vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAUDIENTE TV: TVR 1 şi TVR 2, în topul celor mai urmărite...

    AUDIENTE TV: TVR 1 şi TVR 2, în topul celor mai urmărite programe de Revelion

    Programele oferite de TVR 1 şi TVR 2 telespectatorilor în noaptea de Revelion au constituit o alternativă competitivă la oferta televiziunilor comerciale. TVR 1 – pe locul 3 cu concertele din Piaţa Constituţiei, la nivel comercial şi cu cele mai bune înregistrări din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90, pe publicul de la oraşe. Fuegovelion de la TVR 2 – pe locul 3, pe publicul urban, în intervalul său de difuzare.

     

    Numeroşi români au ales să petreacă trecerea în Noul An alături de TVR 1 şi TVR 2. Pe TVR 1, la cumpăna dintre ani, strălucirea trecutului şi efervescenţa prezentului s-au împletit într-un Revelion de poveste, prezentat de Ioana Voicu şi Radu Andrei Tudor. Atât concertele transmise în direct din Piaţa Constituţiei, cât şi înregistrările cu mari actori din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90 au adus audienţe de top pentru TVR 1 în noaptea dintre ani. La TVR 2, telespectatorii au putut urmări Revelion de România: decorurile spectaculoase, costumele strălucitoare şi divertismentul de calitate au însoţit telespectatorii TVR 2 până dimineaţă.  Super petrecerea cu muzică, glume, voie bună şi o întrecere între „Şlăgăroşi” şi „Populari”, dată Paul Surugiu Fuego, a obţinut cele mai bune audienţe la TVR 2.

    Publicul tânăr (18-49 ani) a preferat transmisiunile directe ale TVR 1 din Piaţa Constituţiei, de la Revelionul Centenar, show-ul exploziv alături de cele mai tari vedete ale momentului: Delia, Carla’s Dreams, Smiley, The Motans, Antonia, Nicoleta Nucă, Mark Stan, Alex Calancea și Lupii, Irina Rimes, Vescan, Noaptea Târziu, Dorian Popa, Vanotek & Lori. Astfel, între 20.30 şi 00.04, TVR 1 a fost al treilea cel mai urmărit post de către publicul comercial (18-49 ani), înregistrând un rating mediu de 2,4% şi o cotă de piaţă medie de 6,2%.

    În primele minute din 2019, mai exact la 00.02, TVR 1 a înregistrat vârful de audienţă al transmisiunilor din Piaţă – 790.000 de telespectatori (4,5% rating şi 9,2% share), fiind în acel moment, la nivel naţional, al treilea cel mai urmărit post TV.

    Cele mai bune înregistrări din programele de Revelion ale anilor ’60, ’70, ’80, ’90, în care telespectatorii TVR 1 au putut urmări regaluri actoriceşti semnate Amza Pellea, Dem Rădulescu, Tamara Buciuceanu, Stela Popescu, Ştefan Bănică, dar şi celebrele cupluri care au făcut istorie – Stela Popescu şi Ştefan Bănică Senior, Anda Călugăreanu şi Aurelian Andreescu, Toma Caragiu şi Elena Caragiu sau Angela Similea şi Florin Piersic.etc. – au fost adunate la TVR 1 în 100 de momente de aur. Şi cu acest program, difuzat în intervalul 00.04-01.44, TVR 1 s-a clasat pe locul al treilea pe publicul urban (rating 2,9%, share 7,3%) şi comercial (rating 2,3% şi 6,9% cotă de piaţă) şi pe locul al patrulea la nivel naţional (2,4% rating şi 5,3% cotă de piaţă).

    O super petrecere, cu muzică, glume, voie bună şi o întrecere, cu melodii variate, între două echipe speciale – „Şlăgăroşi” şi „Populari” – a fost adusă de Paul Surugiu Fuego la TVR 2 în noaptea dintre ani. Programul transmis în intervalul 23.05-01.15 a obţinut cele mai bune audienţe la TVR 2 în noaptea dintre ani. Într-un decor de sărbătoare, Paul Surugiu Fuego a arbitrat joaca frumoasă între două echipe – a Slăgăroşilor şi cea a Popularilor, ambele fiind reprezentate de mari artişti: Mirabela Dauer, Raoul, Marcel Pavel, Gabriel Dorobanţu, Simona Florescu, Anastasia Lazariuc, Alesis, Cristian Popescu, trupa Supermarket, în echipa Slăgăroşilor, iar în echipa Popularilor, Irina Loghin, Sofia Vicoveanca, Mioara Velicu, Constantin Enceanu, Jean Paler, acordeonistul Paul Stânga.

    Fuegovelion, difuzat de TVR 2 între 23.05 şi 01.15, a reuşit să urce, la nivel urban, pe locul al treilea în topul programelor pe intervalul menţionat, cu un rating mediu de 3.3% şi 7,7% share. De asemenea, Fuegovelionul s-a poziţionat, ca medie, pe locul cinci atât la nivel naţional (2,7% rating şi 5,6% cotă de piaţă), cât şi pe publicul comercial (1,9% rating mediu şi 5,5% cotă de piaţă).

    Şi Happy Show de Anul Nou al lui Toni Grecu şi al echipei sale a adus audienţe bune pentru TVR 2 în seara Revelionului. Asfel, pe intervalul 21.30-23.00, la Revelionul împăcării, al prieteniei şi al distracției fără limite, unde s-au dat şi premiile anului pentru comedie involuntară, sub genericul: Gala premiilor „Râsul de Aur”, TVR 2 s-a situat în top 5 programe pe interval: locul 4 pe publicul urban (2,6% rating mediu şi 5,7% share), locul 5 la nivel naţional (2,3% rating şi 4,5% cotă de piaţă) şi comercial (rating mediu 1,4% şi share 3,8%).

     

    *Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

    **Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa: Kantar Media

    Copyright: ARMA

    Prelucrare: SRTv

     

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente