Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Visuri la cheie, 2.1 milioane de telespectatori şi primul loc în audienţe! Iată cum arată clasamentul final!

Avatar

Published

on

Familia Ispilat a primit aseară vizita echipei Visuri la cheie, iar cel mai mare vis al părinților Ana și David, acela de a avea o locuință complet renovată și utilată pentru cei șase copii ai lor, a devenit realitate. Dragoș Bucur, Adela Pârvu, Alina Vîlcu și Omid Ghannadi au respectat toate dorințele lor și le-au creat un spațiu extraordinar, în care să poată privi cu optimism și bucurie către viitor.

 

Ediția Visuri la cheie de miercurea aceasta a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11.2 puncte de rating și 29.4% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 6.1 puncte de rating și 15.9% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:47, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 2.1 milioane de români.

 

Opt oameni fericiți și un vis devenit realitate

Aseară, echipa Visuri la cheie a mers la o familie căreia, deși îi lipsesc multe, nu a uitat să iubească, să zâmbească și să fie fericită. Ana, David și cei șase copii ai lor, Sara, Eva, Bianca, Filip, Ioana și Beniamin, din localitatea Niculești, județul Dâmbovița, au avut parte miercuri de o surpriză uriașă în urma căreia cea mai mare dorință a lor a devenit realitate. Dragoș, Adela, Alina și Omid le-au trecut pragul, au făcut impreună inspecția casei, au discutat despre nevoile lor și despre ce își doresc să păstreze în noua locuință, după care cei opt au plecat într-o binemeritată vacanță la Sibiu, orașul preferat al Anei, iar renovarea a început.

 

Timp de două săptămâni, toată echipa împreună cu mulți voluntari au lucrat la visul familiei Ispilat, au consolidat locuința și au transformat-o complet. Omid a ales să unească zona de intrare cu zona de living, dar în același timp să le și separe printr-o jardinieră spectaculoasă, și a dat întregului spațiu un design vesel, a folosit foarte multe culori și a încercat să creeze o atmosferă caldă, cu cărămidă aparentă pe pereți și cu tablouri colorate – o sufragerie mare, care s-a compactat pentru întreaga familie.

În bucătărie, Alina a gândit un spațiu cât mai funcțional, cu zone de blat atât pe partea stângă, cât și pe partea dreaptă, integrând perfect zonele de lucru și de depozitare. În dormitor, arhitecta a încercat să redea starea primordială de bucurie, de entuziasm și de iubire. Există câteva elemente vizuale clar asociate unui interior romantic, unul dintre ele fiind chiar patul cu baldachin, la care Ana și David visau. Etajul este destinat celor șase copii, iar Adela a realizat acolo un hol și patru dormitoare superbe. La hol s-a gândit ca la un spațiu în care frații să se întâlnească, dar să fie și un loc de extra depozitare. În camere au fost respectate dorințele celor mici și au fost folosite decorațiuni și elemente de mobilier în culorile lor preferate.

 

După cele două săptămâni, familia Ispilat a revenit acasă și a regăsit o locuință nouă, pe care până acum o vedeau doar în reviste sau în filme. De acum înainte, cei opt se vor bucura de confort și de toate lucrurile la care până recent doar visau.

Miercurea viitoare, de la 20:30, povestea continuă, iar echipa Visuri la cheie va merge în București pentru a aduce bucuria în familia Dumitrașcu.

 

Foto Credit: PRO TV

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0