3 în topul celor mai urmărite posturi pe interval.

 

Următoarele partide ale României la CE de handbal sunt programate la TVR 1 şi TVR HD astfel: cu Spania – marţi, 11 decembrie, de la 19.00, şi cu Ungaria – miercuri, 12 decembrie, de la 19.00.

Televiziunea Română transmite în direct şi în exclusivitate cea de-a XIII-a ediţie a Campionatului European de Handbal feminin. TVR 1 şi TVR HD difuzează 37 de meciuri de la competiţia europeană de handbal, în perioada 29 noiembrie -16 decembrie 2018.

Transmisiunile directe ale partidelor sunt precedate şi urmate de dezbateri în direct, la „Studio CE Handbal feminin”, moderat de Cristian Mîndru.

 

Credit foto© Anze Malovrh / kolektiff

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei a fost lider de audienta! Iata cine sunt finalistii!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Alma Boiangiu, Dora Gaitanovici, Mădălina Coca și Bogdan Ioan sunt finaliștii sezonului 8 Vocea României!

Cei opt semifinaliști Vocea României au încântat vineri seară publicul cu reprezentațiile lor pline de sensibilitate, dramatism sau forță și au demonstrat cu prisosință că au calități vocale incredibile, dar și că știu foarte bine să facă spectacol și cum să ajungă mai aproape de cei care îi urmăresc. Concurenții au cântat cu bucurie și entuziasm și au dat totul pe scenă pentru a convinge că merită să meargă în marea finală. Telespectatorii și-au ales favoriții, iar în urma voturilor trimise de aceștia, cei patru finaliști ai sezonului 8 sunt: Alma Boiangiu, din echipa Tudor, Dora Gaitanovici, din echipa Irina, Mădălina Coca, din echipa Andra, și Bogdan Ioan, din echipa Smiley. Aceștia vor lupta vinerea viitoare pentru marele trofeu și premiul în valoare de 100.000 de euro.

Semifinala sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 6.9 puncte de rating și 21.5% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.8 puncte de rating și 18.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:00, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Vineri, 14 decembrie, de la 20:30, patru concurenți cu voci formidabile, care au cucerit antrenorii și publicul cu momentele prezentate pe scena celei mai tari competiții a vocilor, vor aduce momente care cu siguranță vor uimi și vor bucura publicul. Alma, Dora, Mădălina și Bogdan încep pregătirile și repetițiile pentru marea finală și sunt hotărâți să-i convingă pe cei de acasă că merită să fie câștigătorii sezonului 8 Vocea României.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending