Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: TVR 1 şi TVR 2, în topul celor mai urmărite programe de Revelion

Published

on

 

Programele oferite de TVR 1 şi TVR 2 telespectatorilor în noaptea de Revelion au constituit o alternativă competitivă la oferta televiziunilor comerciale. TVR 1 – pe locul 3 cu concertele din Piaţa Constituţiei, la nivel comercial şi cu cele mai bune înregistrări din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90, pe publicul de la oraşe. Fuegovelion de la TVR 2 – pe locul 3, pe publicul urban, în intervalul său de difuzare.

 

Numeroşi români au ales să petreacă trecerea în Noul An alături de TVR 1 şi TVR 2. Pe TVR 1, la cumpăna dintre ani, strălucirea trecutului şi efervescenţa prezentului s-au împletit într-un Revelion de poveste, prezentat de Ioana Voicu şi Radu Andrei Tudor. Atât concertele transmise în direct din Piaţa Constituţiei, cât şi înregistrările cu mari actori din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90 au adus audienţe de top pentru TVR 1 în noaptea dintre ani. La TVR 2, telespectatorii au putut urmări Revelion de România: decorurile spectaculoase, costumele strălucitoare şi divertismentul de calitate au însoţit telespectatorii TVR 2 până dimineaţă.  Super petrecerea cu muzică, glume, voie bună şi o întrecere între „Şlăgăroşi” şi „Populari”, dată Paul Surugiu Fuego, a obţinut cele mai bune audienţe la TVR 2.

Publicul tânăr (18-49 ani) a preferat transmisiunile directe ale TVR 1 din Piaţa Constituţiei, de la Revelionul Centenar, show-ul exploziv alături de cele mai tari vedete ale momentului: Delia, Carla’s Dreams, Smiley, The Motans, Antonia, Nicoleta Nucă, Mark Stan, Alex Calancea și Lupii, Irina Rimes, Vescan, Noaptea Târziu, Dorian Popa, Vanotek & Lori. Astfel, între 20.30 şi 00.04, TVR 1 a fost al treilea cel mai urmărit post de către publicul comercial (18-49 ani), înregistrând un rating mediu de 2,4% şi o cotă de piaţă medie de 6,2%.

În primele minute din 2019, mai exact la 00.02, TVR 1 a înregistrat vârful de audienţă al transmisiunilor din Piaţă – 790.000 de telespectatori (4,5% rating şi 9,2% share), fiind în acel moment, la nivel naţional, al treilea cel mai urmărit post TV.

Cele mai bune înregistrări din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90, în care telespectatorii TVR 1 au putut urmări regaluri actoriceşti semnate Amza Pellea, Dem Rădulescu, Tamara Buciuceanu, Stela Popescu, Ştefan Bănică, dar şi celebrele cupluri care au făcut istorie – Stela Popescu şi Ştefan Bănică Senior, Anda Călugăreanu şi Aurelian Andreescu, Toma Caragiu şi Elena Caragiu sau Angela Similea şi Florin Piersic.etc. – au fost adunate la TVR 1 în 100 de momente de aur. Şi cu acest program, difuzat în intervalul 00.04-01.44, TVR 1 s-a clasat pe locul al treilea pe publicul urban (rating 2,9%, share 7,3%) şi comercial (rating 2,3% şi 6,9% cotă de piaţă) şi pe locul al patrulea la nivel naţional (2,4% rating şi 5,3% cotă de piaţă).

O super petrecere, cu muzică, glume, voie bună şi o întrecere, cu melodii variate, între două echipe speciale – „Şlăgăroşi” şi „Populari” – a fost adusă de Paul Surugiu Fuego la TVR 2 în noaptea dintre ani. Programul transmis în intervalul 23.05-01.15 a obţinut cele mai bune audienţe la TVR 2 în noaptea dintre ani. Într-un decor de sărbătoare, Paul Surugiu Fuego a arbitrat joaca frumoasă între două echipe – a Slăgăroşilor şi cea a Popularilor, ambele fiind reprezentate de mari artişti: Mirabela Dauer, Raoul, Marcel Pavel, Gabriel Dorobanţu, Simona Florescu, Anastasia Lazariuc, Alesis, Cristian Popescu, trupa Supermarket, în echipa Slăgăroşilor, iar în echipa Popularilor, Irina Loghin, Sofia Vicoveanca, Mioara Velicu, Constantin Enceanu, Jean Paler, acordeonistul Paul Stânga.

Fuegovelion, difuzat de TVR 2 între 23.05 şi 01.15, a reuşit să urce, la nivel urban, pe locul al treilea în topul programelor pe intervalul menţionat, cu un rating mediu de 3.3% şi 7,7% share. De asemenea, Fuegovelionul s-a poziţionat, ca medie, pe locul cinci atât la nivel naţional (2,7% rating şi 5,6% cotă de piaţă), cât şi pe publicul comercial (1,9% rating mediu şi 5,5% cotă de piaţă).

Şi Happy Show de Anul Nou al lui Toni Grecu şi al echipei sale a adus audienţe bune pentru TVR 2 în seara Revelionului. Asfel, pe intervalul 21.30-23.00, la Revelionul împăcării, al prieteniei şi al distracției fără limite, unde s-au dat şi premiile anului pentru comedie involuntară, sub genericul: Gala premiilor „Râsul de Aur”, TVR 2 s-a situat în top 5 programe pe interval: locul 4 pe publicul urban (2,6% rating mediu şi 5,7% share), locul 5 la nivel naţional (2,3% rating şi 4,5% cotă de piaţă) şi comercial (rating mediu 1,4% şi share 3,8%).

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMA

Prelucrare: SRTv

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vali Bărbulescu a părăsit Ferma – Un nou început! Show-ul, lider de audienta!

Published

on

 

Vali Bărbulescu a părăsit show-ul aseară la primul său duel de când a intrat în Ferma – Un nou Început!. În urma duelului, Vali a fost eliminat de Silviu Țolu, cel care până acum nu a reușit încă să devină fermier șef și le-a demonstrat colegilor săi cât de puternic l-a făcut ferma. În arena de duel, telespectatorii au văzut o luptă strânsă între doi bărbați puternici. Astfel că modelul  internațional Silviu Țolu rămâne în lupta pentru marele premiu de 50.000 mii euro.

Pentru bandiți, a fost momentul în care gașca de șase s-a destrămat. Chiar dacă de la intrarea în fermă au observat că unii s-au distanțat de promisiunea făcută înainte să plece din cabană, plecarea lui Vali poate reprezenta și dezbinarea totală a găștii bandiților.

Săptămâna viitoare, miercuri și joi de la 21:30, Ferma – Un nou început! aduce începutul unei idile între Brigitte și Florin Pastramă la care concurenții nu se așteptau!

 

Ferma – Un nou început!, lider absolut de audiență cu ediția de joi seară!

Ediția de joi seară a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public: comercial, urban și național. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, Ferma – Un nou început! a obținut 8.3 puncte de rating și 27.3% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat cifre de două ori mai mici, cu numai 4.0 puncte de rating și 13.2% share. La nivel național, peste 1.3 milioane de români au urmărit aventurile concurenților din fermă.

Edițiile Ferma Un nou început! de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro. Conținutul disponibil pe platforma PRO TV Plus poate fi embed-uit folosind linkul de iframe din platformă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Aventurile de la Asia Express, audiente de lider pentru Capatos!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost marți seara lider de audiență pe publicul comercial și în mediul urban.

Emisiunea care i-a avut ca invitați pe Ana Morodan și Adrian Teleșpan, proaspăt eliminați din  cursa la “Asia Express – Drumul Elefantului“, și bunii lor prieteni din concurs, Cocuța și Bogdan Boantă, a adunat în fața micilor ecrane 604.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 23:31.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:31 – 01:04) o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 22,6%, urmată de Pro TV, cu 2,6 puncte de rating și 18,7% cota de piață și de Kanal D, cu 1,3 puncte de rating și 9,5% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și o cotă de piață de 13,8%, urmată de Antena 3, cu 2,2 puncte de rating și 12,7% cota de piață și de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 11,8% cota de piață.

Marți seara, la „Xtra Night Show, Morodan  și Teleșpan au povestit despre momentul eliminării din cel mai dur reality, “Asia Express – Drumul Elefantului”, după o etapă fabuloasă, și probe deosebit de dificile, la sfârșitul cărora Morodan a jurat că nu va mai țipa niciodată la oamenii care lucrează la un call center. “Eram la capătul răbdării!”, i-a spus Teleșpan lui Capatos.

Eliminarea lui Morodan și Teleșpan, considerați sarea și piperul competiției, i-a întristat pe concurenții care au rămas în cursă, în special pe bunii lor prieteni, Cocuța și Bogdan Boantă. “Noi am plâns foarte tare.”, spune Cocuța.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National                            

Perioada 19 martie 2019               

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Cennet” și “Femeie în înfruntarea destinului”, de la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Published

on

Foto Credit: HAPPY CHANNEL
 

Serialele turcești Cennet și Femeie în înfruntarea destinului“ au început în forță săptămâna la Happy Channel, clasând postul de televiziune pe primul loc în clasamentul stațiilor tv destinate femeilor,  dar și pe poziția a patra în top all channels.

Luni seara (18 martie),  Cennet (Almila Ada) a descoperit cine este femeia care i-a dat viață și care la scurt timp a abandonat-o. Pe intervalul 18:01-20.00, când a fost difuzat serialul, Happy Channel a ocupat primul loc pe nișa stațiilor tv pentru femei, cu vârsta între 18 și 49 de ani, de la orașe,  înregistrând o cotă de piață de 5% și un rating mediu de 1.3 procente. Pe poziția a doua s-a aflat Diva, cu o cotă de piață de 3.8% și un rating mediu de 0.9 procente. “Cennet” i-a adus postului Happy Channel, pe intervalul difuzării, și  locul al patrulea în top all channels.

În prima zi a acestei săptămâni, în intervalul orar 20.00-22.00, serialul “Femeie în înfruntarea destinului” a ocupat primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban, înregistrând o cotă de piață de 7.4% și un rating mediu de 3.1 procente. Pe această nișă, Happy Channel a fost urmat de postul Diva , care a obținut o cotă de piață de 1.5% și un rating mediu de 0.6 procente. Și pe acest interval Happy Channel și-a menținut poziția a patra în top all channels.

După ce au empatizat cu povestea impresionantă a lui Bahar (Özge Özpirinçci) în primul sezon, telespectatorii pot urmări acum în exclusivitate continuarea “Femeie în înfruntarea destinului”, în cea de-a doua parte a serialului, care se difuzează la Happy Channel, în fiecare luni și marți, de la ora 20.00. A fost despărțită pentru o lungă perioadă de Sarp Çesmeli(Caner Cindoruk), crezându-l în acest timp mort pe bărbatul iubit și, totodată, pe tatăl copiilor ei, iar acum când drumurile lor s-au intersectat din nou, universul lui Bahar este dat peste cap.  În episodul pe care Happy Channel îl va difuza în această seară, începând cu ora 20.00, din cel de-al doilea sezon al producției, Bahar va ajunge față-n față cu cealaltă femeie din viața lui Sarp. Cum va decurge întâlnirea lor, ce se va întâmpla cu povestea de dragoste dintre Bahar și Sarp, dacă cei doi vor reuși să treacă peste probleme și să-și clădească un nou viitor împreună, telespectatorii pot afla urmărind povestea serialului.

Difuzate în exclusivitate la Happy Channel, cel de-al doilea sezon “Femeie în înfruntarea destinului” poate fi urmărit, în fiecare luni și marți, între orele 20.00 22.00, iar Cennet, care se apropie de final, de luni până vineri, de la ora 18.00 până la 20.00.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

18-Martie-19

Target: Femei 18-49 Urban     

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending