AUDIENȚE TV
AUDIENTE TV ZILNICE: Stirile KANAL D, lider de audienta!

Miercuri, 7 februarie, Stirile Kanal D de la ora 12:00 au fost prima optiune pentru telespectatori, informatiile prezentate de Silvia Ionita pozitionand statia TV pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public monitorizate.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, Stirile pranzului Kanal D au fost urmarite in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste jumatate de milion (628.000) de romani din intreaga tara. Minutul de aur, atins la 12:39, a adunat in fata micilor ecrane 790.000 de telespectatori.
Ieri, in intervalul 12:00 – 13:00, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, surclasand celelalte statii TV concurente, cu cele mai fresh si actuale informatii din tara si strainatate. Miercuri, in intervalul orar mentionat anterior, Kanal D a inregistrat 2,2% rating si 15,8% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,5% rating si 14,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,5% rating si 12,2% cota de piata, in randul populatiei de la orase.
18-49 Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 2,2 | 15,8 | 96 | |
Pro TV | 1,4 | 10,5 | 64 | |
Antena 1 | 1,2 | 9,0 | 55 | |
STIRILE KANAL D 12:00 | Disney Junior | 0,9 | 6,4 | 39 |
12:00-13:00 | Romania TV | 0,7 | 5,3 | 32 |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 07.02.2018 |
National | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 3,5 | 14,4 | 628 | |
Pro TV | 2,5 | 10,3 | 450 | |
Romania TV | 1,8 | 7,3 | 317 | |
STIRILE KANAL D 12:00 | Disney | 1,5 | 6,0 | 262 |
12:00-13:00 | Antena 1 | 1,4 | 5,6 | 243 |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 07.02.2018 |
All Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 2,5 | 12,2 | 239 | |
Pro TV | 2,2 | 10,9 | 213 | |
Antena 1 | 1,5 | 7,5 | 148 | |
STIRILE KANAL D 12:00 | Romania TV | 1,5 | 7,3 | 144 |
12:00-13:00 | Antena 3 | 1,3 | 6,1 | 121 |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 07.02.2018 |
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Antena 1 modifică grila de programe în day time, din cauza emisiuni Bate Palma de la PRO TV
-
AUDIENȚE TVo zi ago
Andra: ”Butonul auriu poate să aducă atâta bucurie”. Românii au talent a fost lider absolut de audiență!
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 22 ianuarie 2023
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
Cele mai noi episoade Lia – Soţia soţului meu, lider de piaţă la nivelul întregii ţări
-
Seriale5 zile ago
Un personaj misterios vine să tulbure povestea Lia – Soţia soţului meu
-
ADVERTORIALEo săptămână ago
LA MUȚI ANI 2023! De ANUL NOU primești Cadou Advertoriale Seo la dublu!
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 21 ianuarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul TVR 1 pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TVo săptămână ago
Program TV azi 28 ianuarie 2023
-
Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 30 ianuarie – 05 februarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
EVENTS3 săptămâni ago
Antalya Star Awards Gala
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul TVR 2 pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
AUDIENŢE TV: America Express, din nou lider de piață!
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 27-02 ianuarie 2023