Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: TVR 1, lider cu toate meciurile din sferturile CM FIFA Rusia

Avatar

Published

on

TVR 1 – din nou lider de audienţă. Cele patru partide din faza sferturilor CM FIFA Rusia 2018 au plasat postul TVR 1 pe locul 1 pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cel mai vizionat meci din sferturi: Rusia – Croaţia, cu 2.388.000 de telespectatori, în minutul de aur, la nivel naţional. Semifinalele sunt în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 10 şi 11 iulie, de la ora 21.00.  

 

Fotbalul câştigă în această vară în preferinţele telespectatorilor români. TVR 1 şi-a adjudecat din nou poziţia de lider incontestabil de audienţă cu toate cele patru meciuri din faza sferturilor, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a adunat în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori la partida Rusia – Croaţia, transmisă pe 7 iulie, din cadrul CM FIFA Rusia 2018. La nivel naţional, în medie, unu din patru telespectatori care se uitau la tv a ales să urmărească lupta aprigă pentru accederea în semifinale a reprezentativelor Croaţiei şi Rusiei – mai exact 1.962.000 de telespectatori (10,9% rating* şi 26,8% share**) au urmărit la TVR 1 victoria Croaţiei cu 4-3 în faţa Rusiei, după loviturile de la 11 metri. A fost cel mai urmărit meci al sferturilor, dar şi al Campionatului Mondial de Fotbal de până acum, la nivel naţional şi urban. În minutul (23.49), cel mai urmărit al confruntării dintre Croaţia şi Rusia, nu mai puţin de 2.388.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1.

 

Pe locul al doilea, după audienţele înregistrate de meciuri în sferturi, la nivel naţional, s-a clasat partida Brazilia – Belgia, transmisă de TVR 1 vineri, 6 iulie, în intervalul 21.00-23.00. Aproape toate meciurile din sferturile CM FIFA Rusia au fost văzute, în medie, de peste un milion de telespectatori. Mai jos, audienţele înregistrate de TVR 1 cu meciurile din sferturi la nivel naţional:

 

  1. Rusia – Croaţia (21.01-23.50) – 1.962.000 de telespectatori (10,9% rating şi 26,8% share)
  2. Brazilia – Belgia (21.01-22.53) – 1.831.000 de telespectatori (10,2% rating şi 25% share)
  3. Suedia – Anglia (17.00-18.51) – 1.275.000 de telespectatori (7,1% rating şi 25,1% cotă de piaţă)
  4. Uruguay – Franţa (17.00-18.52) – 960.000 de telespectatori (5,4% rating şi 21,4% share)

 

Şi pe publicul urban TVR 1 a fost lider de audienţă pe intervalul de difuzare a fiecărui meci din sferturi, înregistrând cu partidele de fotbal cele mai mari audienţe la nivelul fiecărei zile:

 

  1. Rusia – Croaţia (21.01-23.50) – 1.133.000 de telespectatori (11,8% rating şi 28,7% share)
  2. Brazilia – Belgia (21.01-22.53) – 1.104.000 de telespectatori (11,5% rating şi 27,7% share)
  3. Suedia – Anglia (17.00-18.51) – 808.000 de telespectatori (8,4% rating şi 26,9% cotă de piaţă)
  4. Uruguay – Franţa (17.00-18.52) – 655.000 de telespectatori (6,8% rating şi 24,7% share)

 

Publicul comercial a preferat de asemenea TVR 1, meciurile din sferturile Campionatului Mondial de Fotbal clasându-se pe primul loc în intervalul în care au fost transmise. Doar că topul este diferit: cel mai urmărit meci din sferturi de către publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani din oraşe a fost Brazilia – Belgia. Unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la fiecare dintre meciurile sferturilor Campionatului Mondial, pe publicul comercial:

 

  1. Brazilia – Belgia (21.01-22.53)– 489.000 de telespectatori (11,1% rating şi 34,6% share)
  2. Rusia – Croaţia (21.01-23.50) – 482.000 de telespectatori (11% rating şi 32,2% share)
  3. Suedia – Anglia (17.00-18.51) – 339.000 de telespectatori (7,7% rating şi 31,6% cotă de piaţă)
  4. Uruguay – Franţa (17.00-18.52) – 253.000 de telespectatori (5,7% rating şi 30,6% share)

 

După 21 zile, 60 dintre cele 64 de partide ale Campionatului Mondial FIFA Rusia s-au încheiat. Au rămas în cursa pentru titlul de Campioană Mondială doar patru echipe, toate din Europa: Franţa, Belgia, Anglia şi Croaţia. Cele patru joacă semifinalele competiţiei, pe care TVR 1 şi TVR HD le vor transmite în direct marţi şi miercuri, 10 şi 11 iulie, de la ora 21.00.  

 

Semifinale Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018:

 

marţi, 10 iulie, ora 21.00 – Franţa – Belgia (Sankt Petersburg Stadium, Sankt Petersburg) – TVR 1, TVR HD – comentează Marian Olaianos

miercuri, 11 iulie, ora 21.00 – Croaţia – Anglia (Luzhniki Stadium, Moscova) – TVR 1, TVR HD – comentează Emil Hossu-Longin şi Florin Mihoc

 

La TVR 1 continuă şi Studio Mondial, emisiunile care preced şi încheie fiecare meci de la Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018. În următoarea perioadă, Cristi Mîndru, Vlad Arhire şi Costin Deşliu, împreună cu invitaţii lor ne dau întâlnire la orele 19.00 şi 23.00, la Studio Mondial. Iar Tudor Furdui şi Noaptea târziu, trupa nr. 1 în topul YouTube România, pun punct fiecărei zile de fotbal la Un pariu Mondial.

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Foto Credit: FIFA

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0