Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENŢE TV: Vocea României îşi menţine poziţia de lider de audienţă! Echipele sunt complete, iar concurenții se pregătesc de etapa Confruntărilor!

Published

on

Reclame

Vineri s–au încheiat audițiile pe nevăzute de la Vocea României. După șapte ediții pline de emoție, adrenalină, energie și suspans, antrenorii au câte 14 concurenți excepționali în fiecare echipă, care se pregătesc deja de următoarea etapă a competiției, Confruntările. Ultima rundă de audiții le-a adus telespectatorilor un show extraordinar, de emoție, energie, vibrație, replici și reacții spumoase și foarte multă distracție.

 

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 21:09, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2.1 milioane de români.

 

Ultima rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 9.9 puncte de rating și 28.2% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.7 puncte de rating și 16.2% share.

 

 

Emoție și voci uluitoare în ultima rundă de audiții pe nevăzute

Atmosfera a fost extraordinară în ultima rundă de audiții pe nevăzute, concurenții au făcut un adevărat spectacol pe scenă și s-au bucurat de momentele prezentate, iar Tudor, Smiley, Lori și Despot și-au completat echipele cu voci pline de culoare și expresivitate și sunt gata pentru următoarea etapă a competiției. Pavel Bartoș a fost într-o formă de zile mari și a adus distracția din culise în casele tuturor telespectatorilor.

 

Tudor și-a completat vineri echipa cu doi concurenți cu voci senzaționale: Raluca Ursu și Stelian Ailincăi. Raluca a cântat melodia Issues, a fost o apariție splendidă pe scenă, cu luminozitate în privire și un timbru vocal special. Stelian a cucerit antrenorii cu interpretarea sensibilă și elegantă a piesei The man who can’t be moved și a impresionat cu forța sa artistică.

 

Cristian Prăjescu și Iuliana Popa s-au alăturat aseară echipei Smiley. Cristian a cântat piesa She’s out of my life, iar performanța lui i-a unit pe antrenori. Concurentul a demonstrat că are o voce cu o culoare timbrală extrem de frumoasă și a primit aplauze din partea publicului. Iuliana a interpretat vineri melodia Summertime, iar antrenorii au luptat cu toate armele pentru ea, fiind fascinați de calitățile ei vocale incredibile.

 

Și Lori a adus vineri în echipa sa încă două concurente: Camelia Farcaș și Lavinia Lăcătuș. Antrenorii s-au bucurat de alegerea muzicală a Cameliei, piesa Sign of the times, și i-au apreciat timbrul vocal plin de emoție și acuratețe. Lavinia a cântat melodia Mercy într-o manieră proprie, având foarte multe influențe jazz atât în voce, cât și în interpretare.

 

La finalul ultimei runde de audiții pe nevăzute, Despot și-a completat echipa cu Valentin Poienariu și Doina Spătaru. Valentin a cântat fabulos melodia You are so beautiful și a demonstrat că la numai 17 ani are o voce extrem de matură, declarând că visul lui de când era mic a fost acela de a cânta pe scena Vocea României. Doina a interpretat formidabil piesa Stop, impunându-se printr-o tehnică extrem de controlată și a reușit să ridice publicul în picioare.

 

Echipele sunt complete, iar vinerea viitoare, de la 20:30, dăm sunetul mai tare în prima ediție a Confruntărilor de la Vocea României!

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Advertisement

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Foto Credit: PRO TV

 

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. dan

    15 octombrie 2017 at 14:19

    puteti pune audientele meciului de ieri, pe telekom sport, dintre rapid si csa steaua ? este considerat derby-ul de traditie al fotbalului romanesc, ajuns acum in liga a patra si cred ca e de interes sa aflam ce….interes a suscitat mai ales ca a fost difuzat la o ora buna, dupa 19 cred… multumesc anticipat.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending