Connect with us

Analize

AUDIENȚE TV: TVR 1, lider de audienţă cu toate meciurile din optimile CM FIFA Rusia

Published

on

 

Toate partidele din faza optimilor CM FIFA Rusia 2018 au adus postului TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cel mai vizionat meci din optimi: Columbia – Anglia, cu o medie de aproape 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. Partidele din sferturi sunt în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 6 şi 7 iulie, de la 17.00 şi 21.00.  

Fotbalul Mondial aduce românii împreună în faţa micului ecran, la TVR 1 – postul care transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele de la Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018. Din ce în ce mai mulţi telespectatori preferă fotbalul în această vară, lucru dovedit şi de cifrele de audienţă obţinute de postul public.

TVR 1 a fost a fost lider incontestabil de audienţă cu toate cele opt meciuri din faza optimilor, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. Aproape 2 milioane de telespectatori au urmărit, în medie, pe 3 iulie, între 21.00 şi 23.00 (1.892.000 de telespectatori, rating* 10,6% şi cotă de piaţă** 26,3%), partida dintre Anglia şi Columbia, comentată de la Moscova de Emil Hossu-Longin şi Florin Mihoc. A fost cel mai urmărit meci al optimilor, dar şi al Campionatului Mondial de Fotbal de până acum.

În minutul (22.54) cel mai vizionat al confruntării dintre Columbia şi Anglia, nu mai puţin de 2.628.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. Pe locul al doilea, după audienţele înregistrate de meciuri în optimi, la nivel naţional, s-a clasat partida Uruguay-Portugalia, transmisă de TVR 1 sâmbătă, 30 iunie, între 21.00 şi 23.00. Aproape toate meciurile din faza optimilor au fost văzute, în medie, de peste un milion de telespectatori. Iată audienţele înregistrate de TVR 1 cu meciurile din optimi la nivel naţional:

 

TOP MECIURI OPTIMI CM FIFA RUSIA 2018 – NAŢIONAL
  Partida Post Data Ziua De la Pâna la Rtg(000) Rtg% Share
1 COLUMBIA – ANGLIA TVR 1 03.07.2018 Marţi 21:00:10 23:52:20 1892 10,6 26,3
2 URUGUAY – PORTUGALIA TVR 1 30.06.2018 Sâmbătă 21:00:39 22:55:21 1843 10,3 23,9
3 CROATIA – DANEMARCA TVR 1 01.07.2018 Duminică 21:00:09 23:46:02 1728 9,6 21,8
4 SPANIA – RUSIA TVR 1 01.07.2018 Duminică 17:00:09 19:41:09 1671 9,3 28,1
5 BELGIA – JAPONIA TVR 1 02.07.2018 Luni 21:00:09 22:53:06 1632 9,1 21,4
6 FRANTA – ARGENTINA TVR 1 30.06.2018 Sâmbătă 17:00:10 18:53:17 1429 8 26,7
7 BRAZILIA – MEXIC TVR 1 02.07.2018 Luni 17:00:08 18:51:52 1115 6,2 24,8
8 SUEDIA – ELVETIA TVR 1 03.07.2018 Marţi 17:00:10 18:53:01 826 4,6 19,8

 

Şi pe publicul urban TVR 1 a fost lider de audienţă pe intervalul de difuzare a fiecărui meci, înregistrând cu partidele de fotbal din optimi cele mai mari audienţe la nivelul fiecărei zile:

TOP MECIURI OPTIMI CM FIFA RUSIA 2018 – URBAN
  Partida Post Data Ziua De la Până la Rtg(000) Rtg% Share
1 URUGUAY – PORTUGALIA TVR 1 30.06.2018 Sâmbătă 21:00:39 22:55:21 1124 11,7 28
2 COLUMBIA – ANGLIA TVR 1 03.07.2018 Marţi 21:00:10 23:52:20 1097 11,4 27,7
3 SPANIA – RUSIA TVR 1 01.07.2018 Duminică 17:00:09 19:41:09 1052 10,9 31,1
4 CROATIA – DANEMARCA TVR 1 01.07.2018 Duminică 21:00:09 23:46:02 1017 10,6 24,5
5 BELGIA – JAPONIA TVR 1 02.07.2018 Luni 21:00:09 22:53:06 948 9,9 23,6
6 FRANTA – ARGENTINA TVR 1 30.06.2018 Sâmbătă 17:00:10 18:53:17 901 9,4 30,5
7 BRAZILIA – MEXIC TVR 1 02.07.2018 Luni 17:00:08 18:51:52 656 6,8 25,7
8 SUEDIA – ELVETIA TVR 1 03.07.2018 Marţi 17:00:10 18:53:01 552 5,7 22,7

 

Publicul comercial a preferat de asemenea TVR 1, meciurile din optimile Campionatului Mondial de Fotbal clasându-se pe primul loc pe intervalul în care au fost transmise:

TOP MECIURI OPTIMI CM FIFA RUSIA 2018 – COMERCIAL
  Partida Post Data Ziua De la Până la Rtg(000) Rtg% Share
1 COLUMBIA – ANGLIA TVR 1 03.07.2018 Marţi 21:00:10 23:52:20 546 12,4 35,5
2 URUGUAY – PORTUGALIA TVR 1 30.06.2018 Sâmbătă 21:00:39 22:55:21 498 11,3 34,9
3 CROATIA – DANEMARCA TVR 1 01.07.2018 Duminică 21:00:09 23:46:02 475 10,7 29,8
4 SPANIA – RUSIA TVR 1 01.07.2018 Duminică 17:00:09 19:41:09 436 9,9 33,4
5 BELGIA – JAPONIA TVR 1 02.07.2018 Luni 21:00:09 22:53:06 395 8,9 27,4
6 FRANTA – ARGENTINA TVR 1 30.06.2018 Sâmbătă 17:00:10 18:53:17 393 8,9 35,9
7 BRAZILIA – MEXIC TVR 1 02.07.2018 Luni 17:00:08 18:51:52 231 5,2 29,5
8 SUEDIA – ELVETIA TVR 1 03.07.2018 Marţi 17:00:10 18:53:01 202 4,6 26,4

 

După 19 zile, 56 dintre cele 64 de meciuri de la Campionatului Mondial FIFA Rusia s-au încheiat. Reprezentativele de fotbal din Rusia, Franţa, Uruguay, Croaţia, Brazilia, Belgia, Suedia şi Anglia continuă drumul spre titlul mondial şi joacă în sferturile de finală ale competiţiei. Urmează două zile de pauză la CM (4 şi 5 iulie), iar pe 6 şi pe 7 iulie, TVR 1 şi TVR HD transmit în direct şi în exclusivitate partidele din faza sferturilor de finală. Programul meciurilor din sferturile de finală – mai jos.

 

Sferturi de finală Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018:

 

6 iulie, ora 17.00 – Uruguay – Franţa (Nizhny Novgorod Stadium, Novgorod) – TVR 1, TVR HD

6 iulie, ora 21.00 – Brazilia – Belgia (Kazan Arena, Kazan) – TVR 1, TVR HD

7 iulie, ora 17.00 – Suedia – Anglia (Samara Arena, Samara) – TVR 1, TVR HD

7 iulie, ora 21.00 – Rusia – Croaţia (Fisht Stadium, Soci) – TVR 1, TVR HD

 

La TVR 1 continuă şi Studio Mondial, emisiunile care preced şi încheie fiecare meci de la Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018. În următoarea perioadă, Cristi Mîndru, Vlad Arhire şi Costin Deşliu, împreună cu invitaţii lor ne dau întâlnire la orele 16.00, 19.00 şi 23.00 la Studio Mondial pentru informaţii în timp real, pentru reacţii de la faţa locului, imagini de la meciurile fiecărei zile şi opinii avizate despre tot ce se întâmplă la Turneul Final din Rusia. Iar Tudor Furdui împreună cu Noaptea târziu, trupa nr. 1 în topul YouTube România, pun punct fiecărei zile de fotbal la Un pariu Mondial.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

Partida Data Faza Telespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1 FRANTA – ROMANIA 24.iun.19 Grupa C 2.577.000
2 GERMANIA – ROMANIA 27.iun.19 Semifinala 1 2.493.000
3 ANGLIA – ROMANIA 21.iun.19 Grupa C 1.673.000
4 ROMANIA – CROATIA 18.iun.19 Grupa C 1.056.000
5 SPANIA – GERMANIA 30.iun.19 Finala 862.000
6 FRANTA – CROATIA 21.iun.19 Grupa C 777.000
7 SPANIA – FRANTA 27.iun.19 Semifinala 2 595.000
8 ANGLIA – FRANTA 18.iun.19 Grupa C 580.000
9 BELGIA – ITALIA 22.iun.19 Grupa A 495.000
10 GERMANIA – SERBIA 20.iun.19 Grupa B 438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: