AUDIENTE TV ZILNICE: Stirile KANAL D, lider de audienta! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV ZILNICE: Stirile KANAL D, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Miercuri, 7 februarie, Stirile Kanal D de la ora 12:00 au fost prima optiune pentru telespectatori, informatiile prezentate de Silvia Ionita pozitionand statia TV pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public monitorizate.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, Stirile pranzului Kanal D au fost urmarite in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste jumatate de milion (628.000) de romani din intreaga tara. Minutul de aur, atins la 12:39, a adunat in fata micilor ecrane 790.000 de telespectatori.

Ieri, in intervalul 12:00 – 13:00, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, surclasand celelalte statii TV  concurente, cu cele mai fresh si actuale informatii din tara si strainatate. Miercuri, in intervalul orar mentionat anterior,  Kanal D a inregistrat 2,2% rating si 15,8% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,5% rating si 14,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,5% rating si 12,2% cota de piata, in randul populatiei de la orase.

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,2 15,8 96
  Pro TV 1,4 10,5 64
  Antena 1 1,2 9,0 55
STIRILE KANAL D  12:00 Disney Junior 0,9 6,4 39
12:00-13:00 Romania TV 0,7 5,3 32
Source: Kantar Media Romania        
Date: 07.02.2018        

 

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,5 14,4 628
  Pro TV 2,5 10,3 450
  Romania TV 1,8 7,3 317
STIRILE KANAL D  12:00 Disney 1,5 6,0 262
12:00-13:00 Antena 1 1,4 5,6 243
Source: Kantar Media Romania        
Date: 07.02.2018        

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,5 12,2 239
  Pro TV 2,2 10,9 213
  Antena 1 1,5 7,5 148
STIRILE KANAL D  12:00 Romania TV 1,5 7,3 144
12:00-13:00 Antena 3 1,3 6,1 121
Source: Kantar Media Romania        
Date: 07.02.2018        

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending