Connect with us

Topuri zilnice

AUDIENTE TV ZILNICE: TEO Show isi continua suprematia. Emisiunea a fost lider pe toate segmentele de public!

Vineri, 11 noiembrie, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania cu emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu. Conform datelor furnizate de Kantar Media, “Teo Show” a fost lider absolut de audienta, pe toate cele trei segmente de public monitorizate.

Published

on

Vineri, 11 noiembrie, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania cu emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu. Conform datelor furnizate de Kantar Media, “Teo Show” a fost lider absolut de audienta, pe toate cele trei segmente de public monitorizate.

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Vineri, in intervalul 15:45 – 17:00, Kanal D a inregistrat 2,4% rating si 16,5% cota de piata, in randul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 3,4% rating si 16,3% cota de piata, pe targetul National, si 3,2% rating si 15,1% cota de piata, pe targetul All Urban.

 

O medie de 611.000 de romani urmareau editia de vineri “Teo Show” in intervalul orar mai sus mentionat. In minutul de aur, atins la 15:54, in fata micilor ecrane, la Kanal D, se aflau 794.000 de fani ai emisiunii de divertisment prezentate de Teo Trandafir si Bursucu.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
15:45-17:00Kanal D2,416,5
 Antena 11,913,3
 Pro TV1,38,8
 Antena 30,75,0
 Disney Junior0,64,0

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
15:45-17:00Kanal D3,416,3
 Antena 13,315,8
 Pro TV2,210,3
 Antena 31,25,6
 Romania TV0,94,5
 

 

PUBLICUL URBAN 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
15:45-17:00Kanal D3,215,1
 Antena 12,713,0
 Pro TV1,99,0
 Antena 31,57,2
 Romania TV1,15,2
Teo Trandafir si Bursucu KANAL D

Teo Trandafir si Bursucu KANAL D

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: KANAL D

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending