Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: TVR 1, lider de audienţă cu partida Kazahstan-România

Avatar

Published

on

Peste două milioane de telespectatori au urmărit al treilea meci din turneul de calificare al reprezentativei ţării noastre la Cupa Mondială FIFA Rusia 2018, disputat marţi, 11 octombrie şi transmis în direct de TVR 1, TVR HD şi TVR+.

 

După un îmbucurător 0:5 în faţa reprezentativei Armeniei, la Erevan, „tricolorii” au susţinut, marţi seară, cel de-al treilea meci în turneul de calificare la Cupa Mondială FIFA Rusia 2018 – al doilea în deplasare şi totodată primul din istoria confruntărilor directe cu reprezentativa Kazahstanului. Românii au urmărit în număr mare confruntarea dintre cele două echipe, transmisă în direct de la Astana.

Astfel, partida a adus din nou TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor, principalul post al Televiziunii Române adunând în faţa micilor ecrane peste două milioane de telespectatori pe intervalul de difuzare a meciului. Întâlnirea Kazahstan-România a fost comentată de Marian Olaianos şi Emil Hossu-Longin.

 

În medie, 2.021.000 de români au stat cu ochii pe televizor marţi seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 19.02-20.55, un rating mediu de 11,3% şi o cotă medie de piaţă de 22,4% la nivel naţional. TVR 1 s-a situat, astfel, pe prima poziţie în clasamentul audienţelor de marţi seară, înregistrând aproape dublul cifrelor obţinute de postul clasat al doilea, PRO TV.

În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida Kazahstan-România a fost urmărită de 1.180.000 de telespectatori (rating mediu 12,1%, share mediu 24,3%), dintre care 461.000 reprezintă targetul comercial (10,3% rating mediu, respectiv 27,4% cotă medie de piaţă).

nationala-in-prelim-cm-rusia

Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat spre sfârşitul acestuia, la ora 20.54, când nu mai puţin de 2.753.000 de români aşteptau fluierul de final al partidei încheiate cu scor alb (rating 15,3%, share 28,6% la nivel naţional).

Acelaşi minut a fost şi cel mai urmărit de publicul urban, cu 1.487.000 de telespectatori din segmentul menţionat (rating 15,3%, share 28,4%).

Pe tronsonul de public comercial, minutul cel mai vizionat s-a înregistrat la 20.34, când 576.000 de persoane din acest segment (rating 12,9%, share 31,8%) urmăreau TVR 1.

 

Naţionala României a decolat spre Astana, pentru această partidă, imediat după meciul de la Erevan, ajungând în Kazahstan dis-de-dimineaţă. Echipa antrenată de Talgat Baysufinov i-a aşteptat pe români pe un teren cu gazon artificial şi cu mare încredere, după rezultatul precedent, 2:2 cu Polonia.

De altfel, reprezentativa Poloniei este cea pe care „tricolorii” o vor întâlni în următorul meci din turneul de calificare la Cupa Mondială din Rusia. Partida se va juca la Bucureşti, pe 11 noiembrie, şi va fi transmisă, de asemenea, în direct şi în exclusivitate la TVR. Din grupa E de calificare la Cupa Mondială FIFA Rusia 2018 mai fac parte, alături de reprezentativa ţării noastre, naţionalele Armeniei, Kazahstanului, Danemarcei, Poloniei şi Muntenegrului.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: TVR

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0