Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Visuri la cheie a debutat în poziţia de lider absolut de audienţă! Iată câţi telespectatori a adunat PRO TV!

Avatar

Published

on

VISURI LA CHEIE: Milioane de români au urmărit miercuri schimbarea destinului familiei Șerbana!

 

Cea mai mare dorință a familiei Șerbana a devenit realitate miercuri cu ajutorul echipei Visuri la cheie! Dragoș Bucur, Adela Pârvu, Alina Vîlcu și Omid Ghannadi au avut la dispoziție două săptămâni pentru a transforma o casă distrusă într-o locuință de vis și pentru a schimba destinul unor oameni deosebiți care au reușit să treacă peste greutățile vieții și peste probleme și au rămas întotdeauna uniți.

 

Prima ediție a sezonului patru Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11 puncte de rating și 33% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape trei ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4.1 puncte de rating și 12.3% share.

 

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:12, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 2.4 milioane de români. 

 

O renovare spectaculoasă și o viață schimbată

 

Familia Șerbana din localitatea Nedelea, județul Prahova, a primit miercuri vizita echipei Visuri la cheie și bucuria de a-și vedea cel mai mare vis împlinit, acela de a avea o locuință complet renovată și utilată în care să le poată oferi celor patru copii o viață mai frumoasă. În momentul în care cei șase au realizat că destinul lor este pe cale de a se schimba au fost copleșiți de emoție și fericire.

 

Dragoș, Adela, Alina și Omid au reușit în numai două săptămâni să transforme complet o casă distrusă și să le facă surprize de neuitat lui Iulian, soției sale, Ana Floriana, și celor patru copii, Maria, Florian, Teodora și Eliana. În timp ce echipa de arhitecți, designeri și constructori a renovat complet locuința, membrii familiei Șerbana au plecat într-o vacanță la Sibiu, o vacanță la care până acum nici nu îndrăzneau să viseze. Au vizitat orașul și împrejurimile și s-au bucurat de timp prețios petrecut împreună, departe de Nedelea. Dragoș li s-a alăturat și a reușit să le facă și alte surprize, care i-au lăsat fără cuvinte.

 

După două săptămâni, familia Șerbana s-a întors acasă, locul în care de acum înainte le va aduce zâmbete pe chipuri și le va bucura fiecare clipă. Fetițele au camera lor, cea mai spațioasă încăpere din locuință, în nuanțe de alb pentru mobilier și roz pentru decorațiuni. Băiețelul, pasionat de automobilism, are o cameră personalizată, cu elemente care îl duc cu gândul la activitățile și lucrurile care îi plac. Pe lângă acestea, Adela Pârvu a gândit pentru cei mici și o încăpere de studiu, pentru a putea învăța împreună.

 

Camera părinților a fost gândită în detaliu de Alina Vîlcu. Arhitecta a creat pentru aceștia un spațiu plin de căldură și intimitate, care să-i reprezinte. Alina a ales elemente care sunt diferite din punct de vedere stilistic, combinate cu lucruri din natură.

 

Omid Ghannadi a avut în grijă bucătăria, livingul și holul, reușind să organizeze perfect întreaga suprafață, să dea luminozitate și culoare încăperilor. În sufragerie, Omid a realizat o zonă pentru citit, a amenajat o bibliotecă și a combinat perfect decorațiunile tradiționale cu cele contemporane.

 

O locuință nouă pentru șase oameni superbi! Echipa Visuri la cheie a reușit să aducă aseară bucuria și speranța unei familii cu care viața a fost dură.

Miercurea viitoare, de la 20:30, vom putea urmări o nouă poveste impresionantă, transformarea spectaculoasă a unei locuințe distruse și schimbarea unui destin tragic.        

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Comentarii

Analize

Competiția dintre Profu` și VLAD a fost Pe Bune?! în topul preferințelor telespectatorilor

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aida Economu și Cosmin Natanticu au fost învingători aseară în competiția Pe Bune?!. Diferența a fost făcută de… un leu. Deși Monica Bârlădeanu și Costi Diță au răspuns corect la întrebarea finală, cea care poate răsturna jocul, nu au câștigat. Cosmin a pariat strategic si a reușit să-și răsplătească susținătorii cu 1001 lei.

Miercuri seara, ediția Pe Bune?! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public și a înregistrat 6.0 puncte de rating și 24.1% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 2.5 puncte de rating și 10.2% share.

Aida Economu: „După Triplusec și Profu` am mai găsit o ocazie să fac echipă cu Natanticu, la Pe Bune?!. Ne-am distrat, ca întotdeauna. Ne-a întreținut și ne-a pus pe jar Bobo, care din punctul meu de vedere este unul dintre cei mai buni entertaineri de la noi.”

„N-ai cum să nu te distrezi minunat la Pe Bune?!, singura emisiune în care nu te faci de râs când nu știi răspunsurile corecte la întrebări, iar să încerci să le ghicești folosind logica elementară… e o adevărată comedie, spune Monica Bârlădeanu.

Săptămâna viitoare, Mihai Bobonete, Costi Diță și Cosmin Natanticu sunt pregătiți pentru o nouă seară plină de umor Pe Bune?!, numai la PRO TV.

Pe bune?! – o demență de concurs.

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Alex Velea și Mario Fresh continuă aventura Asia Express- Drumul Comorilor. Cea de-a patra ediţie a show-ului, lider de audienţã

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Alex Velea și Mario Fresh au trecut aseară prin cea mai grea încercare de până acum, la Asia Express – Drumul Comorilor.

În ritmul de ”totul sau nimic” al cursei pentru ultima șansă, cei doi prieteni s-au clasat pe ultimul loc, motiv pentru care soarta lor în acest show a stat doar în culoarea ancorei din cutia securizată: ”Să nu se gândească nimeni de acasă că nu am făcut tot din ceea ce puteam face, sau că nu suntem motivați, sau implicați. Ne-am dorit mereu să ajungem primii și să o facem într-un mod frumos”, a spus Alex Velea. Din fericire, ancora a fost verde, iar echipa va continua și în etapa următoare din Filipine: ”Destinul ne-a oferit o a doua șansă, sper să o fructificăm!”.

Cea de-a patra ediție premieră Asia Express – Drumul Comorilor s-a clasat din nou ca lider de piață. Cel mai dur reality-show a ținut în fața televizoarelor peste 1.8 milioane de telespectatori la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 20:20. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19:59 – 23:49, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani. Antena 1 a condus cu o medie de 8.8 puncte de rating și 26.4% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 7.9 puncte de rating și 23.8 procente din cota de piață.

Prima etapă din Filipine a culminat marți seară cu punctul critic al acestei competiții, cursa pentru ultima șansă. Cele două cupluri de vedete ce au obținut imunitatea, Alex Abagiu și Radu şi Speak și Ștefania, și-au asigurat locul în joc, însă restul au așteptat cu mari emoții verdictul clasamentului, anunțat de Gina Pistol.

În ordinea sosirii la ultimul punct de control, cele două echipe ce s-au calificat automat în cursa pentru ultima șansă au fost Lia Bugnar și Maria Buză, alături de Alex Velea și Mario Fresh. Alina Ceușan și Carmen Grebenișan au obținut cele mai multe voturi din partea colegilor, motiv pentru care au intrat și ele în cursa ultimatum.

Patru misiuni și un trafic infernal într-o întrecere acerbă au pus la grea încercare voința, ambiția și atenția vedetelor: ”Sunt probe grele și atenția voastră s-ar putea să fie mai importantă decât puterea voastră fizică. Dacă le înțelegeți și le veți executa corect, veți avea un avantaj în cursă!, i-a sfătuit Gina Pistol la începutul zilei.

Având în vedere că toate indiciile către locațiile din cursă au stat ascunse pe fundul unor borcane cu murături locale, pe tot parcursul zilei concurenții au fost nevoiți să le mănânce pentru a obține informații importante: ”Acest laitmotiv al murăturii, ne-a terminat atât fizic, cât și psihic!”, a spus Lia Bugnar epuizată. Un examen în trei etape de apucături marinărești, o misiune fizică de îndemânare și rezolvarea unui mic puzzle din litere, un dans tradițional și o lecție de rapiditate ce a avut de-a face tot cu borcanele de murături, dar și abilitatea lor de a convinge localnicii să le mănânce, toate acestea au făcut parte din testul serii de marți. ”Am alergat încontinuu preț de câteva ore, am trecut prin toate, ne-am udat până la șosete. Cursa pentru ultima șansă este total altceva. Foarte diferită față de misiunile de zi cu zi. Și noi am crezut că alea sunt grele!, au fost de părere Alina și Carmen.

Ajunși pe ultimul loc, Alex Velea și Mario Fresh au fost salvați de ancora verde, motiv pentru care competiția va continua cu toate cele 9 echipe în joc. Duminică, luni și marți, de la 20:00, telespectatorii Antena 1 pot urmări prin ce provocări vor trece aceștia în cea de-a doua etapă din Filipine, doar la Asia Express- Drumul Comorilor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 18 februarie 2020

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Asia Express- Drumul Comorilor, lider detașat de piață! Diseară, echipele se luptă în cursa pentru ultima șansă

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni seară, cursa de pe Drumul Comorilor a pus în joc o miză importantă, cea de-a doua imunitate a primei etape din Filipine.

Cea mai nebună cursă de la capătul pământului a împins spiritul echipelor într-o întrecere acerbă, însă un singur cuplu de vedete a reușit ca, la finalul zilei, să se bucure de cel mai mare avantaj: cazare, transport și mâncare, toate asigurate. Speak și Ștefania sunt cei care s-au clasat aseară pe primul loc, prin urmare, se pot bucura de garanția trecerii în următoarea etapă: ”Doamne, nu îmi vine să cred că am câștigat imunitatea fix de ziua mea! O să îmi aduc aminte vârsta de 33 de ani toată viața!, a spus Speak emoționat.

Tot aseară, proba pentru amuletă a provocat trei echipe într-un joc al dexterității. Sorin Bontea și Răzvan Fodor, Florin și Dan Ristei și Speak cu Ștefania s-au întrecut pentru 1000 de Euro și un avantaj în cursă. Concurenții au fost nevoiți să adune cât mai multe nuci de cocos din apă, iar verdictul final le-a surâs lui Sorin Bontea și Răzvan Fodor, ce au câștigat prima lor amuletă din competiție: ”De câteva zile muncim pentru asta!”.

Cea de-a treia ediție premieră Asia Express – Drumul Comorilor s-a clasat din nou ca lider de piață pe toate categoriile de public. Cel mai dur reality-show a ținut în fața televizoarelor aproape 2.200.000 de telespectatori la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 21:45. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20:00 – 23:53, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tututor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 9,2 puncte de rating și 28.6% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 6.9 puncte de rating și 21,4 procente din cota de piață. Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor, întregistrând un rating mediu de 8 puncte şi 19.9% cota de piaţã, în vreme Pro TV înregistra atunci doar 5.9 puncte de rating şi 14,7 procente din cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească a treia ediție premierã Asia Express- Drumul Comorilor, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 8.3 puncte de rating și 19.9 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 5.9 puncte de rating și 14.2% cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public. Clasamentul s-a păstrat și la nivelul întregii zile, acolo unde Antena 1 a fost prima alegere a telespectatorilor pe toate categoriile de public.

În urma ediției de luni, Speak și Ștefania s-au clasat pe primul loc și au obținut cea de-a doua imunitate a etapei. La fel ca  Alex Abagiu și Radu vor beneficia de imunitate, cazare, transport, mâncare și certitudinea că pentru ei Asia Express continuă, căci nu pot fi nominalizați în cursa pentru ultima șansă. Celălalte șapte echipe sunt în pericol, iar diseară, de la 20:00, pe Antena 1, telespectatorii vor afla care sunt vedetele ce riscă eliminarea.

Conform regulamentului, ultimele două echipe care au ajuns luni seară la punctul de control se vor califica automat în cursa pentru ultima șansă, iar o a treia, nominalizată de toți cei aflați în joc, se va alătura în această cursă ultimatum: ”Azi este primul punct critic din Drumul Comorilor. Este ziua în care una din echipe poate să plece spre România. Și nu ne dorim să fim noi!”, spune Florin Ristei. Încep să apară strategiile și rivalitățile, iar a patra zi din Filipine se va revărsa cu multă emoție și tensiune: ”Pur și simplu îți vine să plângi. Aici sunt niște emoții total diferite față de tot ce ai trăit până acum!”, este de părere Adda.

Trei cupluri de vedete se vor aventura în această seară într-o cursă a tensiunii și a adrenalinei maxime, iar clasamentul final al ultimului punct de control va stabili care dintre cele trei echipe ar putea părăsi competiția. Culoarea ancorei din cutia securizată va decide soarta unui cuplu de vedete astfel: roșu implică eliminarea imediată, în vreme ce verdele îi ajută pe ultimii clasați să rămână în joc, însă cu un handicap pentru următoarea etapă.

Care sunt cele trei echipe care vor participa diseară în cursa pentru ultima șansă, prin ce provocări vor trece aceștia și ce culoare va avea ancora la finalul serii, telespectatorii Antena 1 pot vedea de la 20:00, într-o nouă ediție a celui mai dur reality show Asia Express- Drumul Comorilor.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 17 februarie 2020

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0