vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAnalize Audiente TVAUDIENTE. TVR 1, cifre de top pe toate segmentele de public, cu...

    AUDIENTE. TVR 1, cifre de top pe toate segmentele de public, cu meciul Irlanda de Nord – România

    Partida din preliminariile UEFA EURO 2016, disputată sâmbătă, 13 iunie, la Belfast şi transmisă în direct de TVR 1, TVR HD şi TVR+, a fost cel mai urmărit program tv în România, pe toată durata zilei.

    Milioane de microbişti au urmărit la TVR 1 confruntarea dintre echipele Irlandei de Nord şi României, partidă din preliminariile UEFA EURO 2016. Transmis în direct din Belfast, meciul a pus din nou TVR 1 pe poziţia de lider de audienţă pe toate segmentele de public, principalul post al Televiziunii Române înregistrând mai mult decât dublul audienţei următorului post tv clasat.

    În medie, 2.072.000 de români au stat cu ochii pe televizor sâmbătă seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.45-23.35, un rating* mediu de 11,2% şi o cotă medie de piaţă** de 25,8% la nivel naţional. TVR a înregistrat astfel cea mai mare audienţă a zilei de 13 iunie, pe teritoriul României. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida Irlanda de Nord-România a fost urmărită de 1.213.000 de telespectatori (rating mediu 12%, share mediu 27,8%), dintre care 549.000 reprezintă targetul comercial (10,9% rating mediu, respectiv 29,6% cotă medie de piaţă).

    Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat înainte de fluierul de final, la ora 23.34, când nu mai puţin de 2.531.000 de români urmăreau la TVR 1 evoluţia tricolorilor pe Windsor Park (rating 13,7%, share 36,5% la nivel naţional).

    Acelaşi minut a fost şi cel mai urmărit de publicul urban, la ora 23.34 înregistrându-se 1.489.000 de telespectatori din segmentul urban (rating 14,7%, share 39,1%). În ceea ce priveşte tronsonul de public comercial, momentul cel mai urmărit s-a înregistrat la ora 23.31, când 696.000 de persoane din segmentul menţionat (rating 13,8%, share 39,5%) urmăreau TVR 1.


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentruacelaşiinterval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: TVR/Kantar Media

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente