Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV & FOTO: 16 concurenți au strălucit aseară pe scena Vocea României, însă numai opt merg în cel de-al treilea live! Show-ul a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public!

Avatar

Published

on

Românii au aplaudat aseară 16 voci extraordinare și au urmărit un spectacol exploziv în cea de-a doua ediție live Vocea României! Scena a fost inundată de emoție, bucurie, energie și forță, iar Pavel Bartoș a susținut în stilul său inconfundabil întregul show. Telespectatorii și antrenorii au ales vinerea aceasta încă opt concurenți care merg mai departe în competiție.

Aceștia sunt: Ștefan Știucă și Maria Rădeanu, din echipa Tudor; Ana Munteanu și Amir Arafat, din echipa Smiley; Zsuzsana Cerveni și Diana Brescan, din echipa Lori; Mano Botond Raduly și Andreea Dragu, din echipa Despot.

 

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1 milion de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 20:53, cea mai bună competiție a vocilor a adus în faţa televizoarelor aproape 1.7 milioane de români.

Cea de-a doua ediție live Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 7.2 puncte de rating și 24% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 care a obţinut 6.1 puncte de rating și 20.2% share.

 

Emoții, bucurie și un spectacol extraordinar

Echipa Despot a spart gheața aseară în cel de-al doilea show live Vocea României. Concurenții au dat totul pe scenă și au interpretat magnific melodiile pe care le-au pregatit în această săptămână împreună cu antrenorul lor. Andreea Dragu a început spectacolul cu piesa Son of a preacher man și a dovedit că are o ureche muzicală extrem de bună și caltățile necesare unui adevărat artist. Mano Botond Raduly a cântat vineri plin de emoții o melodie dificilă, Hello, iar antrenorii au apreciat curajul alegerii sale și contrastele din vocea lui. Catarina Sandu a strălucit pe scenă și a impresionat atât cu apariția sa fabuloasă, cât mai ales cu interpretarea piesei Fighter. Întregul momentul a fost unul dinamic, reprezentând o combinație de forță și delicatețe. Alexandru Arnăutu a adus foarte multă energie și putere prin melodia Sweet child of mine, a comunicat perfect cu publicul și a făcut show pe scenă. La final, doi concurenți au fost aleși să continue competiția: Mano Botond Radulypreferatul publicului și Andreea Dragualegerea lui Despot.

 

Echipa Lori a adus aseară energia și vibrația pe scenă și a reușit să obțină ropote de aplauze. Rufus Martin a cântat două piese, I got a woman și Hai acasă, și a creat un moment fabulos, demonstrând că muzica înseamnă relaxare, bucurie și bună dispoziție, dar și că el este un adevărat showman. Zsuzsana Cerveni pune întotdeauna accentul pe muzică. Aseară a cântat magnific piesa Papa was a Rolling Stone, a transmis foarte multă forță și a primit aprecierea antrenorilor și a publicului. Bogdan Stănică a adus atmosfera de vacanță la Vocea României. Concurentul a interpretat melodia There’s nothing holding me back și a cântat foarte bine pe voce de cap, dar și la chitară. Diana Brescan a surprins prin eleganță, frumusețe și putere. Vocea ei a sunat perfect când a interpretat melodia A night like this, a avut mișcare scenică și a realizat un moment extrem de bine dozat. În cele din urmă, numai doi concurenți merg mai departe la Vocea României: Zsuzsana Cervenifavorita publicului și Diana Brescanalegerea Loredanei.

 

Show-ul a continuat cu echipa Tudor. Cei patru concurenți au uimit încă o dată publicul cu vocile lor formidabile și cu momentele pregătite în detaliu pentru această etapă a competiției. În ciuda faptului că este foarte tânără și fragilă, Daria Grigoraș a surprins cu timbrul ei vocal puternic și cu energia ei. Concurenta a cântat piesa Breakthru și l-a făcut pe antrenorul ei mândru de ea și de faptul că poate aborda cu ușurință orice gen muzical. Ștefan Știucă i-a uluit pe antrenori cu interpretarea lui și cu momentul realizat. A cântat piesa Jersey girl, a trăit totul la intensitate maximă, i-a lăsat pe toți fără cuvinte și a fascinat cu calitățile lui vocale incredibile. Lidia Isac l-a făcut pe Despot să declare că a fost un moment prea scurt și că i-ar fi plăcut să o mai asculte cântând. Concurenta a interpretat melodia There must be an angel, pe care a abordat-o cu foarte mare grijă și sensibilitate. Maria Rădeanu a adus musical-ul în cea de-a doua ediție live Vocea României. Maria a interpretat piesa The impossible și a surprins cu talentul ei desăvârșit, iar Tudor a fost felicitat pentru alegerea făcută. Concurenții au prezentat patru momente fabuloase, însă numai doi merg mai departe: Ștefan Știucăales prin votul publicului și Maria Rădeanualegerea lui Tudor.

 

Echipa Smiley a îmbinat perfect emoția cu energia și efervescența în cel de-al doilea show live, iar concurenții s-au distrat și s-au bucurat nespus de momentele petrecute pe scenă și de aplauzele publicului. Ioana Vișinescu a interpretat într-o variantă reorchestrată pentru ea piesa Superstition, iar antrenorilor le-a plăcut faptul că a rămas în fiecare etapă constantă și că a transformat fiecare melodie pe care a cântat-o până acum în competiție. Amir Arafat a cântat foarte senzual și plin de pasiune melodia Desert rose și a reușit să-i transpună pe toți într-o lume de poveste. Reprezentația lui a bucurat și a transmis foarte multă căldură, alegerea fiind o adevărată surpriză pentru Tudor, care a lăudat întregul moment. Ana Munteanu se transformă complet când este în fața publicului, iar aseară a demonstrat încă o dată că la numai 16 ani scena este locul în care se simte cel mai bine și care vibrează în ritmul notelor muzicale atinse de ea. Răzvan Mărcuci a încheiat cel de-al doilea show live Vocea României pe versurile piesei Dangerous și a încântat antrenorii cu un solo de chitară bass fascinant. Concurentul a fost felicitat pentru prestația sa și pentru faptul că a întregit frumos seara pentru echipa sa. La finalul celor patru momente, doi concurenți continuă lupta pentru marele trofeu: Ana Munteanualeasă de public și Amir Arafatalegerea lui Smiley.

 

Vinearea viitoare, de la 20:30, 16 concurenți, câte patru în fiecare echipă, intră în cea de-a treia ediție live Vocea României și luptă pentru un loc în semifinală.

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Foto Credit: PRO TV

 

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Kanal D, lider in intreaga tara, cu emisiunile din timpul zilei

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Kanal D s-a aflat, ieri, in preferintele telespectatorilor din intreaga tara, plasandu-se pe primul loc in topul audientelor, in intervalul 11:00 – 17:00, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Astfel, pe targetul National, Kanal D si-a tinut fanii aproape cu prima parte a reality-show-ului matrimonial „Puterea Dragostei”, prezentat de Andreea Mantea (2,8% Rating si 16,1% cota de piata), Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu  (2,6% Rating si  14,9% Share), „In cautarea Adevarului”, emisiunea gazduita de Ernest (4,7% Rating si 23,6% Share), si „Teo Show”, cu Teo Trandafir si Bursucu (3,3% Rating si 14,8% Share).

Si la nivelul publicului Comercial (18-49), Kanal D si-a pastrat pozitia de lider, in intervalul 11:00-15:00, cu „Puterea Dragostei” (2,1% share si 16,8% Share), Stirile Kanal D (1,7% Rating si 15,0% Share) si emisiunea „In cautarea Adevarului” (1,9% Rating, 16,3% Share).

 

„In cautarea Adevarului” – primul loc pe toate cele trei targeturi monitorizate

„In cautarea Adevarului” a fost, ieri,  lider incontestabil de audienta pe toate cele trei targeturi, inregistrand si pe All Urban cifre ce au plasat Kanal D pe prima pozitie in topul televiziunilor (2,8% Rating si 15,6% Share).  In minutul de aur, inregistrat la 14:53, peste un milion de telespectatori (1.059.000) urmareau „In cautarea adevarului” cu sufletul la gura. O medie de 825.000 de fani ai show-ului prezentat de Ernest au urmarit Kanal D in fiecare minut al difuzarii emisiunii, in intervalul 13:00 – 15:00.

 

Puterea Dragostei

Target National

Data: 25.02.2020

Interval orar (11:00 – 12:00)

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,816,1498
11:00- 12:00 Pro TV2,313,0401
 Antena 11,910,5326

 

Stirile Kanal D pranz

Target National

Data: 25.02.2020

Interval orar: 12:00-13:00

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,614,9462
12:00-13:00 Pro TV2,011,5357
 Antena 11,911,0342

 

 

In cautarea adevarului

Taget National

Data: 25.02.2020

Interval orar 13:00- 15:00

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,723,6825
13:00-15:00 Pro TV2,713,8481
 Romania TV1,68,1284

 

 

Teo Show

Target National

Data: 25.02.2020

Interval orar 15:00-17:00

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
15:00-17:00 Kanal D3,314,8584
 Pro TV2,913,0512
 Romania TV2,19,5374

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: „Bravo, ai stil! Celebrities”. Kanal D, lider de piata, la orase. Cifre spectaculoase, la nivel National si Comercial

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Kanal D a fost lider de piata, la nivel All Urban, cu editia de sambata seara a show-ului “Bravo, ai stil! Celebrities”. Aproape un milion (934.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit batalia stilistica intre aspirantele la titlul de Cea mai stilata celebritate din Romania.

Reality-ul “Bravo, ai stil! Celebrities” a plasat Kanal D pe podiumul audientelor si in ceea ce priveste monitorizarea pe targetul National si Comercial. Postul TV s-a plasat pe locul doi, in clasamentul televiziunilor din Romania, cu o medie de aproape jumatate de milion (496.000) de telespectatori in fata micilor ecrane, in fiecare minut al difuzarii.

Sambata, 22 februarie, in intervalul 23:00 – 1:30, Kanal D a inregistrat 3,1% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban, 3,2% rating si 17,2% cota de piata, pe targetul Comercial, si 2,8% rating si 13,5% cota de piata, pe targetul National.

Show-ul “Bravo, ai stil! Celebrities”, prezentat de Ilinca Vandici este difuzat la Kanal D, de miercuri pana vineri, de la ora 22:00, si in fiecare sambata, de la ora 23:00.

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,114,2295
 Pro TV3,114,2295
 Antena 11,98,9184
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV1,98,7180
23:00-25:30TVR 21,14,9101
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,122,3173
 Kanal D3,217,2134
 Antena 11,910,380
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV0,63,124
23:00-25:30Paramount0,63,124
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV3,014,2522
 Kanal D2,813,5496
 Antena 12,411,2413
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV1,77,9293
23:00-25:30Antena 31,25,9218
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

Comentarii

Continue Reading

Analize

Premiera iUmor s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Primul episod din sezonul cu numărul opt iUmor, difuzat aseară, în intervalul 19:59-22:50, la Antena 1, a fost lider detașat de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, premiera iUmor, difuzatã asearã în intervalul 19:59-22:50, s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 22.9% cotă de piață, în timp ce Pro TV ocupa poziţia secundã, cu o medie de 5.3  puncte de rating şi 16.6% cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivelul publicului din mediul urban, premiera show-ului jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a înregistrat o audiență medie de 6.9  puncte de rating și 16% cotă de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã şi de Kanal D cu 5.2 puncte de rating şi 12.1% cotã de piaţã. În minutul de aur, 20:37, aproape 1.800.000 de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.

Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul întregii populaţii a țării, Antena 1, cu iUmor, ocupând prima poziţie în topul audientelor, cu un rating mediu de 7.2 procente şi 15.5% cota de piaţã, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã tot Kanal D cu 6.7 puncte de rating şi 14.4% cotă de piaţã.

Printre surprizele pe care noul sezon le-a pregătit nu doar telespectatorilor, ci si juraţilor emisiunii, se numără şi invitatul special al primei ediţii, actorul și stand-upper-ul Bogdan Mălăele, fiul lui Horaţiu Mălăele. Bogdan nu face de foarte mult timp stand-up, dar a reușit aseară să îi ridice în picioare pe Delia, Cheloo și Mihai Bendeac, care nu s-au oprit din laudele la adresa acestuia. “E o povară uriașă să fii fiul unui mare actor, mai ales al unui geniu al comediei. Este unul dintre cele mai bune momente ale unui invitat special pe scena asta”, au fost cuvintele lui Mihai Bendeac după momentul foarte bun al lui Bogdan Mălăele pe scena iUmor.

Ștefania Costache a fost la prima sa prezență pe o scenă și prima oară când a făcut stand-up și a reușit să le atragă atenție juraților încă de la apariția sa pe scenă. Mihai Bendeac o cunoștea de dinainte, dar chiar și Delia s-a bucurat la numărul său și o vede cu șanse mari în marea finală: “Ai fost fantastică! Felicitări din suflet și ai toate calitățile necesare pentru a fi aici pe scenă în finala iUmor!”.

Tk Jiang, concurentul venit tocmai din Singapore, s-a apucat de magia digitală în urmă cu doi ani când în urma unui incident neplăcut în care casa i-a luat foc, a rămas și fără toată recuzita pentru numerele sale de magie. A fost prima oară în cele opt sezoane iUmor când pe scenă a fost un număr de magie digitală. “Sunt impresionat, acestea sunt singurele mele cuvinte acum”, a spus Mihai Bendeac complet uimit de ceea ce a reușit TK Jiang pe scenă.

Alin Bourașu a venit cu o serie de ghicitori pentru jurații iUmor, lucru care nu a fost apreciat de Delia, Cheloo și Mihai Bendeac, astfel că a plecat de pe scenă fără niciun Like. “Când glumele devin ghicitori, noi ne pierdem sensul”, a spus Cheloo.

Anghel Constantin, luptător MMA, jiu jitsu, grappling, decorează și torturi și a venit la iUmor cu o poezie sub formă de roast la adresa celor care se dau ceea ce nu sunt. A obținut 3 Like-uri, dar l-a și impresionat de Cheloo: “Cu puțin efort ar putea să pună această poezie pe ritm de rap. Ceea ce a scris este foarte sincer, foarte bine, dă dovadă de observație fină, știu că dacă mai lucrează în această direcție chiar o să scrie foarte bine peste mulți ani. Umorul extrem este umorul pe care îl apreciez cel mai mult”.

Violeta Niculae a uimiti jurații cu aptitudinea pe care o are la vârsta de 60 de ani! “Pentru unele persoane sunt cam ciudățică”, a spus concurenta despre cum este privită din exterior. Cheloo a susținut-o pe concurentă: “Mi se pare un act de curaj, trebuie să lăsăm la o parte ideile preconcepute, prejudecățile, ipocrizia dăunătoare artei”.

Vlad Șchiopu, în vârstă de doar 16 ani, a făcut deliciul publicului atunci când a început să danseze pe scena de la iUmor. I-a uimit pe Delia și Mihai Bendeac prin dezinvoltura și mișcările sale unice de dans. Deliei i-a plăcut atât de mult, încât și-a dorit să îl mai vadă dansând pe încă o melodie: “Nici măcar un coregraf care și-a dat licența pe dans contemporan nu s-a gândit vreodată la mișcările astea. Vlad a fost senzațional, este o minune!”.

În fiecare sâmbătă, de la ora 20.00, la Antena 1, jurații iUmor Delia, Mihai Bendeac și Cheloo vor avea de jurizat numerele unor concurenți neașteptați, din întreaga lume, dar vor fi nevoiți să se reîntâlnească și cu unii pe care sperau, probabil, să nu îi mai vadă vreodată. Concurenții vor avea parte de o surpriză și în acest sezon: maneta. Aceasta are rolul de a împiedica un concurent să se întoarcă pe scena de la iUmor în sezoanele ce vor urma și poate fi folosită de către fiecare jurat o singură dată pe sezon!

Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediții va fi anunțat luni, în cadrul emisiunii Observator 16.00, și se va califica direct în finală!

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 22 februarie 2020

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0