Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV ŞTIRI: România TV, rămâne lider de audienţa cu cifre record pentru publicul urban, urmat de Antena 3! Cum s-au împărţit cifrele intre B1, Realitatea şi Digi 24?

Avatar

Published

on

RADAR DE MEDIA vă prezintă analiza lunară a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna IANUARIE 2017 pentru publicul naţional şi urban. 

 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media. 

  • Cifre de audienţă pentru luna ianuarie 2017, aici.  
  • Cifre pentru posturile de stiri, decembrie 2016, aici.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Posturile de ştiri, la nivelul publicului national au înregistrat audienţe foarte mari, faţă de lună precedentă, iar lider de audienţă rămâne postul România TV, care s-a clasat pe primul loc cu o audienţă medie de 2,08% rating şi 7,6% share, în timp ce principalul concurent, postul Antena 3 a obţinut 1,84% rating şi 6,74% share.

B1TV s-a clasat pe locul 3 la mare diferenta de locul 2 cu o medie de 0.5% rating şi 1,82% share, în schimb DIGI 24 a rămas pe locul cinci cu o medie de 0.36% rating şi 1.33% share. Realitatea TV mai creste,  staţia a obţinut, locul 4 cu 0,41% rating si 1,51% cota de piata  (0,32% rating  si 1.23% cota de piata- in luna decembrie 2016).

 

La nivelul publicului urban situaţia este asemănătoare la fel în cazul publicului naţional, doar ca postul Digi trece pe locul 4 la o mica diferenţă de Realitatea TV.

Astfel, Romania TV este lider de audienţa cu cifre record – 2,41% rating şi 9,2% share, iar principalul concurent Antena 3 a obţinut 2,18% rating şi 8,34% cotă de piaţă, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

 

Mai multe detalii in graficele de mai jos:

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA IANUARIE 2017, PUBLICUL NATIONAL

audiente-tv-ianuarie-stiri-2017-2

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA IANUARIE  2017, PUBLICUL URBAN

audiente-tv-ianuarie-stiri-2017-1

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Foto Credit: RADAR DE MEDIA (print screen)

PROTEST: Cum au relatat România TV, B1TV, Realitatea TV, Digi 24, Antena 3 şi TVR 1 – a şasea zi de proteste din Bucureşti şi din ţară!

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0