AUDIENTE TV: Succesul serialului MIREASA DIN ISTANBUL modifica grila de programe KANAL D. Productia continua sa creasca in audiente! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENTE TV: Succesul serialului MIREASA DIN ISTANBUL modifica grila de programe KANAL D. Productia continua sa creasca in audiente!

Published

on

Serialul “Mireasa din Istanbul”, continua sa adune tot mai multi telespectatori in fata micilor ecrane.

 

Aseara, in intervalul 20:00 – 23:00, serialul a pozitionat statia pe locul doi in topul audientelor, inregistrand 6,9% puncte de rating si 15,2% cota de piata, pe segmentul All Urban, si un rating de 7,5 %, cu 16,2% cota de piata, pe targetul National.

1.355.000 de telespectatori au urmarit aseara Kanal D, in intervalul 20:00 – 23:00, minutul de aur inregistrandu-se la 21:48, cand 1.681.000 de romani urmareau povestea de dragoste dintre Faruk si Sureyya, protagonistii serialului “Mireasa din Istanbul”.

 

GRILA: Incepand din 27 noiembrie, serialul “Mireasa din Istanbul” va putea fi urmarit de luni pana vineri, de la ora 20:00. Productia “Patria mea esti tu!” ajunge la final saptamana viitoare, ultimele doua episoade vor fi difuzate luni si marti, 20 si 21 noiembrie, de la ora 20:00.

 

 

Target All Urban:  
Advertisement
All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 9,4 20,6 911
  Kanal D 6,9 15,2 673
  Antena 1 4,4 9,7 432
ISTANBULLU GELIN Antena 3 2,7 6,0 265
20:00-23:00 Prima TV 1,8 4,0 177
Date: 16.11.2017
 Target National:  
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 9,5 20,5 1715
  Kanal D 7,5 16,2 1355
  Antena 1 6,0 12,8 1070
ISTANBULLU GELIN National TV 1,9 4,2 350
20:00-23:00 Antena 3 1,8 4,0 331
Sursa: Kantar Media Romania
Date: 16.11.2017

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Advertisement
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending