Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: TVR 1, audiente de top cu editiile speciale dedicate Centenarului!

Published

on

 

Peste un milion de telespectatori au urmărit parada de Ziua Națională la TVR 1, iar cifrele de audiență au clasat postul public în topul celor mai urmărite televiziuni, atât în timpul paradei din Capitală, cât și la cea din Alba Iulia. Amintim că TVR  a fost partener media exclusiv al Paradei de 1 Decembrie, iar toate televiziunile au preluat semnal de la postul public.

Parada militară de la București, moment spectaculos al Zilei Nationale și al Centenarului Marii Uniri, când mii de militari şi sute de maşini blindate, de intervenţie şi mijloace tehnice au trecut pe sub Arcul de Triumf, a fost urmărit la TVR 1 de peste un milion de telespectatori din toată țara. Între orele 10.20-11.29, postul public de televiziune a înregistrat pe segmentul național 6 puncte de rating și 17% cotă de piață, ceea ce a clasat TVR 1 pe locul al doilea în topul audiențelor.

Minutul de aur a fost înregistrat la ora 10:58, când TVR 1 a înregistrat 7,2 puncte de rating și primul loc în audiență fiind urmărit de aproape 1.300.000 de telespectatori.

„Mă bucur că alături de colegii mei de la Știrile TVR am putut să aducem lângă noi atât de mulți telespectatori, care să urmărească parada de 100 de ani de România. Nu putem decât să le mulțumim! Îi mulțumesc și colonelului Constantin Spânu, directorul Direcţiei informare şi relaţii publice a MApN, alături de care am comentat parada de Ziua Națională a României pentru al nouălea an consecutiv”, a spus jurnalistul Adelin Petrișor.

Defilarea transmisă de principalul canal al Televiziunii Române a fost alegerea și pentru publicul din mediul urban. Festivitățile militare dedicate Centenarului Marii Uniri au fost urmărite de 491.000 de telespectatori din mediul urban, iar TVR 1 s-a clasat în topul audiențelor pe locul al doilea cu 5,1 puncte de rating și 16,1 cotă de piață.

Inaugurarea Monumentului Unirii şi Parada militară de la Alba Iulia, comentate de Radu Andrei Tudor şi invitaţii săi de la Alba Iulia, au fost cele mai urmărite de publicul din mediul urban.  Astfel, în intervalul orar 15.32-16.11, mai mult de 414.000 dintre telespectatori au ales TVR 1, iar postul public de televiziune a ocupat primul loc în top cu 4,3 puncte de rating și 12,9 cotă de piață. Pe targetul National, TVR 1 s-a clasat pe locul al treilea, cu 4,1 puncte de rating și 11,1 cotă de piață, la mică distanță de primele două clasate.

 

Pentru cea mai frumoasă experienţă de 1 Decembrie, TVR a mobilizat resurse impresionante. Parada militară de la Arcul de Triumf din Capitală, dar şi ceremoniile de la Alba Iulia şi Focşani au fost pe micul ecran cu ajutorul celor peste 50 de camere de filmare şi 3 care de reportaj. Peste 100 de profesionişti ai TVR au fost implicaţi în realizarea transmisiunilor directe de la Bucureşti şi din ţară. Camere de filmare au fost amplasate pe Arcul de Triumf, Casa Presei și telespectatorii au putut urmări şi imagini filmate cu drona sau în mişcare, transmise din elicopter sau de pe TAB-ul militar.

 

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Finala VOCEA ROMANIEI, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Sezonul 8 Vocea României s-a încheiat vineri seară în aplauzele publicului, care și-a desemnat câștigătorul. Finala celei mai tari competiții a vocilor a reprezentat un adevărat eveniment muzical, în care cei patru finaliști au cântat câte trei piese pline de emoție, energie și forță: una împreună cu antrenorul, una singuri și una împreună cu un invitat special.

După 12 reprezentații impresionante, telespectatorii și-au ales favoritul sezonului 8, Bogdan Ioan, din echipa Smiley, prin intermediul voturile trimise prin sms sau online. Bogdan a câștigat aseară marele trofeu și premiul în valoare de 100.000 de euro. Tot în marea finală, Ana Munteanu, câștigătoarea sezonului 7 Vocea României, a urcat pe scena competiției care i-a schimbat viața și a încântat publicul cu interpretarea de excepție a piesei Unde te duci.

Finala sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.9 puncte de rating și 22.4% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 6.6 puncte de rating și 18.4% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 2 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Sezonul opt Vocea României le-a adus telespectatorilor în fiecare vineri seară un show fabulos, concurenți cu timbre vocale care i-au făcut pe antrenori să aibă reacții surprinzătoare și momente pline de efervescență și emoție.

Toți cei care au calități vocale remarcabile, pentru care muzica reprezintă mai mult decât un stil de viață și care își doresc să fie văzuți și aplaudați de o țară întreagă sunt așteptați să se înscrie pe vocearomaniei.protv.ro și să vină la audițiile pentru sezonul 9 Vocea României.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

CE de handbal: Peste 1 milion de telespectatori au urmărit meciul României cu eterna rivală, Ungaria

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate Europenele de handbal feminin din Franţa

  • Semifinalele sunt programate vineri, 14 decembrie: Rusia –România, de la ora 18.30 şi Olanda – Franţa, ora 22.00, la TVR 1 şi TVR HD

 

Deşi echipa României a pierdut meciul cu Ungaria de la Campionatului European de handbal din Franţa, iar Cristina Neagu a părăsit terenul pe targă, Naţionala s-a calificat în semifinalele competiţiei.

Lupta fetelor noastre cu eternele rivale a fost urmărită aseară, 12 decembrie, la TVR 1 de peste 1 milion de telespectatori, meciul cu Ungaria fiind cel mai vizionat de până acum.

Competiţia transmisă în exclusivitate de TVR este tot mai intensă, emoţiile sunt tot mai mari, românii sunt alături de Naţională şi speră la un loc în primele trei echipe ale Europei.

Partida dintre reprezentativele României şi Ungariei a adus postului TVR 1 locul 3 pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial. Peste 1.500.000 de telespectatori au urmărit finalul partidei, în minutul de aur, la ora 20.19, TVR 1 înregistrând, la nivel naţional, o audienţă medie de 8,8% şi o cotă de piaţă de 16,9%.

1.023.000 de telespectatori au văzut în medie meciul câştigat de Ungaria la Nantes, Franţa (5,7% rating şi 11,5% cotă de piaţă, la nivel naţional), TVR 1 fiind pe poziţia a treia în rândul celor mai urmărite posturi de televiziune pe intervalul desfăşurării partidei – 18.50-20.35.

Aproape 600.000 de telespectatori de la oraşe au urmărit la TVR 1 lupta handbalistelor noastre cu echipa ţării vecine, TVR 1 având pe acest segment de public o audienţă medie de 6,2% şi o cotă de piaţă de 13,3% (596.000 telespectatori).

Şi pe publicul comercial, TVR 1 a avut audienţe bune cu meciul de handbal Ungaria -România: o medie de 5,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,5% (223.000 telespectatori), fiind pe acelaşi loc 3 în topul celor mai urmărite posturi pe intervalul menţionat.

Următoarele partide, semifinalele sunt programate vineri, 14 decembrie. În prima, de la ora 18.30, România întâlneşte puternica echipă a Rusiei, iar de la ora 22.00, în doua semifinală, se vor afla faţă în faţă Olanda şi Franţa. Meciurile vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD.

Televiziunea Română transmite în direct şi în exclusivitate cea de-a XIII-a ediţie a Campionatului European de Handbal feminin. TVR 1 şi TVR HD difuzează 37 de meciuri de la competiţia europeană de handbal, în perioada 29 noiembrie -16 decembrie 2018.

Transmisiunile directe ale partidelor sunt precedate şi urmate de dezbateri în direct, la „Studio CE Handbal feminin”, moderat de Cristian Mîndru.

 

@credit foto: Anze Malovrh / kolektiff

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Fructul oprit”, lider de audiență la nivelul întregii țări

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Penultimul episod al serialului “Fructul oprit” din acest an, difuzat aseară la Antena 1, a adus în fața publicului numeroase momente surprize și răsturnări de situație. Episodul cu numărul 16 din noul sezon al producției a fost pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, pe segmentul național, fiind lider de audiență la nivelul întregii țări.

Hotărâți să lupte pentru povestea lor de iubire, Ana (Cristina Ciobănașu) și Ioan (Vlad Gherman) au făcut încă un pas în relația lor. Cu ajutorul psihologului Mircea (Mihai Călin), Ana i-a spus adevărul fetiței sale, Mara (Maria Nicole). “Mara, știu că e greu de înțeles, dar mami și tati vor divorța”, este vestea pe care o primește micuța.

Magda (Maia Morgenstern) încearcă să-l apropie pe Ioan de tatăl său, Marius Cristescu (Bogdan Stanoevici). “De ce vrei să-l pedepsești pe el pentru ceva ce nici nu a știut?(…)Vrei să dai în cineva? Dă în mine!”, îi spune Magda lui Ioan, iar Cristescu încearcă să-i explice acestuia situația: “Dacă aș fi știut, aș fi rămas lângă voi toată viața!”.

După aproape șase ani de la tragedia care le-a marcat viața, Petru Caragea (Bogdan Iancu) îi face o mărturisire importantă lui Alex (Petru Păun). “Mă gândesc oare cum ar fi decurs lucrurile dacă nu-i spuneam de tine și de Sonia (…) Cumva, și din cauza mea a murit tata”, îi recunoaște el.

De frică să nu-și piardă copilul, Sonia (Michaela Prosan) acceptă propunerea lui Adrian (Bogdan Albulescu) de a se căsători religios. “Mă mărit iar cu tine, dar asta nu înseamnă că te iubesc”, îi spune ea. După aproape șase ani, Sonia îmbracă din nou rochia de mireasă. “Wow! Ești frumoasă ca o prințesă!”, este reacția Marei când o vede îmbrăcată așa.

Dacă Sonia și Adrian vor duce până la capăt pregătirile pentru nuntă și vor ajunge ei împreună în fața altarului, dacă va renunța sau nu Alex la femeia iubită, ce va face Ioan cu privire la tatăl său, Marius Cristescu, cum va evolua povestea lui și a Anei de iubire, toate aceste întrebări își vor găsi răspunsul săptămâna viitoare, miercuri – 19 decembrie, de la ora 20.00, când Antena 1 va difuza ultimul episod al producției “Fructul oprit” din acest an.

Aseară, la nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului (20:00-22:59), obținând o cotă de piață de 18.6% și un rating mediu de 8.7 procente, în vreme ce locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de  16.9% și un rating mediu de 7.9 procente.

În minutul de aur (21:22) aproape douã milioane de telespectatori, la nivel national, au ales să urmărească serialul difuzat la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul National
Perioada 12 decembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending