Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Ultima ediţie a quizz show-ului PE BUNE a fost lider de audienţă!

Published

on

 

Aseară s-a încheiat primul sezon al quiz show-ului Pe bune?!, iar telespectatorii au urmărit o ediție plină de energie și distracție alături de cei doi invitați, Monica Bârlădeanu și Andrei Duban, căpitanii, Coti Diță și Cosmin Natanticu, și gazda emisiunii, Andi Mosiescu.

Ștacheta umorului de calitate a fost așezată miercuri la locul ei, domeniile serii le-au dat mari bătăi de cap celor două echipe, însă în final toți au aflat informații interesante și au făcut tot posibilul să răspundă unor întrebări precum: Ce s-a întâmplat pe 30 noiembrie 1954, la ora locală 13:46?, Cum poți estima temperatura exterioară în grade Celsius? sau Ce credeau oamenii de știință până în 1822?. În cele din urmă, după o oră de strategii bine puse la punct și dezbateri, Costi și Andrei au câștigat ediția.

 

Ultima ediție din primul sezon Pe bune?! a fost lider de audiență și a înregistrat 6.9 puncte de rating și 22.2% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, spre deosebire de postul de televiziune clasat pe locul secund, care a obţinut 4.2 puncte de rating și 13.6% share.

A fost un sezon cu întrebări și răspunsuri pe bune, în care românii au aflat lucruri foarte interesante și s-au distrat împreună cu invitați extrem de carismatici.

 

Foto Credit: PRO TV

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Emisiunea “Asta-i Romania”, lider de audienta absolut, a doua saptamana consecutiv

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D a fost lider absolut de audienta, a doua saptamana consecutiv, cu audientele inregistrate de emisiunea “Asta-i Romania!”. Editia de duminica, 17 februarie, difuzata in intervalul 17:30 – 19:00, statia s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea prezentata de Mihai Ghita, in intervalul orar mai sus mentionat, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste un milion (1.019.000) de telespectatori din intreaga tara. Minutul de maxima audienta, atins la 18:26, a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion si jumatate (1.459.000) de fani ai emisiunii “Asta-i Romania”.

Ieri, in intervalul difuzarii emisiunii “Asta-i Romania”, Kanal D a inregistrat 4,4% rating si 14,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 5,7% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,8% rating si 13,3% cota de piata, pe targetul National.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,414,5188
 Pro TV4,214,0182
 Antena 13,311,1143
ASTA-I ROMANIADigiSport 11,75,572
17:30-19:00Romania TV1,34,456
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,714,0549
 Pro TV3,89,2361
 Antena 13,27,8306
ASTA-I ROMANIARomania TV2,86,8265
17:30-19:00Antena 32,35,6220
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,813,31019
 Pro TV4,29,8751
 Antena 14,09,3711
ASTA-I ROMANIARomania TV2,96,7514
17:30-19:00Prima TV1,84,2322
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending