Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: VOCEA ROMÂNIEI JUNIOR a debutat cu dreptul! Show-ul a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public!

Avatar

Published

on

A început Vocea României Junior!

Prima ediția a show-ului le-a adus românilor foarte multă bucurie, entuziasm, zâmbete, emoții și copii extrem de frumoși, cu voci senzaționale, care au făcut scena să vibreze și i-au determinat pe antrenorii Andra, Moga și INNA să apese butoanele și să-și întoarcă scaunele pentru ei. Mihai Bobonete și Robert Tudor au luat în fiecare moment pulsul concurenților și au fost alături de ei cu umor, cadouri și magii.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Prima ediție Vocea României Junior a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Vocea României Junior a înregistrat 12.6 puncte de rating și 27.6% share, de aproape două ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 , care a obţinut 6.7 puncte de rating și 14.7% share.

 

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 22:48, la nivel național, aproape 2 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Vocea României Junior, iar în minutul de maximă audiență de la 21:24, peste 2.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

DEBUTUL VOCEA ROMANIEI JUNIOR 2017:

LOCUL 1 – PRO TV – 12.6% RATING, 27.6% SHARE

LOCUL 2 – ANTENA 1 – 6.7% RATING, 14.7% SHARE

 

Concurenți mici cu voci uriașe

Jessica Lăzărescu a deschis competiția la Vocea României Junior. Ea iubește muzica, iar duminică seară a urcat pe scenă încrezătoare și i-a încântat pe antrenori cu interpretarea în limba albaneză a piesei Suus. Vocea ei puternică i-a impresionat pe Andra, Moga și INNA, care nu au ezitat să-și întoarcă scaunele pentru ea. Cei trei s-au luptat minute în șir pentru vocea Jessicăi, iar Andra a spus: ”S-au întors trei scaune, ce poți să-ți dorești mai mult? Acum ne ai la mâna ta. Mi s-a făcut piele de găină. Atâta putere și atâta sensibilitate! Mi se pare că ai tot ce-ți trebuie să fii în echipa mea.”, iar Jessica a ascultat-o cu atenție și a mers în echipa ei.

 

Micuțul de numai 7 ani, Ioan Ciurea, a făcut spectacol pe scenă! Concurentul a cântat melodia Durli-Durli-Da și i-a fascinat pe antrenori cu vocea lui specială. Andra și Moga și-au întors scaunele pentru a-l cunoaște și au fost fermecați de carisma și de mișcările sale, dar și de faptul că este un adevărat artist. ”Oficial, ești cea mai mare voce! El e o vocea foarte mare pentru cât de mic e!”, a spus Marius Moga, în echipa căruia a mers micuțul Ioan.

 

O prezență boemă pe scena Vocea României Junior, Eva Margină. Concurenta a interpretat piesa Jolene și a fermecat-o pe INNA, care i-a dat câteva emoții Evei și a apăsat butonul în ultimele secunde ale melodiei, însă în momentul în care a văzut-o a fost cucerită de frumusețea ei și a felicitat-o pentru calitățile sale vocale incredibile. ”Bine ai venit la Vocea României Junior! Ești foarte frumoasă, iar piesa pe care ai cântat-o nu face decât să-mi demonstreze că ai curaj și că iubești muzica frumoasă!”, i-a spus INNA.

 

Competiția a continuat cu un rocker adevărat, Andrei Ciurez. Concurentul a cântat plin de nerv melodia Highway to hell, a demonstrat că are o voce puternică, a avut atitudine pe scenă și a convins-o pe INNA să se întorcă și să-l ia în echipa ei. ”Andrei a fost o surpriză. Este foarte diferit de genul de muzică pe care-l abordez eu, dar îmi place, este challenging și asta mă face să trăiesc și să simt experiența concursului.”, a spus INNA la finalul momentului prezentat de Andrei.

 

Cu zâmbetul pe buze și încrezătoare în calitățile ei vocale, așa a urcat pe scenă Daria Rotaru. Concurenta a interpretat piesa Sweet people, iar Marius Moga a fost rapid convins de vocea ei formidabilă și s-a întors pentru a o lua pe Daria în echipa lui. ”Ai cântat foarte implicată. Ai fost implicată-n piesă. Cred că ai repetat-o acasă. Nu aveam cum să te ratez, plus că mie-mi place să cred că toți oamenii talentați care vin aici, vin să învețe, nu vin gata învățați. Și atunci nu cred că am nevoie neapărat de o confirmare a altcuiva, decât a mea că te vreau în echipa mea.”, a spus Moga.

 

Ștefan Badea a cântat duminică, în prima ediție Vocea României Junior, melodia Belle, notre Dame de Paris, iar vocea lui sensibilă a ajuns rapid la sufletul INNEI, care și-a întors scaunul pentru el. Încântată de reprezentația concurentului și de alegerea făcută, INNA a spus: ”Este tot ce am eu nevoie în momentul de față. Bine ai venit în echipa mea! Mă bucur!”.

 

Ultima concurentă a serii, Karina Ștefan, i-a surprins pe antrenori cu interpretarea piesei Proud Mary. Vocea ei puternică a răsunat în întreaga sală, iar Andra, Moga și INNA nu au ezitat să întorcă scaunele, cuceriți fiind de timbrul vocal special al Karinei. Cei trei au luptat cu toate armele pentru ea. ”Karina, coleaga noastră, INNA, vrea să-ți spună ceva: că tu o să fii în echipa mea!”, i-a spus Andra, iar concurenta i-a dat dreptate și a ales să meargă împreună cu ea spre marele trofeu și spre premiul în valoare de 50.000 de euro.

 

După prima ediție Vocea României Junior, situația echipelor arată astfel: Andra și Moga au câte doi concurenți în echipele lor, iar INNA începe sezonul cu trei concurenți.

Românii au avut parte de un spectacol extraordinar, din care nu au lipsit momentele amuzante, emoțiile, energia și vocile fabuloase. Show-ul continuă duminica viitoare, de la 20:30, cu noi concurenți cu calități vocale remarcabile, foarte multă distracție și magie.

 

Foto Credit: PRO TV

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Comentarii

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Peste doua milioane de telespectatori cu ochii pe “Ma numesc Zuleyha”, la Kanal D

Avatar

Published

on

Serialul turcesc “Ma numesc Zuleyha” a plasat Kanal D pe primul loc in clasamentul audientelor, aseara, la nivelul publicului din intreaga tara si de la orase, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania. Astfel, in intervalul difuzarii productiei (20:00-22:00), statia a inregistrat 10,0% Rating si 21,5% cota de piata, pe targetul National, si 8,2% Rating si 19,0% cota de piata, pe All Urban.

1 751.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, serialul, iar minutul de aur, inregistrat la 21:13, a tinut in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai serialului (2.059.000).

 

Incepand de saptamana viitoare serialul “Ma numesc Zuleyha” va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri de la ora 20:00. Modificarea in grila vine in contextul in care semifinalele “Survivor Romania” vor fi difuzate in acest weekend, sambata si duminica (23 mai, 24 mai),  urmand ca Finala “Survivor Romania” sa fie difuzata pe 30 mai. Astfel ca serile de luni si marti vor face loc serialului turcesc “Ma numesc Zuleyha” care a cucerit deja milioane de privitori.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,021,51751
 Pro TV7,516,21320
 Antena 17,315,71277
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV3,06,6535
20:00-22:00Antena 31,73,6295
 TVR 21,53,2264
 Prima TV0,91,9155
 TVR 10,81,8143
 National TV0,81,7137
 Happy Channel0,81,6132
     
     

 

 

     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,219,0785
 Antena 16,515,0622
 Pro TV6,214,2586
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,86,4265
20:00-22:00Antena 32,35,3217
 TVR 21,12,4101
 Prima TV0,92,187
 Happy Channel0,81,980
 B1TV0,81,979
 National TV0,71,770
     
     

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0