RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna DECEMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban.
Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media.
- Cifre de audienţă pentru luna decembrie 2016, aici.
- Cifre pentru posturile de stiri, noiembrie 2016, aici.
- Cifre pentru posturile de sport, noiembrie 2016, aici.
[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Posturile de ştiri, la nivelul publicului national au înregistrat audienţe foarte mari, faţă de lună precedentă, iar lider de audienţă rămâne postul România TV, care s-a clasat pe primul loc cu o audienţă medie de 1.7% rating şi 6.75% share, în timp ce principalul concurent, postul Antena 3 a obţinut 1.63% rating şi 6.34% share.
B1TV s-a clasat pe locul 3 la mare diferenta de locul 2 cu o medie de 0.42% rating şi 1,62% share, în schimb DIGI 24 se afla pe locul 5 cu cifre usor in crestere– 0.32% rating şi 1.23% share. Realitatea TV mai creste, staţia a obţinut, locul 4 cu 0,32% rating si 1.23% cota de piata (0.25% rating şi puţin peste 1.05% share – in luna noiembrie).
La nivelul publicului urban situaţia este asemănătoare la fel în cazul publicului naţional, doar ca postul Digi trece pe locul 4 la o mica diferenţă de Realitatea TV.
Astfel, Romania TV este lider de audienţa cu 1.91% rating şi 7,75% share, iar principalul concurent Antena 3 a obţinut 1,88% rating şi 7,63% cotă de piaţă, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
Mai multe detalii in graficele de mai jos:
AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA DECEMBRIE 2016, PUBLICUL NATIONAL
AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA DECEMBRIE 2016, PUBLICUL URBAN
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.
Grafice: RADAR DE MEDIA
RETROSPECTIVĂ VIDEO: RADAR DE MEDIA a premiat şi în 2016 pe cei mai buni din industrie!