Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei, audienta de top, aseara, la PRO TV

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Spectacolul a fost aseară atât pe scenă, cât și pe scaunele antrenorilor la Vocea României! Concurenții au venit extrem de bine pregătiți, hotărâți să impresioneze și să continue competiția, iar Tudor, Irina, Andra și Smiley au avut argumente puternice pentru fiecare voce care i-a făcut să tresară, apelând la detalii tehnice, dar și la emoție sau actorie. Încă nouă concurenți au reușit vineri seară să transmită bucurie și energie prin melodiile pe care le-au interpretat și să ocupe locuri în cele patru echipe.

Cea de-a cincea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.2 puncte de rating și 33.5% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D, care a obţinut 3 puncte de rating și 8.9% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:15, aproape 2 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Bucurie, atitudine și voci impresionante

Antrenorii au apelat vineri la toate armele pentru a convinge cele mai bune voci din cea de-a cincea rundă de audiții pe nevăzute să li se alăture, iar Irina a decis să o blocheze pe Andra pentru o concurentă cu un timbru vocal fabulos. Însă norocul nu a fost de partea Irinei, deoarece concurenta l-a ales pe Smiley. A fost un spectacol savuros, plin de energie, replici acide și amuzante și reacții care au surprins, dar și de altruism de care au dat dovadă Tudor și Andra atunci când și-au ajutat colegii în lupta pentru un participant.

După o seară plină de vibrație și piese care au transmis emoții artistice și energie, antrenorii și-au atras în echipe noi concurenți. Tudor le-a urat bun venit lui Dombi Șandor și Luizei Cobori, Irina și-a mărit echipa cu Feihong Basigu și Oana Tăbultoc, Andra i-a descoperit pe Elena Hasna, Mădălina Celine Coca și Cătălin Turbatu, iar Smiley i-a primit fericit în echipa lui pe Andreea Popa și Letiția Roman.

Vinerea viitoare, de la 20:30, show-ul continuă la Vocea României, iar antrenorii pregătesc noi strategii de atac!

Comentarii

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Marți seara, „Chefi la cuţite” a câștigat din nou lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 9.2 puncte de rating și o cotă de piață de 27.1%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.1 puncte de rating și 20.8% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.7 puncte de rating si 18.5 procente cotă de piață, în timp ce al doilea program, PRO TV, a obținut 6.5 puncte de rating și 15.6 procente cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 18.1 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 7 puncte de rating și 16.6 cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.37, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară, urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.

 

În ediția de marți seara, Cătălin Voicu, fost membru al trupei Ro-Mania, a făcut spectacol la Chefi la cuțite. În timp ce a pregătit o super rețetă de piept de curcan cu sos de muștar cu fasole verde și baby carrot, Cătălin Voicu a povestit mai multe despre viața sa. „Sunt fost cântăreț, actual agent de vânzări pentru o firmă de contabilitate. Am fost membrul unei trupe timp de 16 ani, am fost în formația Ro-Mania. M-am retras în urmă cu șase ani, dar formația merge înainte. M-am retras pentru că familia este mai importantă și vreau să fiu mai aproape de ea. Sunt căsătorit de 20 de ani, am un copil de șase ani, care a venit în urmă cu trei ani în familie. Am încercat să avem copii, am avut numeroase nereușite, inclusiv o fertilizare in vitro. Am mers apoi pe ideea de adopție, l-am adoptat pe Alex în urmă cu trei ani. Acum pot spune că sunt un părinte împlinit din toate punctele de vedere. Dacă vrei să adopți cu adevărat, se rezolvă totul foarte repede”, a povestit el.

Ediția difuzată miercuri seara va aduce în fața chefilor un cuplu inedit: Sali Levent și Cătălin Cazacu. Cei doi vin să îl impresioneze pe chef Scărlătescu, iar Cătălin va stabili chiar și o premieră în cadrul show-ului. Telespectatorii vor descoperi toate aceste surprize astăzi, de la ora 20.30, la Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research AntenaGroup
Analiza este făcută pe target-urile 18 – 49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 29 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, din nou lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Luni seara, Chefi la cuţite a câștigat lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public şi a înregistrat cele mai bune cifre din acest sezon.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 9.7  puncte de rating și o cotă de piață de 29.3%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 5.8 puncte de rating și 17.6% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 9 puncte de rating si 21.9 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 4.8 puncte de rating și 11.8 procente cotă de piață.

             Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 8.7 puncte de rating și o cotă de piață de 21 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 5.7 puncte de rating și 13.8 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.14, peste 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

 

În ediția de luni seara, Ștefan Bănică și fiul lui, Radu Ștefan Bănică, au demonstrat că au factorul X nu doar pe scenă, ci și în bucătărie. Ștefănel a reușit să îi impresioneze pe cei trei chefi cu un pui portocaliu, o rețetă pe care obișnuiește să o gătească deseori în familie și a obținut cele 3 cuțite. Ba mai mult, la final, Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu i-au oferit și cuțitul de aur pentru a-i încuraja pasiunea pentru bucătărie.

Tot luni seara, chefii au gustat și câteva bucate tradiționale din Maramureș pentru prima oară în viața lor. Laptele de oi sau zama de bureți de bortă aduse de Ileana Vlad, concurenta de pe Valea Izei, au făcut senzație în platoul Chefi la cuțite.

Seria degustărilor pe nevăzute continuă și în această seară la Antena 1. Nico și fiica ei, Andra fac echipă în bucătărie. După ce au experimentat aventura Asia Express, cele două vin pe un teren care le este mult mai familiar… gătitul. La pachet cu farfuriile spectaculoase vin în această seară și concurenți cu nume… haioase. Meniul va fi completat de personaje care își încearcă din nou norocul în fața chefilor sau de concurenți care îți deschid apetitul nu doar pentru mâncare, ci și pentru povești extraordinare.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 28 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro au fost lideri de audiență și trafic în ziua alegerilor locale

Avatar

Published

on

Platforma media Digi24 a fost principala sursă de informare a românilor despre alegerile locale. Cei mai mulți telespectatori din segmentul de public comercial au urmărit programele speciale difuzate de Digi24, în timp ce utilizatorii români de internet au preferat să se informeze despre scrutin din știrile de pe site-ul digi24.ro sau aplicația Digi24.

 

În ziua alegerilor, Digi24.ro a reprezentat principala sursă online de informare a românilor, conform Biroului Român de Audit Transmedia. Astfel, în categoria site-urilor de media, digi24.ro a fost lider, cu peste 1,4 milioane de vizitatori unici care au accesat site-ul și aplicația Digi24. De asemenea, digi24.ro a fost cea mai vizitată platformă online din România, înregistrând peste 2,1 milioane de vizite. În ziua votului, Digi24.ro (site și aplicație) s-a poziționat ca lider incontestabil al segmentului de media online cu peste 4,4 milioane de afișări.

Digi24 a fost, duminică, lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial). În medie, peste 45.000 de telespectatori au urmărit edițiile speciale ale postului, cu ocazia alegerilor locale, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 1,08% și o cotă de piață de 6,6% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). În intervalul 21:00-21:30, când au fost făcute publice rezultatele exit poll-urilor, în medie aproximativ 170.000 de români urmăreau Digi24, postul de știri înregistrând astfel un rating mediu de 4% și o cotă de piață de 10,15% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). Minutul de aur pe segmentul comercial, urban, 18-49 ani, a fost înregistrat la 21:26, când peste 200.000 de telespectatori aveau televizoarele pe Digi24 (rating de 4,88% și cotă de piață de 12,5%).

 

Rezultatele înregistrate de echipele Digi24 și digi24.ro au fost efectul unei importante mobilizări a profesioniștilor televiziunii de știri care a făcut proba unei desfășurări de forțe uimitoare, pentru ca românii din toată țara să poată afla informațiile corecte, la cald, despre procesul alegerilor locale. Întrega echipă de jurnaliști și tehnicieni Digi24 mulțumește publicului pentru fidelitatea și încrederea arătate și de această dată.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0