Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: TVR 1 şi TVR 2, în topul celor mai urmărite programe de Revelion

Published

on

 

Programele oferite de TVR 1 şi TVR 2 telespectatorilor în noaptea de Revelion au constituit o alternativă competitivă la oferta televiziunilor comerciale. TVR 1 – pe locul 3 cu concertele din Piaţa Constituţiei, la nivel comercial şi cu cele mai bune înregistrări din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90, pe publicul de la oraşe. Fuegovelion de la TVR 2 – pe locul 3, pe publicul urban, în intervalul său de difuzare.

 

Numeroşi români au ales să petreacă trecerea în Noul An alături de TVR 1 şi TVR 2. Pe TVR 1, la cumpăna dintre ani, strălucirea trecutului şi efervescenţa prezentului s-au împletit într-un Revelion de poveste, prezentat de Ioana Voicu şi Radu Andrei Tudor. Atât concertele transmise în direct din Piaţa Constituţiei, cât şi înregistrările cu mari actori din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90 au adus audienţe de top pentru TVR 1 în noaptea dintre ani. La TVR 2, telespectatorii au putut urmări Revelion de România: decorurile spectaculoase, costumele strălucitoare şi divertismentul de calitate au însoţit telespectatorii TVR 2 până dimineaţă.  Super petrecerea cu muzică, glume, voie bună şi o întrecere între „Şlăgăroşi” şi „Populari”, dată Paul Surugiu Fuego, a obţinut cele mai bune audienţe la TVR 2.

Publicul tânăr (18-49 ani) a preferat transmisiunile directe ale TVR 1 din Piaţa Constituţiei, de la Revelionul Centenar, show-ul exploziv alături de cele mai tari vedete ale momentului: Delia, Carla’s Dreams, Smiley, The Motans, Antonia, Nicoleta Nucă, Mark Stan, Alex Calancea și Lupii, Irina Rimes, Vescan, Noaptea Târziu, Dorian Popa, Vanotek & Lori. Astfel, între 20.30 şi 00.04, TVR 1 a fost al treilea cel mai urmărit post de către publicul comercial (18-49 ani), înregistrând un rating mediu de 2,4% şi o cotă de piaţă medie de 6,2%.

În primele minute din 2019, mai exact la 00.02, TVR 1 a înregistrat vârful de audienţă al transmisiunilor din Piaţă – 790.000 de telespectatori (4,5% rating şi 9,2% share), fiind în acel moment, la nivel naţional, al treilea cel mai urmărit post TV.

Cele mai bune înregistrări din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90, în care telespectatorii TVR 1 au putut urmări regaluri actoriceşti semnate Amza Pellea, Dem Rădulescu, Tamara Buciuceanu, Stela Popescu, Ştefan Bănică, dar şi celebrele cupluri care au făcut istorie – Stela Popescu şi Ştefan Bănică Senior, Anda Călugăreanu şi Aurelian Andreescu, Toma Caragiu şi Elena Caragiu sau Angela Similea şi Florin Piersic.etc. – au fost adunate la TVR 1 în 100 de momente de aur. Şi cu acest program, difuzat în intervalul 00.04-01.44, TVR 1 s-a clasat pe locul al treilea pe publicul urban (rating 2,9%, share 7,3%) şi comercial (rating 2,3% şi 6,9% cotă de piaţă) şi pe locul al patrulea la nivel naţional (2,4% rating şi 5,3% cotă de piaţă).

O super petrecere, cu muzică, glume, voie bună şi o întrecere, cu melodii variate, între două echipe speciale – „Şlăgăroşi” şi „Populari” – a fost adusă de Paul Surugiu Fuego la TVR 2 în noaptea dintre ani. Programul transmis în intervalul 23.05-01.15 a obţinut cele mai bune audienţe la TVR 2 în noaptea dintre ani. Într-un decor de sărbătoare, Paul Surugiu Fuego a arbitrat joaca frumoasă între două echipe – a Slăgăroşilor şi cea a Popularilor, ambele fiind reprezentate de mari artişti: Mirabela Dauer, Raoul, Marcel Pavel, Gabriel Dorobanţu, Simona Florescu, Anastasia Lazariuc, Alesis, Cristian Popescu, trupa Supermarket, în echipa Slăgăroşilor, iar în echipa Popularilor, Irina Loghin, Sofia Vicoveanca, Mioara Velicu, Constantin Enceanu, Jean Paler, acordeonistul Paul Stânga.

