Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Un nou succes pentru KANAL D, serialul din Prime Time a fost lider de audienta pe toate segmentele de public!

Aseara, in intervalul 20:00 – 22:30, serialul a adunat in fata micilor ecrane aproape doua milioane si jumatate de telespectatori din intreaga tara, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Published

on

Vineri, 23 decembrie, serialul “Ziua incare mi s-a scris destinul” ajunge la final!

 

Aseara, in intervalul 20:00 – 22:30, serialul a adunat in fata micilor ecrane aproape doua milioane si jumatate de telespectatori din intreaga tara, conform datelor furnizate de Kantar Media.

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]In intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a fost lider de audienta pe toate cele trei segmente de public monitorizate, National, Comercial si All Urban, fiind lider de piata detasat fata de celelalte posturi concurente.

 

Astfel, Kanal D a inregistrat 11,1% rating si 22,3% cota de piata, pe targetul National, 10,2% rating si 20,8% cota de piata, pe targetul All Urban si 8,0% rating si 20,3% cota de piata, pe targetul Comercial.

O medie de aproape doua milioane (1.996.000) de romani urmareau aseara serialul “Ziua in care mi s-a scris destinul”, la Kanal D! In minutul de aur, atins spre finalul episodului, la 22:13, productia a strans in fata micilor ecrane 2.414.000 de fani ai productiei turcesti.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
20:00-22:30Kanal D11,122,3
 Pro TV7,715,5
 Antena 17,514,9
 Antena 32,85,7
 Romania TV2,65,3

 

PUBLICUL URBAN

Time BandsChannelsRtg%Shr%
20:00-22:30Kanal D10,220,8
 Pro TV6,713,7
 Antena 15,812,0
 Antena 33,57,1
 Romania TV3,06,2

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
20:00-22:30Kanal D8,020,3
 Pro TV8,020,2
 Antena 16,716,9
 Romania TV1,12,7
 Antena 30,92,4

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: KANAL D

PREMIERĂ: Documentarul „Ceauşescu şi poporul”: Astăzi, mărturisirile ministrului care l-a înfruntat pe dictator 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending