Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENŢE TV: Toate producţiile din prime time de la PRO TV: Las Fierbinţi, Atletico Textila, Jocuri de Celebritate şi Ai noştri – lider de audienţă!

Săptămâna aceasta, miercuri și joi, Pro TV le-a oferit telespectatorilor comedie românească și divertisment de calitate! Las Fierbinți, Atletico Textila, Ai noștri și Jocuri de celebritate au fost programele pe care românii le-au preferat și care le-au asigurat doza necesară de râsete. În ambele zile, programele Pro TV au condus topul preferințelor românilor și au poziționat postul de televiziune pe primul loc pe segmentul publicului comercial.

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Săptămâna aceasta, miercuri și joi, Pro TV le-a oferit telespectatorilor comedie românească și divertisment de calitate! Las Fierbinți, Atletico Textila, Ai noștri și Jocuri de celebritate au fost programele pe care românii le-au preferat și care le-au asigurat doza necesară de râsete. În ambele zile, programele Pro TV au condus topul preferințelor românilor și au poziționat postul de televiziune pe primul loc pe segmentul publicului comercial.

 

Miercuri, românii au spus DA pentru Las Fierbinți, Atletico Textila și Jocuri de celebritate

 

În episodul de miercuri seară, fierbințenii au încercat să dovedească faptul că în fiecare casă din sat se pot găsi o mulțime de artefacte, totul pentru scopul clar de a le vinde unui muzeu de istorie. Aventurile din Las Fierbinți au poziționat Pro TV lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe targetul comercial, episodul a obținut 11.6 puncte de rating și 28.5% share, spre deosebire de postul TV clasat pe locul al doilea, ANTENA 1, care a înregistrat rezultate de două ori mai mici: 5.3 puncte de rating și 13.0% share.

 

În Atletico Textila, personajul principal a fost „Sfântul Maradona”, care a influențat toate acțiunile personajelor din serial: celebritatea lui Leonard pe internet, relația dintre Adrian și Livia, dar și evoluția echipei în divizie! Pe segmentul publicului comercial, Atletico Textila a obținut 9.3 puncte de rating și 23.0% share, iar postul TV care a ocupat locul secund, ANTENA 1 a înregistrat 5.4 puncte de rating și 13.3% share.

 

Mihai Bobonete, Octavian Strunilă și Paul Ipate s-au distrat pe cinste la Jocuri de celebritate, alături de Lora, Dan Helciug, Claudia Pavel, Tudor Ionescu (Fly Project) și invitații lor speciali. După o bătălie strânsă, în care s-a râs mult și distracția a fost la ea acasă, cel care a reușit să îi ia banii lui Bobonete a fost Felix, prietenul lui Tudor Ionescu.

Ediția Jocuri de celebritate de miercuri seară a fost lider de audiență pe segmentul publicului comercial, înregistrând 5.9 puncte de rating și 20.2% share, comparativ cu postul de televiziune secund, ANTENA 1 care a obținut 4.1 puncte de rating și 14.1% share.

 

Advertisement

Joi, românii au fost un neam unit în comedie!

 

Joi seară, Pro TV a dat startul comediei cu Las Fierbinți. Celentano a fost preocupat cu inventarea unui pliculeț special cu alcool, soția lui Brânzoi a investigat serios infidelitatea bărbatului ei, iar românii s-au amuzat pe seama aventurilor personajelor! Episodul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe targetul comercial a obținut 15.1 puncte de rating și 36.1% share. ANTENA 1 care a ocupat locul doi a înregistrat rezultate de aproximativ trei ori mai mici decât Pro TV, cu 5.2 puncte de rating și 12.4% share.

 

Seara de joi a continuat cu o premieră la Pro TV, noul serial Ai noștri! Două familii interesante, una prietenă foarte bună cu legea, iar cealaltă la polul opus s-au așezat la aceeași masă și au devenit Ai noștri! La nivelul publicului comercial, Pro TV a fost lider de audiență cu noua producție, înregistrând 9.3 puncte de rating și 24.5% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut 5.2 puncte de rating și 13.8% share.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: PRO TV

Advertisement

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară – RADAR DE MEDIA

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017: A început Etapa Preliminară de votare pentru desemnarea celor 10 finalişti care vor merge în următoarea etapă de votare – finală! La cele 15 categorii participante, cititorii au propus nominalizări, iar tot cititorii vor alege şi câştigătorii. Etapa preliminară de votare este deschisă în perioada 8 februarie – 19 mai …

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending