Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: TVR 2, lider de audienţe cu finala Campionatului European de Gimnastică de la Cluj

Published

on

 

TVR 2 a fost lider de audienţă duminică, 23 aprilie, românii urmărind cu sufletul la gură lupta sportivilor români pentru medalii la Campionatele Europene de Gimnastică Artistică Petrom, Masculin & Feminin.

 

Pe parcursul a peste 5 ore de transmisiune directă de la Cluj, TVR 2, TVR HD, TVR+ (şi în regim de breaking-news TVR1) au difuzat competiţia, discuţiile şi analizele specialiştilor din studioul special amenajat în arenă, momente palpitante ale evoluţiilor sportivilor, dar şi ceremoniile de premiere din ultima zi a acestui eveniment extraordinar.

Interesul foarte mare al românilor pentru evoluţiile sportivilor noştri a fost evidenţiat duminică atât de cifrele de audienţă înregistrate de TVR 2 (care a fost, pentru două ore şi jumătate cel mai urmărit post TV din România), cât şi de numărul unic de utilizatori care au urmărit postările pe paginile de Facebook ale Televiziunii Române.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Astfel, în intervalul 14.00-16.30, TVR 2 a fost lider de audienţă atât la nivel Naţional cu o cotă de piaţă* medie de 8,3% şi un rating** mediu de 2,7%, cât şi la nivel Urban cu o cotă medie de piaţă de 8,9%, respectiv rating mediu de 2,9%. Minutul de Aur al transmisiunii s-a înregistrat pe ambele targeturi la 14.55, când TVR 2 înregistra o cotă de piaţă de 11,7% şi rating de 3,6% (pe Naţional), respectiv de 13,1% şi 4,1% (pe Urban).

 

Postările şi sesiunile de transmisiuni live de la Cluj pe paginile de Facebook ale TVR 1 şi TVR 2 au fost şi ele un puternic instrument de a-i ţine informaţi pe internauţi cu evenimentele de la Cluj. Astfel, duminică, 23 aprilie, recordul la TVR 2 îl deţine fotografia cu cei trei campioni care a avut aproximativ 600.000 de vizualizări în numai câteva ore, iar la TVR 1 imaginea Cătălinei Ponor cu lacrimile victoriei pe faţă la ceremonia de premiere a depăşit 1,5 milioane de vizualizări.

 

Şi portalul TVR+ cu transmisiunea live de la Cluj a fost un suport de informare urmărit de români, pe parcursul zilei de duminică fiind înregistrate aproximativ 60.000 de afişări.

TVR – televiziunea care a reflectat de-a lungul anilor succesele sportivilor noştri – a fost Official Broadcaster al Campionatele Europene de Gimnastică Artistică Petrom, Masculin & Feminin, pe care le-a transmis, în exclusivitate, în România.

 

În această calitate, TVR a produs competiţia la standarde excepţionale şi a asigurat semnal pentru mai multe televiziuni publice din Europa. De asemenea, printre alte servicii, TVR a asigurat şi posturi de comentator pentru jurnalişti de la posturi de radio şi televiziuni din Elveţia şi Olanda.

Pentru prima dată în istoria Europenelor de Gimnastică, TVR a difuzat, în direct, atât concursul propriu-zis, cât şi antrenamentele oficiale şi calificările competiţiei.

 

La nivelul 3 al Sălii Polivalente din Cluj, TVR a avut amenajat un studio cu vedere la podiumul competiţie, de unde au fost realizate emisiuni pe aproape întreaga durată a fiecărei zile, chiar de la primele ore, începând cu 1 Matinal, de la ora 7.00. Pe lângă imaginile filmate în studio, telespectatorii au putut urmări şi imagini din locaţiile amplasate în diverse puncte ale sălii, zona mixtă, VIP, zona sportivilor, fan zone, din oraş etc.

 

La Cluj, sportivii români au obţinut patru medalii europene: două de aur, prin Marian Dăgulescu, la sol şi Cătălina Ponor, la bârnă, una de argint – Marian Drăgulescu, la sărituri şi una de bronz – Larisa Iordache, la bârnă. Acestea se adaugă colecţiei impresionante de medalii obţinute, de-a lungul anilor, de campioni deveniţi repere în lumea întreagă. De la prima ediţie a Campionatelor Europene (Bucureşti, 1957) şi până la competiţia găzduită de ţara noastră anul acesta, România obţinuse 147 de medalii la feminin şi 57 în competiţiile masculine. Cu cele două medalii câştigate la Europenele de la Cluj, Marian Drăgulescu a devenit cel mai medaliat gimnast român, depăşind-o pe Nadia Comăneci.

 

Foto Credit: TVR

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de TVR si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre SRTV

Analiza este facuta pe target-ul National, Urban si Comercial

Perioada: 23 aprilie 2017

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

PartidaDataFazaTelespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1FRANTA – ROMANIA24.iun.19Grupa C2.577.000
2GERMANIA – ROMANIA27.iun.19Semifinala 12.493.000
3ANGLIA – ROMANIA21.iun.19Grupa C1.673.000
4ROMANIA – CROATIA18.iun.19Grupa C1.056.000
5SPANIA – GERMANIA30.iun.19Finala862.000
6FRANTA – CROATIA21.iun.19Grupa C777.000
7SPANIA – FRANTA27.iun.19Semifinala 2595.000
8ANGLIA – FRANTA18.iun.19Grupa C580.000
9BELGIA – ITALIA22.iun.19Grupa A495.000
10GERMANIA – SERBIA20.iun.19Grupa B438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider de audienta, cu emisiunea “Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Marti, 9 aprilie, Kanal D a fost lider de audienta, cu emisiunea matrimoniala „Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, atat in randul populatiei din intreaga tara, cat si in randul populatiei de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. Pe targetul All Urban, Kanal D s-a clasat pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Prima parte a emisiunii prezentate de Andreea Mantea, difuzata in intervalul orar 11:00 – 12:00, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut, de peste 409.000 de telespectatori din intreaga tara. Kanal D a inregistrat 2,4% rating si 23,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,3% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

Nu ratati, emisiunea „Puterea dragostei”, prezentata de Andreea Mantea, de luni pana vineri, de la ora 11:00 si ora 17:00, si Galele eliminatorii, in fiecare sambata, de la ora 15:30, numai la Kanal D!

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,423,5103
 Pro TV1,716,572
 Antena 11,514,463
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV0,55,223
11:00-12:00History0,54,921
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,316,4409
 Pro TV2,215,6389
 Antena 11,510,8269
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV1,18,1200
11:00-12:00Antena 31,17,7191
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,417,0230
 Kanal D2,014,2192
 Antena 11,511,0148
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IAntena 31,17,8106
11:00-12:00Romania TV1,07,297
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: