Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE VISURI LA CHEIE, lider cu peste 2,5 milioane de telespectatori pe minut! Cum a arătat locul secund?

Published

on

Reclame

A doua ediție Visuri la Cheie a prezentat o poveste de viață impresionantă a unei familii de oameni adevărați, oameni simpli care oricând ar sări în ajutorul semenilor.

PRO TV a fost lider de audiență și în această săptămână, demonstrând că poveștile de viață impresionante și curate și solidaritatea umană pot schimba destine. Peste 2 milioane de români au trăit emoția unui vis împlinit pe întreg parcursul emisiunii, în intervalul 20:29 – 22:32. În minutul de aur de la 21:15 peste 2,5 milioane de telespectatori au urmărit cu sufletul la gură impresionanta poveste.

CIFRE DE AUDIENTA (Sursa: Kantar Media)

Pe segmentul publicului comercial, PRO TV a fost lider de audiență cu o cotă de piață de 30.2% și 12.7 puncte de rating, de trei ori mai mult față de postul clasat pe locul doi care a obținut un share de 8.9% și 3.8 puncte de rating. 

Audiente Visuri la Cheie - PRO TV 5 nov 2014 (3)

În cadrul publicului urban, Visuri la Cheie a înregistrat 9.6 puncte de rating și o cotă de piață de 19.4%, față de 6.5 puncte de rating și 13.2% cotă de piață înregistrate de postul clasat pe locul doi.

Audiente Visuri la Cheie - PRO TV 5 nov 2014 (2)

La nivel național, emisiunea difuzată de PRO TV a înregistrat 11.2 puncte de rating și o cotă de piață de 22.1%, următorul post clasat obținând 7 puncte de rating și 13.9% cotă de piață.

Audiente Visuri la Cheie - PRO TV 5 nov 2014 (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentruacelaşiinterval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: PRO TV

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar3 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show4 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni4 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden4 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentaro săptămână ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending