Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te Cunosc de Undeva, lider de audienta pe segmentul publicului de la orase

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Show-ul “Te cunosc de undeva!”, care l-a desemnat știgător pe Alin Gheorghișan cu o transformare exctraordinara în Mireille Mathieu, a fost sâmbătă seara lider de audiență in mediul urban.

Cea de-a patra gală a sezonului a adunat în fața micilor ecrane 1.488.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 22.08.

Așadar, la nivelul publicului de la orase, Antena 1 s-a situat pe primul loc și a obținut sambătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 23.11), o audiență medie de 6,9 puncte de rating și o cotă de piață de 17,5%, urmata de Pro TV, cu 6,1 puncte de rating și o cotă de piață de 15,5% si Kanal D, cu 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 11%.

Mireille Mathieu i-a purtat noroc lui Alin Gheorghișan, sâmbătă, la “Te cunosc de undeva!”, căci transformarea sa a fost desemnată cea mai bună a serii. Alin a cântat hit-ul “New York, New York” în limba franceză, iar prestația sa în acest rol a primit cele mai multe puncte din partea juraților Ozana Barabancea, Andreea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan și a colegilor de la canapea.

După o săptămână de pregătiri solicitantă, cei zece concurenți au urcat sâmbătă pe scena transformărilor plini de entuziasm. Romică Țociu a trebuit să împrumute chipul, gesturile și vocea unei portugheze născute în Brazilia, celebră în anii 1930-’50 pentru aparițiile sale extravagante, Carmen Miranda, și s-a descurcat admirabil, deși fructiera de pe cap i-a alunecat de câteva ori, iar pantofii cu toc i-au dat de furcă încă de la repetiții. Alexandra Velniciuc, o mare iubitoare de muzică românească, a interpretat “Vin’ la noi, la Medgidia”, o piesă scrisă special pentru cântărețul nemuritor în care s-a transformat, Dan Spătaru, realizând astfel primul ei travesti la “Te cunosc de undeva!”, în timp ce Ana Baniciu și Raluka i-au adus pe scena show-ului transformărilor pe Delia și Grasu XXL, cu al lor recent hit, “Despablito”.

Barbara Isasi, solista trupei Mandinga, a cântat în travesti, căci s-a transformat în Pepe și mare i-a fost uimirea și bucuria când acesta și-a făcut apariția alături de ea, pe scenă. Carmen Rădulescu a adus-o pentru prima dată pe scena de la “Te cunosc de undeva!” pe Lepa Brena, artista originară din Bosnia-Herțegovina supranumită Madonna Balcanilor pe care concurenta spune că o admiră de mai bine de 30 de ani.  Mihai Trăistariu a îmbrăcat unul dintre costumele populare ale Niculinei Stoican, pe care a imitat-o cu cântecul “Când ești mamă la copii”, Connect-R a fost pentru o seară Adam Levine, solistul trupei Maroon 5, în timp ce Jean de la Craiova a fost romantic și șarmant precum Eric Clapton.

Momentul special al galei a fost susținut de prezentatorii show-ului, Alina Pușcaș și Cosmin Seleși, care au îmbrăcat portul popular moroșenesc, au pus mâna pe ceteră și zongoră și au urcat pe scenă transformați în celebrii frați Petreuș.

Furnix Team, baletul condus de Furnica, a realizat toate momentele coregrafice ale galei, iar la finalul serii Gianina Corondan a ales vedeta care va susține sâmbăta viitoare un moment special alături de un invitat-surpriză: Ana Baniciu.

Pe cine va imita ea, dar și cine va fi invitatul special al galei viitoare, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 6 octombrie, de la ora 20.00, numai la “Te cunosc de undeva!”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 29 septembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

PRO TV, lider de audiență marți seara! Las Fierbinți și Ferma au fost primele alegeri ale telespectatorilor

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seara, PRO TV a condus topul audiențelor cu Las Fierbinți și Ferma! Aventurile celor mai îndrăgite personaje de serial din România și intrigile concurenților care au spus da pentru un nou început au adus cei mai mulți telespectatori în fața televizoarelor!

Las Fierbinți a fost, ca de obicei, lider de audiență pe toate categoriile de public! La nivelul targetului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, noul episod a obținut 11.9 puncte de rating și 28.3% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat 7.3 puncte de rating și 17.4% share. La nivel național, aproximativ 2.6 milioane de români au urmărit Las Fierbinți în fiecare minut.

Pe intervalul Ferma, PRO TV a continuat să conducă topul audiențelor pe cele trei categorii de public: comercial, urban, național! Pe targetul comercial, Ferma a avut 7.4 puncte de rating și 18.9% share, iar televiziunea secundă a obținut 6.7 puncte de rating și 17.1% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de români au urmărit Ferma în fiecare minut.

În această seară, PRO TV aduce un nou episod Las Fierbinți și duce aventurile din Ferma mai departe!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta cu emisiunea “Asta-i Romania!”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D a fost lider absolut de audienta ieri, cu emisiunea “Asta-i Romania!”, pe toate segmentele de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea prezentata de Mihai Ghita a fost urmarita in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 1.3 milioane (1.317.000) de romani din intreaga tara. Kanal D s-a situat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, subiectele prezentate in editia de duminica “Asta-i Romania!”, interviul in exclusivitate cu italianul care acuza ca a fost inselat de o romanca cu o suma  de bani colosala si drama tinerei care cantareste un sfert de tona, au adunat in fara micilor ecrane peste doua milioane de telespectatori, in minutul de maxima audienta.

Duminica, 10 februarie, in intervalul 17:30 – 19:00, Kanal D a inregistrat 7,4% rating si 16,0% cota de piata, pe targetul National, 5,1% rating si 11,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 3,9% rating si 12,1% cota de piata, pe targetul Comercial.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,416,01317
 Pro TV3,57,6626
 Antena 13,06,4528
ASTA-I ROMANIADigiSport 12,75,7471
17:30-19:00Prima TV2,45,1424
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,111,9486
 DigiSport 13,68,5350
 Pro TV3,37,7318
ASTA-I ROMANIAAntena 32,76,4262
17:30-19:00Antena 12,35,4222
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,912,1166
 Pro TV3,611,1153
 Antena 12,88,6118
ASTA-I ROMANIADigiSport 12,37,298
17:30-19:00Antena 31,95,880
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D a fost lider de audienta cu Exatlon, in weekend!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Confruntarea plina de tensiune ce s-a consumat aseara, la “Exatlon”, a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, la nivelul publicului din intreaga tara, pe intervalul difuzarii emisiunii. In minutul de aur, atins la 21:13,  1.767.000 de telespectatori urmareau cu sufletul la gura competitia extraordinara din Republica Dominicana.

Potrivit Kantar Media, Kanal D a inregistrat 7,7% Rating si 15,2% cota de piata, pe publicul National, ocupand astfel prima pozitie in top.  Statia s-a clasat pe locul doi, la nivelul publicului Comercial, cu 5,3% Rating si 13,7% cota de piata, si pe All Urban, cu 6,0% Rating si 12,6% cota de piata.

Miza jocului de aseara a fost “hotelul”, ambele echipe dorindu-si sa ajunga sa intre in posesia premiului ce ofera conditii mult mai bune, hrana din belsug si relaxarea atat de importanta pentru a putea face fata jocurilor ce urmeaza. Echipa Rosie a iesit invingatoare, cu scorul de 10-5, dar au fost momente in care Razboinicii au dat semne ca isi pot reveni.

Tensiunile nu s-au lasat asteptate pe banca echipei Albastre, Giani Kirita atragandu-le concurentilor pe care ii antreneaza ca fac greseli si ca isi “lasa” adversarii sa puncteze, acuzand fetele din echipa ca nu fac eforturi pentru a aduce atat de necesarele puncte. Au aparut si primele confruntari verbale, Irina Postolea amintind tuturor ca si fetele au avut perioada lor de glorie si subliniind ca se simte nedreptatita de cuvintele lui Giani Kirita.

De maine ne revenim si aducem puncte. Dar nici sa spui ca noi n-am adus, n-am facut… ca numai baietii.  Fetele… parca ai dat cu ele de pamant; eu asa ma simt“, I-a spus Irina Postolea lui Giani Kirita.

Nici Gabriel Nedelcu nu a scapat de tirul verbal al lui Giani, acesta reprosandu-i tanarului concurent faptul ca e mult prea relaxat si zambitor dupa o infrangere.

In aceasta seara, de la ora 20:00, continua lupta,  momentele incarcate de dramatism nu le lasa concurentilor timp sa respire. Irina Postolea cade ca secerata, starnind ingrijorare maxima in randul ambelor echipe, iar traseul spectaculos si foarte dificil le da batai de cap atat Faimosilor, cat si Razboinicilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending