Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENŢE TV: TVR 1, record de audienţă pe publicul comercial cu meciul de fotbal ROMÂNIA – DANEMARCA

Published

on

Reclame

AUDIENTE TV: Meciul de fotbal dintre ROMÂNIA şi DANEMARCA difuzat în direct pe TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, duminică seară pe intervalul sau de difuzare.

 

Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, TVR 1 a obţinut: 16.1% rating şi 31.6% share. (21:47 – 23:36).

Pe intervalul de difuzare al meciului de pe TVR 1, pe locul secund s-a clasat Antena 1, care a obţinut 7.5% rating şi 17% share. (interval orar 22:00-24:00).

 

În medie, 2.624.000 de români au stat cu ochii pe televizor duminică seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.47-23.36, un rating mediu de 14,6% şi o cotă medie de piaţă de 29,5% la nivel naţional. TVR 1 s-a situat, astfel, pe prima poziţie în clasamentul audienţelor zilei de duminică, 26 martie, înregistrând dublul cifrelor obţinute de postul clasat al doilea.

În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida România-Danemarca a fost urmărită de 1.569.000 de telespectatori (rating mediu 16,1%, share mediu 31,6%), dintre care 742.000 reprezintă targetul comercial (16,3% rating mediu, respectiv 34,6% cotă medie de piaţă).

 

De altfel, partida de duminică seară, România – Danemarca, este cel mai vizionat meci la TVR 1 al reprezentativei de fotbal a României din preliminariile Cupei Mondiale FIFA Rusia 2018.

Urmărit în medie de 2.624.000 de telespectatori, meciul România –Danemarca, este urmat în acest top de: România-Polonia (2.525.000 de telespectatori), Kazahstan – România (cu 2.021.000 de telespectatori), România – Muntenegru (1.841.000 de telespectatori) şi Armenia – România (cu 1.709.000 de telespectatori).

 

Cel mai urmărit moment al meciului de duminică seară s-a înregistrat la ora 22.16, când nu mai puţin de 3.029.000 de români urmăreau transmisiunea directă a postului TVR 1 de la Cluj Arena (rating 16,9%, share 31% la nivel naţional). Acelaşi minut a fost şi cel mai urmărit de publicul comercial, cu 864.000 de telespectatori din segmentul menţionat (rating 19%, share 37,3%). Pe tronsonul de public urban, minutul cel mai vizionat s-a înregistrat la 23.35, când 1.823.000 de persoane din acest segment (rating 18,7%, share 44,5%) urmăreau penultimul minut al transmisiei partidei la TVR 1.

 

Întâlnirea „tricolorilor” cu adversarul nordic din grupa E de calificare a beneficiat de o transmisie de top a Televiziunii Române: peste 100 de oameni angrenaţi, 2 care HD, 13 camere pentru transmisia multilaterală, 6 camere pentru transmisia unilaterală (studio, teren, intrare VIP, vestiare, zonă mixtă), 3 echipe de filmare separate.

Întâlnirea cu Danemarca de duminică a fost cel de-al zecelea meci direct disputat de cele două echipe.

Următoarea partidă a Naţionalei în calificările pentru Cupa Mondială FIFA Rusia 2018 va avea loc pe 6 iunie, în compania Poloniei, la Varşovia. Din grupa E de calificare mai fac parte, alături de reprezentativa ţării noastre, naţionalele Armeniei, Kazahstanului, Danemarcei, Poloniei şi Muntenegrului.

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement

 

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

Prelucrare cifre: SRTV

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending