Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: TVR 1 şi TVR 2, în topul celor mai urmărite programe de Revelion

Redactia Radar de Media

Published

on

Programele oferite de TVR 1 şi TVR 2 telespectatorilor în noaptea de Revelion au constituit o alternativă competitivă la oferta televiziunilor comerciale. TVR 1 – pe locul 3 cu concertele din Piaţa Constituţiei, la nivel comercial şi cu cele mai bune înregistrări din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90, pe publicul de la oraşe. Fuegovelion de la TVR 2 – pe locul 3, pe publicul urban, în intervalul său de difuzare.

 

Numeroşi români au ales să petreacă trecerea în Noul An alături de TVR 1 şi TVR 2. Pe TVR 1, la cumpăna dintre ani, strălucirea trecutului şi efervescenţa prezentului s-au împletit într-un Revelion de poveste, prezentat de Ioana Voicu şi Radu Andrei Tudor. Atât concertele transmise în direct din Piaţa Constituţiei, cât şi înregistrările cu mari actori din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90 au adus audienţe de top pentru TVR 1 în noaptea dintre ani. La TVR 2, telespectatorii au putut urmări Revelion de România: decorurile spectaculoase, costumele strălucitoare şi divertismentul de calitate au însoţit telespectatorii TVR 2 până dimineaţă.  Super petrecerea cu muzică, glume, voie bună şi o întrecere între „Şlăgăroşi” şi „Populari”, dată Paul Surugiu Fuego, a obţinut cele mai bune audienţe la TVR 2.

Publicul tânăr (18-49 ani) a preferat transmisiunile directe ale TVR 1 din Piaţa Constituţiei, de la Revelionul Centenar, show-ul exploziv alături de cele mai tari vedete ale momentului: Delia, Carla’s Dreams, Smiley, The Motans, Antonia, Nicoleta Nucă, Mark Stan, Alex Calancea și Lupii, Irina Rimes, Vescan, Noaptea Târziu, Dorian Popa, Vanotek & Lori. Astfel, între 20.30 şi 00.04, TVR 1 a fost al treilea cel mai urmărit post de către publicul comercial (18-49 ani), înregistrând un rating mediu de 2,4% şi o cotă de piaţă medie de 6,2%.

În primele minute din 2019, mai exact la 00.02, TVR 1 a înregistrat vârful de audienţă al transmisiunilor din Piaţă – 790.000 de telespectatori (4,5% rating şi 9,2% share), fiind în acel moment, la nivel naţional, al treilea cel mai urmărit post TV.

Cele mai bune înregistrări din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90, în care telespectatorii TVR 1 au putut urmări regaluri actoriceşti semnate Amza Pellea, Dem Rădulescu, Tamara Buciuceanu, Stela Popescu, Ştefan Bănică, dar şi celebrele cupluri care au făcut istorie – Stela Popescu şi Ştefan Bănică Senior, Anda Călugăreanu şi Aurelian Andreescu, Toma Caragiu şi Elena Caragiu sau Angela Similea şi Florin Piersic.etc. – au fost adunate la TVR 1 în 100 de momente de aur. Şi cu acest program, difuzat în intervalul 00.04-01.44, TVR 1 s-a clasat pe locul al treilea pe publicul urban (rating 2,9%, share 7,3%) şi comercial (rating 2,3% şi 6,9% cotă de piaţă) şi pe locul al patrulea la nivel naţional (2,4% rating şi 5,3% cotă de piaţă).

O super petrecere, cu muzică, glume, voie bună şi o întrecere, cu melodii variate, între două echipe speciale – „Şlăgăroşi” şi „Populari” – a fost adusă de Paul Surugiu Fuego la TVR 2 în noaptea dintre ani. Programul transmis în intervalul 23.05-01.15 a obţinut cele mai bune audienţe la TVR 2 în noaptea dintre ani. Într-un decor de sărbătoare, Paul Surugiu Fuego a arbitrat joaca frumoasă între două echipe – a Slăgăroşilor şi cea a Popularilor, ambele fiind reprezentate de mari artişti: Mirabela Dauer, Raoul, Marcel Pavel, Gabriel Dorobanţu, Simona Florescu, Anastasia Lazariuc, Alesis, Cristian Popescu, trupa Supermarket, în echipa Slăgăroşilor, iar în echipa Popularilor, Irina Loghin, Sofia Vicoveanca, Mioara Velicu, Constantin Enceanu, Jean Paler, acordeonistul Paul Stânga.

Fuegovelion, difuzat de TVR 2 între 23.05 şi 01.15, a reuşit să urce, la nivel urban, pe locul al treilea în topul programelor pe intervalul menţionat, cu un rating mediu de 3.3% şi 7,7% share. De asemenea, Fuegovelionul s-a poziţionat, ca medie, pe locul cinci atât la nivel naţional (2,7% rating şi 5,6% cotă de piaţă), cât şi pe publicul comercial (1,9% rating mediu şi 5,5% cotă de piaţă).

Şi Happy Show de Anul Nou al lui Toni Grecu şi al echipei sale a adus audienţe bune pentru TVR 2 în seara Revelionului. Asfel, pe intervalul 21.30-23.00, la Revelionul împăcării, al prieteniei şi al distracției fără limite, unde s-au dat şi premiile anului pentru comedie involuntară, sub genericul: Gala premiilor „Râsul de Aur”, TVR 2 s-a situat în top 5 programe pe interval: locul 4 pe publicul urban (2,6% rating mediu şi 5,7% share), locul 5 la nivel naţional (2,3% rating şi 4,5% cotă de piaţă) şi comercial (rating mediu 1,4% şi share 3,8%).

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMA

Prelucrare: SRTv

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0