Fuegovelion, difuzat de TVR 2 între 23.05 şi 01.15, a reuşit să urce, la nivel urban, pe locul al treilea în topul programelor pe intervalul menţionat, cu un rating mediu de 3.3% şi 7,7% share. De asemenea, Fuegovelionul s-a poziţionat, ca medie, pe locul cinci atât la nivel naţional (2,7% rating şi 5,6% cotă de piaţă), cât şi pe publicul comercial (1,9% rating mediu şi 5,5% cotă de piaţă).

Şi Happy Show de Anul Nou al lui Toni Grecu şi al echipei sale a adus audienţe bune pentru TVR 2 în seara Revelionului. Asfel, pe intervalul 21.30-23.00, la Revelionul împăcării, al prieteniei şi al distracției fără limite, unde s-au dat şi premiile anului pentru comedie involuntară, sub genericul: Gala premiilor „Râsul de Aur”, TVR 2 s-a situat în top 5 programe pe interval: locul 4 pe publicul urban (2,6% rating mediu şi 5,7% share), locul 5 la nivel naţional (2,3% rating şi 4,5% cotă de piaţă) şi comercial (rating mediu 1,4% şi share 3,8%).

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMA

Prelucrare: SRTv

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul transformărilor a fost urmărit de aproape 1.700.000 de telespectatori. Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a treia ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de frații Alex și Monica Anghel, care i-au imitat pe John Travolta și Olivia Newton John, cu o celebră piesă din musicalul Grease, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.690.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:21.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:06) o audiență medie de 7,7 puncte de rating și o cotă de piață de 19,6% urmată de Pro Tv, cu 5,6 puncte de rating și 14,4% cota de piață și România Tv cu 3,2 puncte de rating și 8,2% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,6 puncte de rating și 16,7% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 5,8 puncte de rating și 14,5% cota de piață și Kanal D, cu 5 puncte de rating și 12,5% cota de piață.

În jocul transformărilor de sâmbăta aceasta, Diana Matei a interpretat o secvență muzicală de pe coloana sonoră a filmului “Marele Gatsby”, transformată în Fergie, Grigore Gherman a prezentat un fel de samba strașnică din Mozambic, devenită mare hit mondial în anii 70, în rolul lui Afric Simone, pe când  Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au fost sensibili și delicați ca artiștii basarabeni Denis Roabes de la The Motans și Irina Rimes.

Bella Santiago a cântat cât de bine a putut muzică populară din Mehedinți, transformată în Petrică Mâțu Stoian, Cezar Ouatu și Șerban Copoț au fost pentru o seară Lady Gaga și Bradley Cooper și au interpretat celebra piesă “Shallow”, de pe coloana sonoră a filmului „A Star Is Born”, Ada și Cornel Palade au creat la rândul lor un moment plin de emoție, imitând un cuplu celebru tată-fiică, Nancy și Frank Sinatra, în timp ce Sorana Darclée Mohamad a cântat hit-ul „Adidașii”, transformată în relaxata Damia și avându-i alături pe originalii băieți din Șatra B.E.N.Z..

Cea mai bună transformare a galei a fost cea realizată de frații Alex și Monica Anghel, care ne-au adus aminte tuturor de musicalul “Grease” și de protagoniștii acestuia, John Travolta și Olivia Newton John.

În deschiderea galei, telespectatorii au revăzut-o la Te cunosc de undeva! pe Paula Chirilă, cu una dintre cele mai bune transformări ale sale – Corneliei Catanga, cunoscuta interpretă de muzică lăutărească. Momentele coregrafice ale serii au fost susținute, ca de fiecare dată, de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu personajele care le-au picat la ruletă, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, pe 28 septembrie, de la ora 20:00, într-o nouă ediție a show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media                           

Copyright:ARMADATA S.R.L.              

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group              

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National               

Perioada 21 septembrie 2019                          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: