Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Te cunosc de undeva!”, lider de audiență la orașe

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Show-ul “Te cunosc de undeva!”, care i-a desemnat știgători pe Alin Gheorghișan, cu o transformare în starul sud-coreean PSY, respectiv duetul Raluka și Ana Baniciu, care i-au imitat pe Bruno Mars și Cardi B, a fost sâmbătă seara lider de audiență în mediul urban.

Cea de-a șasea gală a sezonului a adunat în fața micilor ecrane 1.648.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 20.41.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 s-a situat pe primul loc și a obținut sâmbătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 23.16), o audiență medie de 6,5 puncte de rating și o cotă de piață de 16,9%, urmată de Pro TV, cu 6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,5% și Kanal D, cu 5,5 puncte de rating și o cotă de piață de 14,2%.

Cea de-a șasea ediție a show-ului “Te cunosc de undeva!” a fost deschisă sâmbăta aceasta cu un moment special susținut de Alexandra Velniciuc și Romică Țociu, care i-au readus pe micul ecran pe eroii scenei de altădată, faimoșii Anda Călugăreanu și Toma Caragiu. Insă cei doi concurenți au avut în cadrul show-ului alte două transformări pentru care au fost jurizați.

Așadar, și în această sâmbătă, concurenții de la “Te cunosc de undeva!” s-au întrecut în transformări, una mai spectaculoasă decât alta. În „concurs”, Romică Țociu a fost diva bologneză Raffaella Carra, la fel de celebră în Italia, Spania, Malta, Albania, Grecia, America Latină și Rusia, dar și la “Te cunosc de undeva!”, Carmen Rădulescu a imitat-o pe inconfundabila Bonnie Tyler, în timp ce Barbara Isasi, solista de la Mandinga, a urcat pe scenă în rolul lui Meghan Trainor, o artistă nelipsită din topurile internaționale. Jean de la Craiova s-a transformat într-un personaj legendar, cunoscut în istoria muzicii și ca Mr. Dynamite, anume James Brown, Mihai Trăistariu a devenit pentru o seară muzicianul american Charlie Puth, Alexandra Velniciuc a fost foarte sexy în rolul unei dive adevărate care tronează de zeci de ani în topuri, „regina muzicii pop”, Madonna, pe când Connect-R a cântat muzică lăutărească în travesti, transformat în Cornelia Catanga si acompaniat de taraful Silvian Voicu.

În urma punctelor oferite de jurații Ozana Barabancea (voce), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (show), dar și de concurenții de la canapea, cele mai reușite transformări ale galei au fost desemnate, la egalitate, cea realizată de Alin Gheorghișan, care a fost inepuizabilul star PSY, și cea realizată de duetul Ana Baniciu și Raluka, care au cântat și dansat la nivel de top, precum Cardi B și Bruno Mars. Este prima situație de acest gen în actualul sezon al show-ului transformărilor prezentat de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși, la Antena 1.

Furnix Team, baletul condus de Furnica, a fost și de această dată alături de concurenți cu momente coregrafice spectaculoase, iar Gianina Corondan le-a arătat telespectatorilor ce s-a mai întâmplat în culisele show-ului. Tot ea a ales și cine va fi protagonistul momentului de deschidere al galei următoare: Alin Gheorghișan care, sâmbăta viitoare, va cânta în duet cu un invitat special.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National     

Perioada 13 octombrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

PRO TV, lider de audiență marți seara! Las Fierbinți și Ferma au fost primele alegeri ale telespectatorilor

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seara, PRO TV a condus topul audiențelor cu Las Fierbinți și Ferma! Aventurile celor mai îndrăgite personaje de serial din România și intrigile concurenților care au spus da pentru un nou început au adus cei mai mulți telespectatori în fața televizoarelor!

Las Fierbinți a fost, ca de obicei, lider de audiență pe toate categoriile de public! La nivelul targetului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, noul episod a obținut 11.9 puncte de rating și 28.3% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat 7.3 puncte de rating și 17.4% share. La nivel național, aproximativ 2.6 milioane de români au urmărit Las Fierbinți în fiecare minut.

Pe intervalul Ferma, PRO TV a continuat să conducă topul audiențelor pe cele trei categorii de public: comercial, urban, național! Pe targetul comercial, Ferma a avut 7.4 puncte de rating și 18.9% share, iar televiziunea secundă a obținut 6.7 puncte de rating și 17.1% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de români au urmărit Ferma în fiecare minut.

În această seară, PRO TV aduce un nou episod Las Fierbinți și duce aventurile din Ferma mai departe!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta cu emisiunea “Asta-i Romania!”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D a fost lider absolut de audienta ieri, cu emisiunea “Asta-i Romania!”, pe toate segmentele de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea prezentata de Mihai Ghita a fost urmarita in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 1.3 milioane (1.317.000) de romani din intreaga tara. Kanal D s-a situat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, subiectele prezentate in editia de duminica “Asta-i Romania!”, interviul in exclusivitate cu italianul care acuza ca a fost inselat de o romanca cu o suma  de bani colosala si drama tinerei care cantareste un sfert de tona, au adunat in fara micilor ecrane peste doua milioane de telespectatori, in minutul de maxima audienta.

Duminica, 10 februarie, in intervalul 17:30 – 19:00, Kanal D a inregistrat 7,4% rating si 16,0% cota de piata, pe targetul National, 5,1% rating si 11,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 3,9% rating si 12,1% cota de piata, pe targetul Comercial.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,416,01317
 Pro TV3,57,6626
 Antena 13,06,4528
ASTA-I ROMANIADigiSport 12,75,7471
17:30-19:00Prima TV2,45,1424
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,111,9486
 DigiSport 13,68,5350
 Pro TV3,37,7318
ASTA-I ROMANIAAntena 32,76,4262
17:30-19:00Antena 12,35,4222
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,912,1166
 Pro TV3,611,1153
 Antena 12,88,6118
ASTA-I ROMANIADigiSport 12,37,298
17:30-19:00Antena 31,95,880
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D a fost lider de audienta cu Exatlon, in weekend!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Confruntarea plina de tensiune ce s-a consumat aseara, la “Exatlon”, a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, la nivelul publicului din intreaga tara, pe intervalul difuzarii emisiunii. In minutul de aur, atins la 21:13,  1.767.000 de telespectatori urmareau cu sufletul la gura competitia extraordinara din Republica Dominicana.

Potrivit Kantar Media, Kanal D a inregistrat 7,7% Rating si 15,2% cota de piata, pe publicul National, ocupand astfel prima pozitie in top.  Statia s-a clasat pe locul doi, la nivelul publicului Comercial, cu 5,3% Rating si 13,7% cota de piata, si pe All Urban, cu 6,0% Rating si 12,6% cota de piata.

Miza jocului de aseara a fost “hotelul”, ambele echipe dorindu-si sa ajunga sa intre in posesia premiului ce ofera conditii mult mai bune, hrana din belsug si relaxarea atat de importanta pentru a putea face fata jocurilor ce urmeaza. Echipa Rosie a iesit invingatoare, cu scorul de 10-5, dar au fost momente in care Razboinicii au dat semne ca isi pot reveni.

Tensiunile nu s-au lasat asteptate pe banca echipei Albastre, Giani Kirita atragandu-le concurentilor pe care ii antreneaza ca fac greseli si ca isi “lasa” adversarii sa puncteze, acuzand fetele din echipa ca nu fac eforturi pentru a aduce atat de necesarele puncte. Au aparut si primele confruntari verbale, Irina Postolea amintind tuturor ca si fetele au avut perioada lor de glorie si subliniind ca se simte nedreptatita de cuvintele lui Giani Kirita.

De maine ne revenim si aducem puncte. Dar nici sa spui ca noi n-am adus, n-am facut… ca numai baietii.  Fetele… parca ai dat cu ele de pamant; eu asa ma simt“, I-a spus Irina Postolea lui Giani Kirita.

Nici Gabriel Nedelcu nu a scapat de tirul verbal al lui Giani, acesta reprosandu-i tanarului concurent faptul ca e mult prea relaxat si zambitor dupa o infrangere.

In aceasta seara, de la ora 20:00, continua lupta,  momentele incarcate de dramatism nu le lasa concurentilor timp sa respire. Irina Postolea cade ca secerata, starnind ingrijorare maxima in randul ambelor echipe, iar traseul spectaculos si foarte dificil le da batai de cap atat Faimosilor, cat si Razboinicilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending