Connect with us

Topuri lunare

AUDIENŢE TV ŞTIRI: Bătălia pentru supremaţie s-a dat intre Antena 3 şi România TV. Ce audienţă a obţinut Digi 24?

Published

on

 

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna DECEMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media. 

  • Cifre de audienţă pentru luna decembrie 2016, aici.  
  • Cifre pentru posturile de stiri, noiembrie 2016, aici.
  • Cifre pentru posturile de sport, noiembrie 2016, aici

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Posturile de ştiri, la nivelul publicului national au înregistrat audienţe foarte mari, faţă de lună precedentă, iar lider de audienţă rămâne postul România TV, care s-a clasat pe primul loc cu o audienţă medie de 1.7% rating şi 6.75% share, în timp ce principalul concurent, postul Antena 3 a obţinut 1.63% rating şi 6.34% share.

 

B1TV s-a clasat pe locul 3 la mare diferenta de locul 2 cu o medie de 0.42% rating şi 1,62% share, în schimb DIGI 24 se afla pe locul 5 cu cifre usor in crestere– 0.32% rating şi 1.23% share. Realitatea TV mai creste,  staţia a obţinut, locul 4 cu 0,32% rating  si 1.23% cota de piata  (0.25% rating şi puţin peste 1.05% share – in luna noiembrie).

 

La nivelul publicului urban situaţia este asemănătoare la fel în cazul publicului naţional, doar ca postul Digi trece pe locul 4 la o mica diferenţă de Realitatea TV.

Astfel, Romania TV este lider de audienţa cu 1.91% rating şi 7,75% share, iar principalul concurent Antena 3 a obţinut 1,88% rating şi 7,63% cotă de piaţă, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

Mai multe detalii in graficele de mai jos:

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA DECEMBRIE 2016, PUBLICUL NATIONAL

audiente-tv-stiri-decembrie-2016-2

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA DECEMBRIE  2016, PUBLICUL URBAN

audiente-tv-stiri-decembrie-2016-1

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

Grafice: RADAR DE MEDIA

BILANŢ PRO TV 2016: Cele mai multe recorduri în audienţă în ultimii 14 ani! Ce producţii au obţinut cele mai mari cifre?

RETROSPECTIVĂ VIDEO: RADAR DE MEDIA a premiat şi în 2016 pe cei mai buni din industrie!

AUDIENŢE TV DECEMBRIE 2016: Analiză completă pentru toate posturile TV. Cifrele sunt în creştere pentru ROMÂNIA TV, ANTENA 3 şi PRO TV! Grafice, aici!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Ce se întâmplă, doctore? – lider absolut de audiență sezonul acesta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

În acest sezon, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? prezentată de Oana Cuzino s-a impus categoric pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În perioada 16 septembrie – 14 noiembrie, PRO TV a fost lider absolut de audiență pe intervalul emisiunii Ce se întâmplă, doctore?. Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a condus topul cu o medie de 3.7 puncte de rating și 22.0% share, dublu față de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 cu 1.7 puncte de rating și numai 10% share. La nivel național, aproximativ 600.000 de români au aflat sfaturile și recomandările specialiștilor de la Ce se întâmplă, doctore?.

Duminica aceasta de la ora 10:00, Oana Cuzino va vorbi la Ce se întamplă, doctore? despre efectele devastatoare ale fumatului, mecanismul respirației gâfâite la fumători, dar și despre efectele fumatului pasiv asupra copiilor. Oana Cuzino a pregătit și un material special cu Adelina Pestrițu: cum a reușit vedeta să-și revină după sarcină, cum se simte în rolul de mamă și dieta pe care o urmează.

În fiecare duminică de la ora 10:00, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? le aduce tuturor românilor cele mai proaspete și relevante informații despre sănătate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Emisiunea iLikeIT, lider de audiență în această toamnă!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

iLikeIT conduce topul audiențelor în această toamnă! Emisiunea prezentată de George Buhnici, sâmbăta, de la ora 10:00, a avut de la începutul noului sezon până în prezent cea mai mare cotă de piață pentru o emisiune din daytime.

În perioada 15 septembrie – 11 noiembrie, iLikeIT s-a impus pe toate segmentele de audiență (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, emisiunea prezentată de George Buhnici a înregistrat o medie de 3.4 puncte de rating și 24.9 % share, față de televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 care obținut numai 1.3 puncte de rating și 9.6% share.
Ediția emisiunii din data de 20 octombrie 2018 a înregistrat o audiență record de 5 puncte de rating și 30.7% share, la nivelul publicului comercial. Astfel, un televizor din trei a fost deschis pe PRO TV pe slotul iLikeIT.

Încă de la prima ediție din acest sezon, George Buhnici și echipa iLikeIT au adus în medie în fața televizoarelor peste 560.000 de români, pe segmentul publicului național, prezentând cele mai noi informații despre gadgeturi, jocuri, dar și inovațiile din lumea tehnologiei.

În fiecare sâmbătă, de la ora 10:00, emisiunea iLikeIT aduce tehnologia în casele tuturor românilor. În ediția de săptămâna aceasta, Radu Păltineanu, românul care a traversat America de la Nord la Sud cu bicicleta în misiunea #cycletheamericas și a pedalat peste 30.000 de kilometri, va fi invitatul lui George Buhnici în platoul emisiunii. Ei vor discuta despre tehnologia folosită pe parcursul expediției, iar Radu va prezenta și gadgeturi cu conexiune la satelit. Tot sâmbătă, de la ora 10:00, la iLikeIT, vom vedea și imagini de la Conferința Samsung și vom afla informații despre telefoanele flexibile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost din nou lider de audienta in al treilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

La fel ca în fiecare trimestru, cifrele de audiență demonstrează că programele de știri, divertismentul, filmele de top și serialele difuzate de grupul PRO TV sunt preferate de telespectatorii din România. În perioada iulie – septembrie, grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În televiziune avem avantajul de a vedea aproape imediat rezultatul muncii noastre. Cifrele de audiență sunt confirmarea implicării fiecărei persoane care lucrează în PRO TV, indiferent de departamentul în care își desfășoară activitatea. Aș dori să mulțumesc fiecăruia dintre ei pentru că fac acest lucru posibil.”,  a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Canalul PRO TV conduce audiențele la nivelul tuturor categoriilor de public. Pe durata întregii zile, PRO TV a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 1.8 puncte de rating și 12.7% share. În prime time, PRO TV conduce cu 6.6 puncte de rating și 23.6% share, următoarea televiziune, ANTENA 1 având 3.9 puncte de rating și 14.1% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe durata intregii zile, grupul PRO TV a avut o medie de 3.6 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.6 puncte de rating și 18.7% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 7.8 puncte de rating și 27.7% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.5 puncte de rating și 19.6% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Indiferent de categorie, PRO TV și-a menținut poziția de lider atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

Programul de știri de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România, conducând topul cu o medie de 6.1 puncte de rating și 28.7% share.

Ce spun românii a fost lider pe categoria divertisment pe parcursul întregii zile, obținând o medie de 4.6 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce România, te iubesc! a condus categoria emisiunilor de investigație cu o medie de 4.1 puncte de rating și 18.7% share.

Vocea României, Las Fierbinți și meciurile de fotbal din UEFA Nations League au fost lideri de audiență în prime time în al treilea trimestru al anului 2018.

Vocea României a condus topul categoriei de divertisment cu o medie de 9.1 rating și 28.8% share. PRO TV a rămas lider incontestabil în categoria prime time producții locale, cu un nou sezon Las Fierbinți având o media de 9.6 rating și 27.8% share. Nu în ultimul rând, meciurile de fotbal ale UEFA Nations League, difuzate de PRO TV, au condus topul categoriei de sport cu o medie de 12.0 rating si 36.8% share.

Filmul PRO este întotdeauna preferat de publicul român! Primele 30 de locuri din topul cifrelor de audiență din trimestrul 3 au fost ocupate de filmele difuzate de PRO TV. Cea mai urmărită producție a fost Escape Plan: Testul Suprem, care a obținut 9.2 puncte de rating și 27.2% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending