Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: TVR 1, lider cu toate meciurile din sferturile CM FIFA Rusia

Published

on

 

TVR 1 – din nou lider de audienţă. Cele patru partide din faza sferturilor CM FIFA Rusia 2018 au plasat postul TVR 1 pe locul 1 pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cel mai vizionat meci din sferturi: Rusia – Croaţia, cu 2.388.000 de telespectatori, în minutul de aur, la nivel naţional. Semifinalele sunt în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 10 şi 11 iulie, de la ora 21.00.  

 

Fotbalul câştigă în această vară în preferinţele telespectatorilor români. TVR 1 şi-a adjudecat din nou poziţia de lider incontestabil de audienţă cu toate cele patru meciuri din faza sferturilor, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a adunat în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori la partida Rusia – Croaţia, transmisă pe 7 iulie, din cadrul CM FIFA Rusia 2018. La nivel naţional, în medie, unu din patru telespectatori care se uitau la tv a ales să urmărească lupta aprigă pentru accederea în semifinale a reprezentativelor Croaţiei şi Rusiei – mai exact 1.962.000 de telespectatori (10,9% rating* şi 26,8% share**) au urmărit la TVR 1 victoria Croaţiei cu 4-3 în faţa Rusiei, după loviturile de la 11 metri. A fost cel mai urmărit meci al sferturilor, dar şi al Campionatului Mondial de Fotbal de până acum, la nivel naţional şi urban. În minutul (23.49), cel mai urmărit al confruntării dintre Croaţia şi Rusia, nu mai puţin de 2.388.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1.

 

Pe locul al doilea, după audienţele înregistrate de meciuri în sferturi, la nivel naţional, s-a clasat partida Brazilia – Belgia, transmisă de TVR 1 vineri, 6 iulie, în intervalul 21.00-23.00. Aproape toate meciurile din sferturile CM FIFA Rusia au fost văzute, în medie, de peste un milion de telespectatori. Mai jos, audienţele înregistrate de TVR 1 cu meciurile din sferturi la nivel naţional:

 

  1. Rusia – Croaţia (21.01-23.50) – 1.962.000 de telespectatori (10,9% rating şi 26,8% share)
  2. Brazilia – Belgia (21.01-22.53) – 1.831.000 de telespectatori (10,2% rating şi 25% share)
  3. Suedia – Anglia (17.00-18.51) – 1.275.000 de telespectatori (7,1% rating şi 25,1% cotă de piaţă)
  4. Uruguay – Franţa (17.00-18.52) – 960.000 de telespectatori (5,4% rating şi 21,4% share)

 

Şi pe publicul urban TVR 1 a fost lider de audienţă pe intervalul de difuzare a fiecărui meci din sferturi, înregistrând cu partidele de fotbal cele mai mari audienţe la nivelul fiecărei zile:

 

  1. Rusia – Croaţia (21.01-23.50) – 1.133.000 de telespectatori (11,8% rating şi 28,7% share)
  2. Brazilia – Belgia (21.01-22.53) – 1.104.000 de telespectatori (11,5% rating şi 27,7% share)
  3. Suedia – Anglia (17.00-18.51) – 808.000 de telespectatori (8,4% rating şi 26,9% cotă de piaţă)
  4. Uruguay – Franţa (17.00-18.52) – 655.000 de telespectatori (6,8% rating şi 24,7% share)

 

Publicul comercial a preferat de asemenea TVR 1, meciurile din sferturile Campionatului Mondial de Fotbal clasându-se pe primul loc în intervalul în care au fost transmise. Doar că topul este diferit: cel mai urmărit meci din sferturi de către publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani din oraşe a fost Brazilia – Belgia. Unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la fiecare dintre meciurile sferturilor Campionatului Mondial, pe publicul comercial:

 

  1. Brazilia – Belgia (21.01-22.53)– 489.000 de telespectatori (11,1% rating şi 34,6% share)
  2. Rusia – Croaţia (21.01-23.50) – 482.000 de telespectatori (11% rating şi 32,2% share)
  3. Suedia – Anglia (17.00-18.51) – 339.000 de telespectatori (7,7% rating şi 31,6% cotă de piaţă)
  4. Uruguay – Franţa (17.00-18.52) – 253.000 de telespectatori (5,7% rating şi 30,6% share)

 

După 21 zile, 60 dintre cele 64 de partide ale Campionatului Mondial FIFA Rusia s-au încheiat. Au rămas în cursa pentru titlul de Campioană Mondială doar patru echipe, toate din Europa: Franţa, Belgia, Anglia şi Croaţia. Cele patru joacă semifinalele competiţiei, pe care TVR 1 şi TVR HD le vor transmite în direct marţi şi miercuri, 10 şi 11 iulie, de la ora 21.00.  

 

Semifinale Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018:

 

marţi, 10 iulie, ora 21.00 – Franţa – Belgia (Sankt Petersburg Stadium, Sankt Petersburg) – TVR 1, TVR HD – comentează Marian Olaianos

miercuri, 11 iulie, ora 21.00 – Croaţia – Anglia (Luzhniki Stadium, Moscova) – TVR 1, TVR HD – comentează Emil Hossu-Longin şi Florin Mihoc

 

La TVR 1 continuă şi Studio Mondial, emisiunile care preced şi încheie fiecare meci de la Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018. În următoarea perioadă, Cristi Mîndru, Vlad Arhire şi Costin Deşliu, împreună cu invitaţii lor ne dau întâlnire la orele 19.00 şi 23.00, la Studio Mondial. Iar Tudor Furdui şi Noaptea târziu, trupa nr. 1 în topul YouTube România, pun punct fiecărei zile de fotbal la Un pariu Mondial.

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Chefi la cuțite, lider de audiență pe toate categoriile de public! Chef Florin Dumitrescu a oferit cuțitul de aur

Published

on

 

Chefi la cuțite a fost lider detașat de piață pe toate categoriile de public, luni, cu peste 2 milioane de români, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20:52.

În intervalul orar 19.59-23.52, chefii au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,6 puncte de rating și 24,6% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro TV cu 6.6puncte de rating și21,3 % cota de piață.

La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu 6,9 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, fiindurmată de Pro TV cu 5,7 puncte de rating și 14,6 procente din cota de piață. Şi la nivel national, emisiunea de la Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, Chefi la cuţite înregistrând 6,6 puncte de rating şi 16,5 cota de piaţã, fiind urmatã tot de Pro TV cu 5,9 puncte de rating şi 14,6 cota de piaţã.

Ultimul concurent al ediției de luni seară Chefi la cuțite a reușit să ridice standardul competiției la rang de „aur”. Ernesto Dosman, bucătar originar din Panama, cu o experiență de peste 27 de ani în bucătărie, l-a convins pe chef Florin Dumitrescu de faptul că el este pionul principal de care are nevoie în lupta sezonului 7: ”Dacă eu pe Bontea nu pot să îl aleg în echipă, pentru că este colegul meu, în schimb, pot să iau pe cineva care să aibă creierul și capacitatea lui. Mulțumesc și bine ai venit la mine în echipă!”, a spus acesta când i-a oferit cuțitul de aur.

Ernesto are 46 de ani, însă a început să gătească încă din adolescență, iar cei 22 de ani petrecuți pe vas, ca bucătar de croazieră, l-au ajutat să se formeze și să se transforme într-un executive chef fără cusur: ”Sunt foarte obișnuit cu presiunea din bucătărie, cu gătitul contratimp. Am experiență, am gătit și pentru 4000 de persoane pe vas.Știu că în acest domeniu este nevoie de multă răbdare și multă muncă pentru a obține rezultate, a mărturisit acesta.

Cu o experiență ce nu poate fi contestată, Ernesto a simțit nevoia unei noi provocări, motiv pentru care s-a înscris la Chefi la cuțite: ”Vreau să ies din zona de confort, iar pentru mine, experiența acestui show este un alt prag pe care mi-am propus săîl trec. Vreau săîmi testez limitele și, în același timp, să lucrez aproape de cei trei chefi, de la care știu că am foarte multe de învățat.

Așa se face că dish-ul lui Ernesto Dosman, o tocăniță din fructe de mare cu sos de roșii, a fost farfuria pe care chef Florin o aștepta încă din primele zile de preselecții ale sezonului 7. Astrele s-au aliniat, căci și concurentul a mărturisit încă de la început că chef Florin este și juratul alături de care s-ar fi văzut lucrând: ”Asta e combinația câștigătoare! Mi-am dorit de la început să fiu cu el, nu îl voi dezamăgi. Îmi place personalitatea lui și felul în care conduce în bucătărie. Este o mare realizare pentru mine că sunt primul concurent din echipa sa”, a spus Ernesto, cuțitul de aur al celui mai tânăr dintre jurații Chefi la cuțite.

Alexandru Popa, din echipa lui chef Sorin Bontea și Ernesto Dosman, din trupa de bucătari a lui chef Florin Dumitrescu sunt, până în acest moment, cei mai talentați doi concurenți care au trecut pragul preselecțiilor în sezonul 7, asigurându-și deja locul în bucătăria Chefi la cuțite. Cu toate acestea, audițiile pe nevăzute continuă cu alte momente spectaculoase, iar chef Cătălin Scărlătescu, singurul jurat ce nu a oferit nimănui acest avantaj încă așteaptă să-și găsească cel mai puternic aliat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider de audienta cu “Teo Show”

Published

on

 

Luni, 30 septembrie, Kanal D a fost lider de audienta cu emisiunea “Teo Show”, postul TV clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, in intervalul de difuzare a show-ului prezentat de Teo Trandafir si Bursucu, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul de difuzare “Teo Show” (15:00 –17:00), Kanal D a surclasat productiile statiilor concurente, atat pe targetul Comercial cat si All Urban.

Astfel, Kanal D a inregistrat, in intervalul orar mentionat mai sus, 1,5% rating si 15,3% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,9% rating si 11,0% cota de piata, pe targetul All Urban. Minutul de maxima audienta, atins la 16:42, a adunat in fata micilor ecrane peste o jumatate de milion de romani.

Unul dintre momentele cele mai urmarite de public a fost surpriza inedita pregatita de Ilinca Vandici pentru Raluca Badulescu. Aflate in Turcia, cele doua vedete s-au “rasfatat” cu o cura de detox, la o clinica de lux, din Bodrum. Aventura in Turcia continua pentru Ilinca Vandici si Raluca Badulescu, departe de Romania, si in editia de astazi a emisiunii “Teo Show”, difuzata incepand cu ora 15:00, la Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: