AUDIENŢE TV: Visuri la cheie, 2.1 milioane de telespectatori şi primul loc în audienţe! Iată cum arată clasamentul final! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENŢE TV: Visuri la cheie, 2.1 milioane de telespectatori şi primul loc în audienţe! Iată cum arată clasamentul final!

Published

on

Familia Ispilat a primit aseară vizita echipei Visuri la cheie, iar cel mai mare vis al părinților Ana și David, acela de a avea o locuință complet renovată și utilată pentru cei șase copii ai lor, a devenit realitate. Dragoș Bucur, Adela Pârvu, Alina Vîlcu și Omid Ghannadi au respectat toate dorințele lor și le-au creat un spațiu extraordinar, în care să poată privi cu optimism și bucurie către viitor.

 

Ediția Visuri la cheie de miercurea aceasta a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11.2 puncte de rating și 29.4% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 6.1 puncte de rating și 15.9% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:47, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 2.1 milioane de români.

 

Opt oameni fericiți și un vis devenit realitate

Aseară, echipa Visuri la cheie a mers la o familie căreia, deși îi lipsesc multe, nu a uitat să iubească, să zâmbească și să fie fericită. Ana, David și cei șase copii ai lor, Sara, Eva, Bianca, Filip, Ioana și Beniamin, din localitatea Niculești, județul Dâmbovița, au avut parte miercuri de o surpriză uriașă în urma căreia cea mai mare dorință a lor a devenit realitate. Dragoș, Adela, Alina și Omid le-au trecut pragul, au făcut impreună inspecția casei, au discutat despre nevoile lor și despre ce își doresc să păstreze în noua locuință, după care cei opt au plecat într-o binemeritată vacanță la Sibiu, orașul preferat al Anei, iar renovarea a început.

 

Timp de două săptămâni, toată echipa împreună cu mulți voluntari au lucrat la visul familiei Ispilat, au consolidat locuința și au transformat-o complet. Omid a ales să unească zona de intrare cu zona de living, dar în același timp să le și separe printr-o jardinieră spectaculoasă, și a dat întregului spațiu un design vesel, a folosit foarte multe culori și a încercat să creeze o atmosferă caldă, cu cărămidă aparentă pe pereți și cu tablouri colorate – o sufragerie mare, care s-a compactat pentru întreaga familie.

Advertisement

În bucătărie, Alina a gândit un spațiu cât mai funcțional, cu zone de blat atât pe partea stângă, cât și pe partea dreaptă, integrând perfect zonele de lucru și de depozitare. În dormitor, arhitecta a încercat să redea starea primordială de bucurie, de entuziasm și de iubire. Există câteva elemente vizuale clar asociate unui interior romantic, unul dintre ele fiind chiar patul cu baldachin, la care Ana și David visau. Etajul este destinat celor șase copii, iar Adela a realizat acolo un hol și patru dormitoare superbe. La hol s-a gândit ca la un spațiu în care frații să se întâlnească, dar să fie și un loc de extra depozitare. În camere au fost respectate dorințele celor mici și au fost folosite decorațiuni și elemente de mobilier în culorile lor preferate.

 

După cele două săptămâni, familia Ispilat a revenit acasă și a regăsit o locuință nouă, pe care până acum o vedeau doar în reviste sau în filme. De acum înainte, cei opt se vor bucura de confort și de toate lucrurile la care până recent doar visau.

Miercurea viitoare, de la 20:30, povestea continuă, iar echipa Visuri la cheie va merge în București pentru a aduce bucuria în familia Dumitrașcu.

 

Foto Credit: PRO TV

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending