RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna SEPTEMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban.
Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media.
Analiza referitoare pentru audienţele generale pe luna AUGUST 2016, AICI.
Posturile de ştiri, la nivelul publicului national au înregistrat audienţe mai mari, faţă de lună precedentă, iar surpriza vine de la postul România TV, care s-a clasat din nou pe primul loc cu o audienţă medie de 1.18% rating şi 6.22% share, în timp ce principalul concurent, postul Antena 3 a obţinut 1.05% rating şi 5.58% share.
B1TV s-a distanţat considerabil de locul 3 şi a înregistrat în luna iulie 0.33% rating şi 1.72% share, în schimb DIGI 24 se afla pe locul 4 cu cifre mai mici– 0.23% rating şi 1.19% share. Realitatea TV stagnează, staţia a obţinut doar 0.2% rating şi puţin peste 1.05% share.
La nivelul publicului urban situaţia este asemănătoare la fel în cazul publicului naţional, Romania TV este lider de audienţa cu 1.29% rating şi 6,58% share, iar principalul concurent Antena 3 a obţinut 1.28% rating şi 6.54% cotă de piaţă, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA SEPTEMBRIE 2016, PUBLICUL NATIONAL
AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA SEPTEMBRIE 2016, PUBLICUL URBAN
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.
Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: captura ROMANIA TV