Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENŢE TV: Succesul României la Handbal din meciul cu Rusia, cifre record pentru TVR 2!

Published

on

Reclame

Miercuri, 7 decembrie, Naţionala României a înregistrat, după 20 de ani, prima victorie în faţa Rusiei, la Campionatul European de Handbal feminin din Suedia. Dacă la Campionatul din 1996, meciul România-Rusia s-a încheiat cu scorul de 29-26, acum româncele au întrecut echipa Rusiei cu 5 goluri, scorul final cu actuala campioană olimpică en-titre fiind de 22-17.

 

Echipa noastră luptă să ajungă în fazele finale ale competiţieI,  iar meciurile vor continua să fie transmise, în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, la TVR 2 şi TVR HD, după următorul program:

  • 9 dec. de la 19.30 România-Croaţia, transmisiune directă de la Helsingborg
  • În perioada 10 – 14 decembrie, în fiecare seară de la 21.45 – partidele de Faza a 2-a, transmisiuni directe de la Goteborg şi Helsingborg
  • 16 dec. de la 19.15 Semifinala 1 şi de la 21.45 Semifinala 2 – transmisiuni directe de la Goteborg
  • 18 dec. de la 16.30 Finala mică şi de la 19.00 Finala – transmisiuni directe de la Goteborg.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Partida România-Rusia de miercuri seară a plasat postul TVR 2 pe locul 4 atât pe targetul Comercial (cu un rating mediu de 3% şi o cotă de piaţă medie de 6%) cât şi pe Urban (cu un rating mediu de 2,6% şi o cotă de piaţă medie de 6,8%). La nivel naţional, partida de handbal difuzată în intervalul 19.23 – 20.58 a fost urmărită în medie de 468.000 de telespectatori, reprezentând un rating mediu de 2,6% şi o cotă medie de piaţă de 5,1%.

 

Vârful maxim de audienţă a fost înregistrat pe finalul partidei când aproape un milion de telespectatori urmăreau cu sufletul la gură succesul româncelor.

Minutul de aur al partidei a fost înregistrat la 20.54 când, la nivel naţional, 990.000 de telespectatori aşteptau fluierul de final al partidei ce dă speranţe româncelor la calificarea în fazele finale ale Campionatului.

În acel moment, TVR 2 se plasa pe locul 2 (pe target Comercial cu 5,2% rating şi 13,3% cotă de piaţă) şi pe locul 3 atât pe target Naţional (cu 5,5% rating şi 10.8% cotă de piaţă), cât şi pe target Urban (cu 5,9% şi 11,8%).

 


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending