Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a cincea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Ada și Cornel Palade, cu o transformare în Patti LaBelle și Celia Cruz a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.5 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:15.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (19:59 -23:13 ) o audiență medie de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3 urmată de DigiSport1, cu 4.9 puncte de rating și 12% cota de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV a ocupat poziţia a treia în clasament  cu 4.2 puncte de rating și 10.4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4.9 puncte de rating și 11.4 % cota de piață. Şi la nivelul acestui target Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 4.3 puncte de rating și 10% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, Bella Santiago a cântat în travesti ca Steven Kapur, cunoscut drept Apache Indian, Sorana Darclee Mohamad a îmbrăcat costumul popular moldovenesc ca să cânte “Așa ca la noi mai rar”, transformată în marea interpretă Sofia Vicoveanca, pe când Cezar Ouatu și Șerban Copoț au cântat și au dansat în rochițe cu franjuri, asemănătoare cu cele ale personajelor lor, celebrele surori Kessler, Alice și Ellen, două nemțoaice talentate și în mare vogă în anii 1950-1960.

Diana Matei a urcat pe scenă în ritmuri latino, transformată în Meghan Trainor, ca să cânte “Hey, DJ”, Grigore Gherman a imitat-o pe spectaculoasa Loredana, cu hit-ul „Lele”, Alex și Monica Anghel au creat un moment foarte emoționant, transformați în Elvis Presley și Celine Dion, iar Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat despre prieteni, ca Anastasia Lazariuc și Fuego.

Cele mai bune transformări ale galei au fost realizate de Ada și Cornel Palade care, pentru o seară au fost legendarele artiste Patti LaBelle și Celia Cruz.

Momentele coregrafice ale show-ului le-au aparținut celor de la Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Show-ul a avut și un invitat special, Pepe, câștigător al sezoanelor trei și patru Te cunosc de undeva!, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale: Joe Cocker.

 

Sursa:Kantar Media  
Copyright:ARMADATA S.R.L.  
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 5 octombrie 2019  

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

ANTENA 1: Audienţă record pentru cel mai iubit show culinar – Chefi la cuţite

Published

on

 

Ediția de luni seară a adus un nou record de audiență pentru emisiunea Chefi la cuțite: show-ul a înregistrat cea mai bună audiență la nivelul publicului comercial, de la lansarea sezonului 7.

27,6 procente din cota de piață și 9,2 puncte de rating a obținut în medie, pe publicul comercial, emisiunea de la Antena 1, care a fost urmată, pe locul secund, de Pro Tv, cu 6.9 puncte de rating și 20,7% cota de piață. În intervalul orar în care a fost difuzată, 19.59-23.42, emisiunea Chefi la cuțite a fost alegerea celor mai mulți români, astfel că show-ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public. La orașe, Antena 1 a condus cu o medie de 7,8 puncte de rating și 19,3 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6 puncte de rating și 14,8 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării Chefi la cuțite a fost lider cu o medie de 7,3 puncte de rating și 17,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,2 puncte de rating și 15,1% cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 21.49, cel mai iubit show culinar era urmărit de aproape 2.000.000 de telespectatori, la nivel național.

Luni, 21 octombrie, Antena 1 a fost lider în Prime time (19:00-23:00) pe publicul comercial și la orașe.

Rețeta perfecta a ediției cu numărul 13 Chefi la cuțite a inclus bucătari cu experiență, copii talentați ce i-au impresionat pe chefi, vedete care au făcut spectacol, momente savuroase în platou, dar și o luptă a amuletelor foarte strânsă. Aseară, în urma războiului culinar pentru avantaje, chef Sorin Bontea a reușit să își adjudece a șasea amuletă, trecând astfel în topul clasamentului. Juratul a câștigat un mare atu, și anume, va putea ca în Battle-ul cu numărul 4 să îl aibă în echipă pe chef Iosif Ștefănescu, ce va putea să gătească, să deguste și să participe în proba de gătit.

Sezonul 7 continuă diseară cu o nouă rundă de jurizări pe nevăzute, de la 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 21 octombrie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Joi seară, milioane de românii au ales Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef!

Published

on

 

Joi, românii au ales să-și încheie ziua urmărind producțiile PRO TV. Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost aseară lideri de audiență pe toate segmentele de public.

Personajele din Las Fierbinți și-au continuat joi seară viața rurală în același ritm și le-au oferit telespectatorilor momentele de râs mult așteptate. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 8.7 puncte de rating și 27.9% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la ora 20:47, peste 2.5 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial din România.

Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. CEO-ul Alka, Amir Krenzia, a lucrat alături de o parte dintre angajații săi și a descoperit ce funcționează și ce nu în companie pentru a lua măsuri și a îmbunătăți anumite procese. Aproximativ 1.5 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 7.9 puncte de rating și 25.9% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund care avea 5 puncte de rating și 16.5% share.

Aseară, la MasterChef, concurenții au avut o nouă șansă pentru a evita eliminarea! Într-o probă extrem de dificilă pe echipe, concurenții au demonstrat că în bucătărie contează și comunicarea! Iar cei care nu au reușit să se sincronizeze au ajuns la proba pentru eliminare, Florentina David fiind cea care a părăsit competiția chiar înainte de Top 10. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 4.3 puncte de rating și 18.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.6 puncte de rating și 15.4% share.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Antrenorii și concurenții au oferit o nouă seară de neuitat la Vocea României!

Published

on

 

Antrenorii au fost impresionați vineri seară de vocile incredibile ale concurenților, de modul în care ei s-au prezentat în competiție și de ambiția de care au dat dovadă.

A fost o ediție în care emoția și energia au pus stăpânire pe public și pe antrenori, care au reacționat de fiecare dată când au simțit potențialul din glasurile celor care au urcat pe scenă în cea de-a cincea rundă de audiții pe nevăzute. Încă nouă concurenți au reușit să întoarcă scaunele și să ocupe un loc într-una dintre cele patru echipe.

Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 27.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 16.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 20:52, aproape 2.5 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Voci puternice și concurenți carismatici

Tudor, Irina, Horia și Smiley au descoperit aseară noi voci care i-au făcut să se ridice în picioare și să înceapă lupta pentru ele. Cei patru au fost impresionați de ambiția concurenților și de bucuria cu care au interpretat melodii extrem de solicitante vocal. Din dorința de a câștiga un concurent în echipa lui, Brenciu a decis să-l blocheze pe Smiley.

Nouă voci au reușit aseară să întoarcă scaunele și au ocupat locurile în echipa antrenorilor, după cum urmează: Cătălina Pop, Natalia Selegean, Carmelina Burdeniuc, George Aghinea – echipa Tudor; Alexandru Ciubotaru, Georgiana Ilie – echipa Smiley; Eugeniu Cotruta, Victoria Gudima – echipa Irina și Claudia Marina Badae – echipa Brenciu.

Noi concurenți sunt pregătiți să urce pe scenă pentru a întoarce scaunele antrenorilor vinerea viitoarea, de la ora 20:30!

Vocea României – Doar vocea contează!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: