Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: TVR 1 şi TVR 2, în topul celor mai urmărite programe de Revelion

Avatar

Published

on

Programele oferite de TVR 1 şi TVR 2 telespectatorilor în noaptea de Revelion au constituit o alternativă competitivă la oferta televiziunilor comerciale. TVR 1 – pe locul 3 cu concertele din Piaţa Constituţiei, la nivel comercial şi cu cele mai bune înregistrări din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90, pe publicul de la oraşe. Fuegovelion de la TVR 2 – pe locul 3, pe publicul urban, în intervalul său de difuzare.

 

Numeroşi români au ales să petreacă trecerea în Noul An alături de TVR 1 şi TVR 2. Pe TVR 1, la cumpăna dintre ani, strălucirea trecutului şi efervescenţa prezentului s-au împletit într-un Revelion de poveste, prezentat de Ioana Voicu şi Radu Andrei Tudor. Atât concertele transmise în direct din Piaţa Constituţiei, cât şi înregistrările cu mari actori din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90 au adus audienţe de top pentru TVR 1 în noaptea dintre ani. La TVR 2, telespectatorii au putut urmări Revelion de România: decorurile spectaculoase, costumele strălucitoare şi divertismentul de calitate au însoţit telespectatorii TVR 2 până dimineaţă.  Super petrecerea cu muzică, glume, voie bună şi o întrecere între „Şlăgăroşi” şi „Populari”, dată Paul Surugiu Fuego, a obţinut cele mai bune audienţe la TVR 2.

Publicul tânăr (18-49 ani) a preferat transmisiunile directe ale TVR 1 din Piaţa Constituţiei, de la Revelionul Centenar, show-ul exploziv alături de cele mai tari vedete ale momentului: Delia, Carla’s Dreams, Smiley, The Motans, Antonia, Nicoleta Nucă, Mark Stan, Alex Calancea și Lupii, Irina Rimes, Vescan, Noaptea Târziu, Dorian Popa, Vanotek & Lori. Astfel, între 20.30 şi 00.04, TVR 1 a fost al treilea cel mai urmărit post de către publicul comercial (18-49 ani), înregistrând un rating mediu de 2,4% şi o cotă de piaţă medie de 6,2%.

În primele minute din 2019, mai exact la 00.02, TVR 1 a înregistrat vârful de audienţă al transmisiunilor din Piaţă – 790.000 de telespectatori (4,5% rating şi 9,2% share), fiind în acel moment, la nivel naţional, al treilea cel mai urmărit post TV.

Cele mai bune înregistrări din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90, în care telespectatorii TVR 1 au putut urmări regaluri actoriceşti semnate Amza Pellea, Dem Rădulescu, Tamara Buciuceanu, Stela Popescu, Ştefan Bănică, dar şi celebrele cupluri care au făcut istorie – Stela Popescu şi Ştefan Bănică Senior, Anda Călugăreanu şi Aurelian Andreescu, Toma Caragiu şi Elena Caragiu sau Angela Similea şi Florin Piersic.etc. – au fost adunate la TVR 1 în 100 de momente de aur. Şi cu acest program, difuzat în intervalul 00.04-01.44, TVR 1 s-a clasat pe locul al treilea pe publicul urban (rating 2,9%, share 7,3%) şi comercial (rating 2,3% şi 6,9% cotă de piaţă) şi pe locul al patrulea la nivel naţional (2,4% rating şi 5,3% cotă de piaţă).

O super petrecere, cu muzică, glume, voie bună şi o întrecere, cu melodii variate, între două echipe speciale – „Şlăgăroşi” şi „Populari” – a fost adusă de Paul Surugiu Fuego la TVR 2 în noaptea dintre ani. Programul transmis în intervalul 23.05-01.15 a obţinut cele mai bune audienţe la TVR 2 în noaptea dintre ani. Într-un decor de sărbătoare, Paul Surugiu Fuego a arbitrat joaca frumoasă între două echipe – a Slăgăroşilor şi cea a Popularilor, ambele fiind reprezentate de mari artişti: Mirabela Dauer, Raoul, Marcel Pavel, Gabriel Dorobanţu, Simona Florescu, Anastasia Lazariuc, Alesis, Cristian Popescu, trupa Supermarket, în echipa Slăgăroşilor, iar în echipa Popularilor, Irina Loghin, Sofia Vicoveanca, Mioara Velicu, Constantin Enceanu, Jean Paler, acordeonistul Paul Stânga.

Fuegovelion, difuzat de TVR 2 între 23.05 şi 01.15, a reuşit să urce, la nivel urban, pe locul al treilea în topul programelor pe intervalul menţionat, cu un rating mediu de 3.3% şi 7,7% share. De asemenea, Fuegovelionul s-a poziţionat, ca medie, pe locul cinci atât la nivel naţional (2,7% rating şi 5,6% cotă de piaţă), cât şi pe publicul comercial (1,9% rating mediu şi 5,5% cotă de piaţă).

Şi Happy Show de Anul Nou al lui Toni Grecu şi al echipei sale a adus audienţe bune pentru TVR 2 în seara Revelionului. Asfel, pe intervalul 21.30-23.00, la Revelionul împăcării, al prieteniei şi al distracției fără limite, unde s-au dat şi premiile anului pentru comedie involuntară, sub genericul: Gala premiilor „Râsul de Aur”, TVR 2 s-a situat în top 5 programe pe interval: locul 4 pe publicul urban (2,6% rating mediu şi 5,7% share), locul 5 la nivel naţional (2,3% rating şi 4,5% cotă de piaţă) şi comercial (rating mediu 1,4% şi share 3,8%).

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMA

Prelucrare: SRTv

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Românii s-au bucurat de fotbal! Aseară, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul România U 21 – Finlanda U 21!

Robert Mutes

Published

on

Aseară, naționala de tineret a României a întâlnit echipa Finlandei în etapa calificărilor pentru UEFA EURO 2021. Meciul s-a încheiat cu o victorie a României, după cele patru goluri înscrise de tricolori. Eroul naționalei a fost Valentin Mihăilă care a înscris trei goluri în poarta nordicilor. Românii s-au bucurat aseară de fotbal, la PRO TV, partida fiind lider de audiență pe toate segmentele de public.

Ieri, telespectatorii au susținut echipa națională de fotbal a României Under-21 și au urmărit cu sufletul la gură fiecare minut. Meciul a fost lider de audiență și a înregistrat 11.6 puncte de rating și 31.3% share pe segmentul publicul comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 14.3% share. La nivel național, peste 2 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 20:52, peste 2.5 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.

Naționala de tineret condusă de Mirel Rădoi a reușit să se impună aseară și e aproape de o performanță unică pentru fotbalul românesc: calificarea de două ori la rând în turneul final UEFA EURO. După această victorie, echipa României se pregătește pentru returul cu Irlanda de Nord. Șansele ca românii să se întoarcă acasă cu trei puncte sunt foarte mari după ce adversarii nu au reușit nicio victorie în primele patru meciuri din această campanie de calificare. Confruntarea va fi în direct marți, 19 noiembrie, de la ora 19:30, la PRO X.

În această seară, PRO TV transmite meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020!

Dacă pentru naționala de tineret confruntarea s-a încheiat perfect, emoțiile și tensiunea cresc acum pentru toți fanii fotbalului: vine România – Suedia. În această seară, echipa națională a României întâlnește Suedia în meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020. Peste 50.000 de suporteri în tribune și milioane de telespectatori din fața televizoarelor așteaptă victoria României. Meciul care va decide practic dacă echipa condusă de Cosmin Contra mai are șanse la EURO 2020 e transmis astăzi, de la ora 21:45, la PRO TV.

Citește și FINALA: Stefan este castigatorul show-ului “Imi place dansul”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

O săptămână perfectă pentru Vorbește lumea! Emisiunea a condus topul audiențelor

Robert Mutes

Published

on

Săptămâna trecută, Vorbește lumea a condus topul audiențelor! În fiecare dimineață, Adela Popescu, Cove și Viviana Sposub au venit cu informații utile din diverse domenii: sfaturi de sănătate, parenting, modă, frumusețe, retețe delicioase și sănătoase, dar și cu invitați speciali.

De luni până vineri (4-8 noiembrie), emisiunea Vorbeste lumea a obținut o medie care a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, de luni până vineri, emisiunea a obținut o medie de 1.8 puncte de rating și 18.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu o medie de 1.2 puncte de rating și 12.7% share. Cea mai urmărită ediție a emisiunii fost cea de marți, 5 noiembrie, când Vorbește lumea obținut cifre duble față de televiziunea de pe locul secund. Astfel, PRO TV a obținut 2.1 puncte de rating și 24.3% share, față de locul al doilea în top, cu 1.1 puncte de rating și 12.8% share.

”Subiectele discutate au fost adevărate lecții de viață pentru oricine, atât pentru mine ca și prezentator, dar și ca mamă. Nu mă miră deloc că am fost în preferințele românilor și vom încerca să le aducem mereu cele mai bune subiecte. Vă mulțumim că ne urmăriți!”, a spus Adela Popescu.

Le mulțumim tuturor pentru susținere și suntem mândri că subiectele aduse de noi în fiecare zi ajung să schimbe idei, percepții și să dea curaj celor care au nevoie cu adevărat ajutor.” a spus Cove.

Săptămâna asta a fost de vis! Am râs copios, am dansat, am gătit, am fost și serioși când a trebuit. Pe lângă subiectele de parenting pe care colegii mei le adoră, am discutat mult și despre relații, iubire, căsătorie. Că de! Mâine-poimâine mă mărit și eu! Am avut pachetul complet și nu e de mirare că românii au ales să ne urmărească în număr atât de mare.a spus Viviana Sposub.

Sâptămâna aceasta, echipa Vorbește lumea va aduce noi interviuri și subiecte în exclusivitate ale vedetelor din România! Mâine, de la 10:30, doi soți vin în platou să spună povestea lor fantastică. Au renunțat la joburi, au vândut tot ce aveau și și-au transformat viața într-o vacanță continuă. Cei doi vin cu imagini din călătoriile lor! Tot mâine la Vorbește lumea, luptătorul Andrei Stoica și soția, care va aduce al treilea copil pe lume, vin cu cei doi băieți ai lor și vor dezvălui cum se pregătesc pentru viața în cinci.

Citeste si „Concertul Andrei de la Cluj-Napoca, SOLD-OUT, cu o lună și jumătate înainte de eveniment!”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Avatar

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: